SOUMIA:Ik zat lekker te slapen in de bus tot dat, er iemand naast me ging zitten en tegen me ging praten..... OMAR:Rennend naar de bus haalde ik hem net, k kon niet met de Vespa gaan want me neef had hem Ff nodig dus besloot ik maar gewoon met de bus naar huis te gaan. Het was super druk in de bus, snel check de ik in en ging naast een meisje zitten, normaal zit ik niet naast meisjes, ik laat meisjes gewoon in hun waarde, mohim die meisje kwam me bekend voor maar van waar?. Ohjaaaaa in de kantine, ik zie aar gezicht niet ze slaapt volgens mij tegen de raam aan alleen zie ik haar prachtige krullen😍. Shit wat doe ik nu okeokeoke ik ga tegen haar praten wollah ik kan dit niet ''Heey '' ik zie dat ze schrikt en zegt heel verlegen ''salam'' ''sorry wollah het was echt niet me bedoeling om zo te keer tegen je te gaan in de aula echt sorry ik hoop dat je het me vergeeft?'' ''Ohjoh maakt niks uit was ook mij fout hoor ahaha'' ''oh gelukkig ik dacht dat je boos op me zou zijn ofzo want zo ben ik normaal niet'' nee ahahaha maakt niet uit echt ik snapje hoor'' ''fijn ahah hoe heet je eigelijk?'' Voor dat ik me zin kon afmaken zij ze heel haastig ''sorry maar ik moet gaan ik spreek je de volgende keer'' snel checkde ze uit en glimlachte verlegen. ''Wow pff men'' met deze meisje wil ik echt me kinderen. Ze is zo lief en behulpzaam en zo normaal, andere wijven zoude normaal dan op me lip hangen zonder dat ik wat tegen hun zeg. Pff Mashallah. Snel check de ik uit en ging naar huis. Toen ik thuis kwam gaf ik me moeder een kus op haar voorhoofd. Ze had lekker Mamitaaa gemaakt, snel ging naar boven deed rodo en ging bidden, klaar met eten, en bidden viel ik al weer in slaap met Koran in me hand, en die meisje in me dromen...
JE LEEST
True love?
RandomHoofdpersoon Soumia:18 Broer Soumia Yasin:20 Vriend van Soumia/Yasin Salah:20 Vriendin Soumia Chaima:18 Omar:19