..

115 10 1
                                    

diğerlerinide çağırmış hep beraber bu olayı konuşuyoduk. herşey tam olarak oturunca ise sessiz bi ortam oluşmuştu aniden. sessizliği seungmin bozmuştu

"affettin mi beni?"

"evet ama hala kırgınım" yaklaşık 1 saat kadardır bu olayı nasıl çözeceğimizi düşünüyorduk ve kimsenin aklına bir fikir gelmiyordu.

"hayatımız neden normal ilerlemiyo ki?" jisung haklı olarak bıkkınlıkla sessizliği bozmuştu. kimseden çıt çıkmıyordu...

changbin jisung'un söylediğine katılmış olucak ki onu desteklemişti "hayatımızı seçicek olsak böyle bi hayatı zaten kimse istemez. isyan ediceğimize hayatımızı düzene sokmak için çabalayalım"

"bu böyle olmaz seungmin," chan birden ayağa kalkıp derin bir nefes aldı "biraz beyninizi kullanın. tehdit altındasın polise ihbar edelim"

minho, chan'ın kolundan tutup onun oturmasını sağladı ve konuşmaya girdi  "evet, haklısın ama ne dicez? sevgilimden ayrılmak için tehdit mi edildim dicez? biraz kulağa saçma gelmiyo mu?"

"ama işin sonucunda tehdit var chan hyung haklı"  hyunjin oturduğu yerden konuşmaya devam etti,  "ama bitek 'sevgilimden ayrılmak için tehdit edildim' demicez hyung, bu olayda tehdit dışı zorbalık ve taciz de var. aynı cinsten olsa bile istem dışı dokunmuş değil mi bunları yaparken? bunu kullanabiliriz"

"hyung, evet bu çok mantıklı ve işimizi görür, hepiniz haklısınız ama... bu okulda müdüre söylemek gibi bişey değil maalesef... kanıt gerekmez mi?" jeongin umutsuz bir şekilde konuştuğunda hepimiz sessizleşmiştik. taa ki seungmin bir anda bağırıncaya kadar

"evet, evet okulda söylemeye benzemez ama kanıtımız olmadığını kim söyledi? okulun her yerinde kameralar var. eminim ki kayıtlarda hala duruyodur. atkadaşımdan görüntüleri isticem ve bu olay kapanmış olucak!"

"hemen görüntüleri iste gidelim!"

--

"biz suçluyu bulunca sizinle zaten mahkeme için iletişime geçicez." (amk nası sölenir ki?)

"teşekkür ederiz iyi akşamlar"(bence böyle dersin karşılık olarak ne dicen EYVALLAH KOCUM felan mı ŞDŞDMDŞDMDŞMDÇDNEÖ)

karakoldan çıkmış ve herkesin yüzü gülmüştü.
sanırım rahat bir nefes alabilicektik artık
eve gittiğimizde ilk işimiz, seungminin okul anılarını dinleyip hep beraber gülmemiz olmuştu. sırf felix bizimle gülsün, bizimle o da eğlensim diye onu aramıştık...

saat 4e doğru artık hepimiz bitkinleşmiştik

"benden bu kadar, hepinize iyi geceler mi denir? iyi sabahlar mı denir siz karar verin... "

bu kadar uykusuzluğa ve yorgunluğa dayanamayan seung, tam kapıdan çıkarken dönüp beni kucaklamıştı "sende benimle geliyosun!"

"napıyosun! Heyy! gıdıklanıyorum... iyi geceler millet^^"

seungmin beni yatağa yatırmış ve üstüme çıkıp nefessiz kalmamı sağlamıştı. "kokunu özlemişim.."

____________

YA AMK VALLAHİ SÜREKLİ İŞİM ÇIKIYO YAZAMIYORUM BÖLÜM

ÇOOOOOOK ÖZÜR DİLERİM ❤‍🩹

ESLEMLE KONUŞURKEN BÖLÜM ATICAM ŞİMDİ DEDİM E Bİ ZAHBET DİYO DŞDMŞDMDÖDNDŞDMLDMDLFNSŞND ÖFF

SİZİ ÇOK SEVİYORUM KENDİNİZE İYİ BAKIN 🤍💗😻🐱😍✨🏳‍🌈🏳‍🌈🏳‍🌈🏳‍🌈🏳‍🌈🏳‍🌈🏳‍🌈🏳‍🌈🏳‍🌈🏳‍🌈🏳‍🌈

Stupid// [kim seungmin] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin