Gdy doszliśmy już do pokoju czerwonowłosego, ukazał mi się przepiękny pokój w kolorach czarnych i białych. Zauważyłem też kilka ładnych malunków. Zapewne zostały stworzone przez samego Hwanga.
- Wszystko dobrze? - spytał się czerwonowłosy, który zauważył zamyślenie blondyna.
- Tak, tak. Tylko się rozglądam. Ładny masz pokój.
- Dziękuję.
- Spoczko. Co robimy ?
- Hmmm, może opowiemy coś o sobie?
- Myślę że to dobry pomysł.
~° Skip time °~
_Godzina 18:22_
- Ej, chodźmy lepiej zobaczyć co robią nasze siostry.
- Jasne, chodź.
Wyszli z pokoju kierując się na dół. Gdy weszli do salonu zobaczyli dziewczyny jak kończą oglądać jakąś dramę.
- Ej.
- No? - Spytała Olivia i Jisoo na raz.
- Chodźmy na spacer.
- Dobry pomysł. Zbierajcie się, za 5 minut przed domem.
- Mhmm, dobrze. - odpowiedziała Jisoo.
~•° Skip time °•~
Myślałem że spacer będzie dobrym pomysłem, jakim się stał. Lecz nie wiedziałem w którą stronę idziemy. Okazało się że szliśmy w stronę Rzeki Han, nad którą były nie przyjemne sytuacje ze mną w roli głównej. Słyszałem głosy wołające mnie za sobą lecz nie odwracałem się i biegłem dalej. Dobiegłem do jakiejś ciemnej uliczki i nagle zakręciło mi się w głowie. Widziałem ciemność. Czułem tylko ból głowy i czyjeś ręce na mojej talii ciągnące mnie gdzieś.
×°~...~°×
Nagle zerwałem się z łóżka i rozejrzałem do okoła. Byłem w swoim pokoju. Nagle przyszła do mnie Olivia.
- Felix zbieraj się, idziemy już do Jisoo. - uśmiechnęła się.
- Jasne, już już. - odpowiedziałem lekko przerażony, ponieważ nadal nie wiedziałem co się stało. Wiedziałem tylko jedno. To był sen.
Odetchnąłem z ulgą. Wstałem i zacząłem się przebierać z dresów w czarne jeansy i białą koszulkę. Na to nałożyłem dużą bluzę z różnymi nadrukami. Złapałem za mój telefon i zobaczyłem nową wiadomość. Od nieznanego numeru. Gdy wszedłem w tą wiadomość, osoba przedstawiła mi się jako Hwang Hyunjin. Czyżby to był brat Jisoo? Sam nie wiem. Wiadomość była treści, że mam sobie zabrać coś do nocowania. Czemu Olivia mi o niczym nie powiedziała? Powinna powiedzieć że zostajemy na noc. Odpisałem tylko " Jasne " i wyłączyłem wyświetlacz telefonu.
Spakowałem najpotrzebniejsze rzeczy na noc do małej torby i zszedłem na dół. Na dole czekała na mnie Olivia. Mieliśmy już iść jednak zatrzymało nas pukanie do drzwi. Poszedłem otworzyć i ujrzałem dziewczynkę o niższym wzroście, czarnych włosach, i czarnych oczach.
Była to Jisoo.- Dzień dobry, chciałam się trochę rozejrzeć po okolicy więc przyszłam po Was. - uśmiechnęła się Jisoo.
CZYTASZ
From the depth of my heart.
FanfictionFelix. Kochający taniec chłopak, pochodzący z Australii poznaje chłopaka zwanego Hwang Hyunjin. Zostaną tylko przyjaciółmi czy może czymś więcej? Kto wie... Może TY się dowiesz po przeczytaniu książki? Uprzedzam, książka jest dosyć krótka i jest mo...