Mr Hot or not ?

129 7 13
                                    


3 miesiące później


Przez te trzy miesiące za dużo się nie zmieniło. Z Hyunjinem poznaliśmy się nieco bliżej. Byliśmy teraz przyjaciółmi. Przez ten czas sporo się spotykaliśmy z całą ekipą czyli dodatkowo jeszcze z Bang Chanem, Hanem, Minho, Jeonginem, Changbinem, Seungminem. Przez te całe 3 miesiące zrozumiałem, że zaczął podobać mi się Hyunjin. Reszta ekipy nas shipowała, na co zawsze się rumieniłem. Olivia zaczęła być z Jisoo z czego bardzo się ucieszyłem.

Dziś jest piątkowy wieczór w który wszyscy nocujemy u Bang Chana. Aktualnie graliśmy w butelkę. Wypadło na mnie.

- Okej Felix, prawda czy wyzwanie?- zapytał Minho.

- Wyzwanie.-odpowiedziałem.

- Powiedz kto jest najbardziej h o t według ciebie, z tego okręgu.

- Ummmm - zarumieniłem się lekko - Hyunjin...?

Hyunjin na mnie spojrzał. Miał lekko zszokowany wzrok, ale po jego wyrazie twarzy można powiedzieć, że się lekko ucieszył.

- Mmmm, czy tylko według mnie oni do siebie pasują ? - Powiedział Jeongin.

- Przecież każdy z tąd wie, że oni do siebie w chuj pasują. To są nasze Hyunlixy. - odpowiedział Han Jeonginowi.

Spojrzałem lekko na Hyunjina tak żeby nie zauważył, zauważyłem lekko większy rumieniec na jego twarzy. W głębi duszy się bardzo ucieszyłem.

Po dłuższej chwili zmieniliśmy zajęcie. Chłopaki poszli robić popcorn i zostawili w salonie tylko mnie wraz z Hyunjinem. Doskonale wiedzieliśmy, że robią to specjalnie. W głębi duszy zaśmiałem się z ich wygłupu. Z Hyunjinem pogadaliśmy jeszcze chwilę o różnych rzeczach. Mniej więcej dowiedziałem się, że zerwał z Hyuną. Bardzo się ucieszyłem na tą wiadomość. Po krótszej chwili chłopacy wrócili i oglądaliśmy różne horrory. Około 3:00 nad ranem położyliśmy się spać. Czułem, że czerwonowłosy przytula mnie od tyłu. Na co się uśmiechnąłem i zarumieniłem


Co gdyby wszystko okazało się jednym głupim snem..?


. . . . . . . . .

From the depth of my heart.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz