"SOUMIAAAAAAAAAAA WORD WAKER A BEZEM" Schreeuwde me broer Yasin weer eens. "Jaa pf rustig mij god doe normaal a varken zeg ik lachend me broer lachte en ging me kamer uit pff ik had zo geen zin in vandaag weer school my god. Ik werd waker en Check de eerst mij telefoon veel appjes maar die boeide mij niet zo veel de enigste die mij Boeide was van me vriend salah. Salah ja hoe moet ik het zegen ik ken salah al sinds kleins af aan en we zijn sinds dien al gek op elkaar maar salah is ook de beste vriend van me broer maa gelukkig weet me broer er niks van anders was ik allaaaang dood a mattie mohim salah is een gespierde jongen van 20 en heeft grijze ogen en heeft stijl kort haar waar ik helemaal gek op ben en ze mooie lach en ze tanden.... Mohim genoeg over salah.Ik pakte me douche spullen en badjas. Rustig laat ik de kraan lopen en spring in douch "zo lekker douche alles even vergeten" toen ik klaar was poetsde Ik snel me tanden en droogde ik me zelf af en liep k naar me kamer en ging me kleding aan doen .Zoals gewoonlijk sta ik weer eens een half uur voor me kast ik ging voor een gescheurde zwarte broek en me philp plein trui en liet me haar losjes ik heb van me zelf een super bos krullen.Beetje mous in me haar en mascara en lipstick klaar was ik.Renend de trap af zag ik me vader en me moeder al ontbijten ik gaf ze snel een kusje op hun voorhoofd me broer stond al voor de deur op me te wachten want moest natuurlijk niet te laat komen op me eerste dag op de hbo.Ik werkte snel een broodje kaas naar binnen en trok me Loubs aan en me woolrich jas daar boven .Snel sprong ik bij me broer Yasin achter op zijn scooter ohja ik moet Yasin nog voorstellen Yasin is mij liefste knapste grappigste en leukste broer ever hij is super knap en heeft groen blauwe ogen net als mij ook heeft hij een bos krullen waar meisjes super gek op zijn dus ging ik achter op mij me broer hij zit trouwens ook op de hbo vandaar dat ik met hem meega rustig op de scooter zet ik een liedje op Broederliefde-Labanta niet wetend hoe deze dag gaat verlopen...........
JE LEEST
True love?
RandomHoofdpersoon Soumia:18 Broer Soumia Yasin:20 Vriend van Soumia/Yasin Salah:20 Vriendin Soumia Chaima:18 Omar:19