*Jungkook szemszöge*
-Apám volt az. Ez volt az az ok, amiért elmentem a srácoktól, és persze Jaeseumitól. Legutóbb apám, azt mondta, hogy hív, ha mennem kell.
Éppen az úton sétáltam, mikor megláttam Jirut. Pfu, nem tudom, hogy miért most és miért pont ott találtam rá, de a vérnyomásom, az egekbe szökött. Eléggé csúnyák a sebei, amiket tőlem kapott...
-Woooww új fiú! Hát itt talállak?! Mi okból sétálsz te erre? -mondta gúnyosan.
-Mi bajod van? Akarsz még egy monoklit az arcodra?!!
-Mi az? Jöttél megverni? Gondolom a picikém elmondta neked, hogy mit csináltam vele...
-MI? Milyen picikéd? Csak nem Jaeseumin?
-De de...
-MIT MŰVELTÉL VELE TE SZEMÉT?! -Azzal meglöktem.
-Nananana..... nem bántunk másokat!
-NE Játszadozz!!!-Mi történt Jaeseuminnal?! Mit tettél?
-Ohh... csak nem... nem is mondta el?!
-MIT?!
-Hát... majd ő elmondja. -kinevetett
Éppen ütöttem volna meg, -mert miért ne- de megcsörrent a telefonom. A bátyám megmentette Jiru életét, egy szimpla telefonhívással.-Hol vagy Jungkook?
-Pillanat!! -Jiru elfutott.... kis nyavalyás. Esküszöm megölöm! FŐLEG, ha bántja Jaeseumint.
-Indulj már öcsi!
-Jólvan Hyung. Dolgom akadt.-Vajon mit nem mondott el Jaeseumin? Furcsáltam a dolgot, mivel, 100%-ra biztos voltam, hogy minden elfog ez ügyben mondani...
Mivel Jiru elszaladt, ezért sajnos nem tudtam megverni... apámhoz és hyunghoz tartottam nagy lépésekbe.
[...]
-Csoda, hogy megérkeztél! -Kiáltotta Junghyun.
-Ja.
-Menjünk apához!-Junghyun kopogott.
-Gyertek be!Szóval... Tudjátok miért hívattalak titeket?
-Igen.
-Igen, hiszen mondtad, hogy majd hívni fogsz, ha menni kell. -mondtam én.
-És miért hívtalak szerinted Jungkook?
-A feladatunk miatt?
-A feladatotok miatt! Igen!Rég nem edzettetek! Induljatok, és gyakoroljatok egy kicsit! Ebédeljetek meg, és evés után gyülekező itt.
-mondta apa.Így hát, lementünk Junghyunnal az alagsorba gyakorolni.
[...]
Kis edzés után elmentünk enni.
-Fejlődtél! -mondta nekem Junghyun.
-Mit ne mondjak? -nevettem. -te se vagy semmi.[...]
-Na fiúk, igazából az lenne ez az egész, hogy van ez az ember. Keressétek meg a családját, találjatok meg róla minden infót. Ez a két hetünk erről fog szólni...
-Nem nagyon értem mindig apámat... mindent csak a pénzért? Jó, mondjuk, ez még nem is olyan vészes, amiket szokott csinálni...
*Jaeseumin szemszöge*
ESTÁS LEYENDO
Döntésképtelenség
Romance민 재스민 & 전 정국 Min Jaeseumin & Jungkook story Az iskoládba arra lesz figyelmes, hogy egy új osztálytársa érkezett... A neve Jeon Jungkook. Összeismerkednek, az ő eleinte makacs viselkedésével és rejtélyes múltjával. Gimisek- 3. Osok. Azaz 17 évesek...