Látni őt szörnyűbb volt mindennél. Saját akaratomból mentem le de nem tudom miért de büntetésnek éreztem.
- Szia.- köszönt Tomi és megakart ölelni. Én persze, hogy nem engedtem neki.
- Szia mit szeretnél?- nyers voltam és látszott, hogy sírtam. Nem volt rajtam pulcsi így a friss vágások is látszódtak.
- Megbeszélni a dolgainkat.- közelebb lépett és felemelte a fejem. Majd a kezemre nézett- Mi az a kezeden?
- Akkor beszéljük.- felvettem egy igazán meggyőző mosolyt ami szerintem Brad Pitt-ével vetekszik. Majd bele néztem a szemébe.
- Mi az a kezeden?- megfogta a kezem és maga felé húzta.- Te össze vágtad magad?!? Miért??
- Vajon?- könnyeztem.
- Mia....- magához húzott és megölelt. Ma először nem löktem el magam.- Cicám... nézz rám... én... szeretlek... de akkor sincs értelme... hidd el nekem is fáj... de később még jobban fájna.... csak jobban szeretnék egymást a hibáinkkal együtt és szászorta rosszabb lenne mindkettőnknek a szakítás.- igaza van.- Szeretlek. De a szerelem az múlandó. Kettőnk között is az.- megcsókolt. A csókja forró volt és égetett akár a sivatagi nap. Fájtak a szavak de ezek később rosszabbak lennének.
Ránéztem bele a csodás kristály kék szemébe.
- Szeretlek Tomi. Te vagy/ voltál az első igazán nagy szerelmem. Nem foglak elfelejteni. Љубав❤.- szerbül mondtam mi az utolsó szavakat. Megpusziltam meg az arcát majd elengedtem az ölelését... megfordultam és elmenten.
Fáj de igaza volt.
Lefekszek aludni egy kicsit. 3 óra van anya kb. hatra ér haza az jó lesz úgy.
Kár volt. Rémálmom volt. Egy szakadék szélén álltam. Hátam mögött két őrrel ők tartottak fogva. Majd megjelent egy vén tata akit valami Knósznak vagy minek hívtak (gondolom görög) és ő tett fel nekem három kérdés ha nem hibázok akkor uralkodó vagyok ha egyet akkor hárem hölgy ha kettőt akkor rabszolga ha pedig az összeset elhibázom akkor halál.
"Jól figyelj leány! Az első kérdésem: kiknek köszönheted az életed?"
- A szüleimnek?- pls legyen jó.
"Még kinek?"- istennek?-" helyes. A haláltól már megmenekültél. Második kérdésem: kit kell tisztelned?"
- az idősebbeket.- ez is legyen jó kérlek.
" Helyes rabszolga se leszel. Harmadik kérdés: mi a lényege az életnek?
- a boldogság.
"Nagyon jó ez is helyes. Az utolsó kérdésem pedig. Van egy bűnöző akit gyilkolt... hideg vérrel. Hozzátok elő! Mit tennél?- Tomit hozták elő.
- Maximum bezáratnám.- csak azért mondtam ezt mert szerettem nem tudom miért....
"Indokold."
- Csak Isten dönthet a sorsáról.
" Te lennél az uralkodó és ez a válaszod? Rendben. Őrök! Kivégezni őket!"
Ekkor hála az égnek felébredtem.
Csak egy rossz álom. Nyugi. Csörgött a telóm Alexa volt az, a legjobb barátnőm akivel bármikor bármiről tudtam beszélni.
- Szia.-szóltam bele a telefonba.
- Miért nem toltad le a segged edzésre?!- hangja vidáman mérges volt.
- Te nem is tudod... szakítottunk Tomival.- elmeseltem neki mitörtént ma egészen onnantól ami a szekrények előtt történt addig ami a ház előtt zajlott le.
- Jesszus... ez nagyon brutál.- szomorú volt de értem is.
- Nem gáz ha leraklak? Anya mindjárt haha ér.
- Nem nem dehogyis Mia. Messengeren dumáljunk. Puszi.
- Köszi Alexa. Puszi.- ezzel leraktam.
Anya fél óra múlva haza ért én pedig kész voltam már a házival addigra. Kölcsönzött néhány filmet a tk-ból és úgy döntöttünk, hogy csinálunk nasit és megnézünk legalább egyet.
- Melyiket nézzük meg?- kérdezte miközben éppen apa banán shake-t csinálta.
- Galaxis őrzői? Vagy inkább azt a titánosat!!!-kiáltottam fel.
Apa jött be a konyhába.
- Akkor azt a titánosat nézzük meg.- nevetett fel.- De csak akkor ha kész vagy a leckével.
- Jelentem. Kész vagyok. Mindennel.- erre mindenki nevetni kezdett.
- Akkor rendben.- mondta anya.- mehetünk is filmet nézni.
Na akkor hajrá Titánks cucc!
KAMU SEDANG MEMBACA
Szakító Próba
RomansaSok ember azt mondaná, hogy totálisan átlagos életem. A nagy francokat. Amit leírok itt az 85% igaz. Csak nagyon kevés dolog tartozik a fantáziám keze alá.