Bu medyaya koyduğum şarkı aşırı iyi chan sayesinde bilenler vardır
Lan seung diş tellerini çıkarttırmış aşırı tatlı=====================================
Kafeden sonraki durağımız avm olucaktı.
Ordaki oyun yerlerine gidicektik.
1 araba 1 motor ile gidecektik. Çünki jeongin motor ile gelmişti ve bir çılgınlık yapıp jeongin ile motora binmiştik biz. Diğerleri ile aynı hızda gidiyorduk.
Keşke binmeseydik...Şunu hesap edememiştik, yerlerin kayganlığını.
Kırmızı ışıkta durmul yeşil ışığı beklerken bizimkilere el sallayıp tam hızlanıcakken motor katmıştı."jeongin dikkat et!" ve kontrolü kaybederek kaza oluşmuştu.
Biz bir anda hızlanınca sağa dönerken hızlı olduğumuz için kaymıltı motor. Motorda çok bişey yoktu ama biz..."MİNHO! HEMEN DURDUR ARABAYI JEONGİNLER!"
"jeongin! Jeongin iyi misin, ahh bacağım!"
"asıl sen iyi misin. Özür dilerim. Bişeyin var mı-"
"ÇOCUKLAR! " diyerek ilk başta chan olmak üzere hemen gelmişlerdi yanımıza.
Bacağım kan içindeydi ve çok ağrıyordu, ve dayanamayıp ağlamıştım acıdan. Seungmin beni kucana almış arabaya götürmüştü hemen.
"tamam bebeğim sakin ol şimdi gidicez hastaneye tamam mı? Bişey olmicak ikinizede. Hyung! Jeongin nasıl?" diye bağırmıştı seungmin
"o iyi, yinede hastaneye gidelim. Hem minseo kötü"
"hızlı olun hadi!"
"tamam jisung, güzelim bişey yok"
"bişey gok mu? Minho, minseo'nun bacağu çok kötü! Umarım bişey olmaz" dedi ve gördüğüm kadarıyla ağlamaya başladı
Minho jisung'u sakşnleştirmek amacıyla ona sarılıp"eminim bişey olmicak, merak etme. Hadi gidelim"
"felix! Hadi gidiyoruz"
"bana yardım edicek misiniz!?"
"jeongin'i tutun bi uçtan"
=====================================
"bir süre bacağınızı kullanmamaya dikkat edin, aksi takdirde kemik dahada zedelenirse ameliyata almamız gerek sizi. Çok şanslısınız eğer biraz daha geç gelseydiniz kanamanızdan dolayı kan eksikliğiniz olucaktı. İlaçlarınızı kullanın ve şiddetli ağrılarda hemen en yakın hastaneye gidiniz, geçmiş olsun!"
Doktora teşekkür edip çıkmıştık odadan. Durum ciddiydi. Şükürler olsun kş okul tatiline az kalmıştı. Ve seungmin bizleydi.
"lütfen bakın dikkat edin, ödümüzü kopardınız"
"ağrıyo mu bacağın?"
"hayır daha iyiyim, ama başım çok dönüyo ve üşüyorum. Normla mi ki?"
"evet tatlım. Çok kan kaybettin, al sen bunu üşüme"
"yok hyung sen üşürsün bu sefer benim üstüm kalın zaten ben veririm çeketimi :)"
"üşğmezsin değil mi?"
"bolver üşümemi sen iyi misin?"
"evet aşkım iyiyim, jeongin'e ne dediler?"
"çok ciddi değil o, sadece önlem amaçlı kolu sarıldı onun"
"motor tam bacağının yanına düştü, iyiki hepsi düşmedi"
"yinede dikkat et"
"hadi gençler! Bu madar macera fazlaydı eve gidiyoruz"
"hyung ama motorum?"
"hallettik onu sen boşver"
"ben böyle mi gezcem?"
"neyin varmış"
"tekerlekli sandalyeyle"
"biri bişi derse götüne s-"
"MİNHO!"
"Tamam bişi demedim ya" diye saçmalıklara gülüp eve gitmiştik.
Ayağımın altına yastık koymuştuk ki yüksek olsun.
Cips kola ve bulduysak almıştık. Birde birsürü çikolata.Film izlerkem bi anda seungmin'e yaslanıp uyuma moduna dönmğştüm ve farketmeden uyumuştum.
=====================================
Sıradaki bölüm olaylı olcak eğer düzenlersem
2 bölüm yazim die kısa olsuAy yarın karne alıyozz
Siz teşekkür mü takdir mi yoksa bi bok alamadınız mı? Ben teşekkür!
Alamadıysanız da üzül eyin dünyanın sony değil.
Sizi seviyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stupid// [kim seungmin]
Fanfiction-sana kuzenimle seni sevgili yapmicamı söyledim minho! -ama eğer istediğimi yaparsan seungmin ve senin aranı yaparım. Karar senin