2 órával később ébredtem. Még volt 20 perce Tominak aludni. Én ez idő alatt néztem és a haját játszottam. Tudtam, hogy nehéz lesz rendbe hozni kettőnk közt a dolgokat de mindent megteszünk ennek az érdekében.
Hivatalosan együtt vagyunk de a szűk baráti körünk tudja, hogy most szünetelünk. Amint visszajöttem németből minden rendben lesz.
Kaptam egy smst Krisztől. ' Hallom kibékültök Tamással. K.'
" Igen úgy néz ki. M."
Ezek után viszonylag gyorsan kaptam tőle választ. 'Ezek szerint neked semmit se ért az a csók?'
"Neked ért valamit?" Na jó ez kezd kicsit fura lenni....
' Beszéljük meg jó? Hatkor mögötetek.'
Huh addig még van öt órám.
Nem fordultam vissza Tomihoz ezért meglepetésként ért az ahogyan a derekamra tette a kezét majd megcsókolta a nyakam. Istenem. Én szeretem őt de Kriszt se szeretném megbántani....
Lassan odafordultam hozzá majd odahúzott magához. Nem volt rajta poló. Jesszus az a kocka has. Kíváncsi vagyok mikor vette le a felsőjét azért...
- Miközben aludtunk..- válaszolt úgy mint ha tényleg feltettem volna ezt kérdést.
- Gondolat olvasó. De nagyon perfect hasú. - Mosolya elárulta, hogy mennyire szeret és aahhww *.* nem tudom másképp kifejezni magam.
Megcsókolt és feltolta a trikómat a hasamon. Hirtelen az a gondolat futott végig az agyamon, hogy többet akar de ismerem. Tudom, hogy ebben a helyzetben még ilyen gondolta se támadna nem, hogy kezdeményezne ilyen téren. Abba hagyta a csókot majd elengedett és felállt. Leszaladt a lépcsőn a konyhába. Én csak feküdtem az ágyon és nem tudtam miért ment le de néhány perccel később chipssel és üdítővel tért vissza. Letette őket és visszafeküdt mellém.
Megfogta az egyik csomag chipset és kibontotta.- Kérsz?- kérdezte.
- Na ná, hogy kérek.- Villantottam neki egy szexi mosolyt majd vettem a chipssből.
Szórakoztunk, nevetgéltünk x-boxoztunk délután majd úgy 4 óra fele mondtam, hogy lassan haza kell mennem. Úgy, hogy haza kísért. A buszon belém karolt én pedig a fejemet a vállára hajtottam olyanok voltunk mit egy igazán tökéletes pár. Vagy majdnem.
A sulinkban fut egy oldal ami hasonlít a Gossip Girlből való Pletyka Cicának az oldalára és oda a suliban lévő úgy szólván 'celebekről' való hírek kerülnek ki.
Valahogy felkerült erre az oldalra egy kép ahogy mi a Nagy Hideg Hegyről sétálunk le kézen fogva.....
Mikor megmutattam neki a képet nem mondott semmit. Majd néhány perccel később felhívta egyik osztálytársa, hogy újra járunk?? Elmesélte felületes sztorit, hogy megbeszéltük a dolgokat, stb.
Istenem utálom az ilyeneket. Miért nem lehet halál nyugis párkapcsolatom??
Leszálltunk és haza sétáltunk megbeszéltük még azt, hogy hétfőn ugye megy németbe és, hogy minden skypolunk majd. Megcsókolt majd elment. Én pedig bementem a házba és letusoltam.
Anya hívott, hogy nem jönnek haza hanem inkább egy hotelben alszanak a holnapi meccsek miatt. Enyém a lakás de jó.
Krisz becsöngetett. Mondtam hogy jöjjön be.
- Szia.-köszöntem-
- beszélnünk kell.- mondta. Nem is köszönt. Kapja be.
- Mond.
-Kibékültetek Tamással?- hangja szomorú volt. Tominak igaza van. Tényleg szerelmes belém Krisz.
- Hát mindenki úgy tudja de amíg németben vagyok úgy szólván szünetelünk.
- Ooh értem.
- Egész nap vele voltam szinte.- Mondtam lehajtva fejemet.
- Na ennek örülök. Elértük amit szerettünk volna vagyis félig.- mintha könnyezett volna. Istenem.
- Kérdezhetek valamit?- ezt muszáj tudnom.
- Persze.- mondta tárgyilagosan.
- Te.. te tényleg szerelmes vagy belém??- hangom elcsuklott az idegeségtől. Könyörgöm mondt azt, hogy nem. Mond azt, hogy nem.
- Igen Mia. Szerelmes vagyok beléd.
Ne ne ne ne..... istenem most mit mondjak. Nem kellett semmit se. Oda lépett hozzám és átkarolta derekam.
-Mia... mikor megcsókoltalak az nem a helyzet miatt volt hanem az érzelmeim miatt. Én szeretlek és szeretni is foglak örökké.- a szemébe néztem ő pedig lehajolt mert megakart csókolni de nem engedtem neki. Elfordítottam a fejem ő pedig így csak az arcomra adott egy puszit.
- Szerintem el kellene menned most.
- Lehet.- megpuszilta az arcomat majd elment. Én pedig miután kattant az ajtó zárja a földre estem. Mi történik velem?
أنت تقرأ
Szakító Próba
عاطفيةSok ember azt mondaná, hogy totálisan átlagos életem. A nagy francokat. Amit leírok itt az 85% igaz. Csak nagyon kevés dolog tartozik a fantáziám keze alá.