PERSPECTIEF OMAR
K werd laat waker en haastte me snel. Snelle Jelle trok ik me kleren aan ik had niet een zin in vandaag dus trok ik een traningspak aan. Ik zou me zelf is even gaan beschrijven ik ben een lange jongen heb grijze ogen en stijhaar en heb knal witte tanden waar ik stiekem heel trots op ben en een stekel baardje. Zelf ben ik geen player en praat ik niet met meisjes ik vind dat onnodig in ben nog jong en ben zelf ook goed gelovig en ik ga niet naar die lounges daar doe ik niet aan mee. "Mamaaaaaa k ben weg" zei ik nog snel tegen me moeder terwijl ik me woolrich aan had en me Loubs aan het aantrekken was "saffi Omar let goed op je zelf" Jaaa jemaaa zei ik nog snel voor dat ik de deur dicht trok. Ik ben zelf echt een moeders kindje dat is omdat mij vader zelf een auto ongeluk heeft gehad en daarom er niet meer is daardoor trekde ik heel veel met me moeder op en kregen we een goeie band met elkaar snel pakte k me Vespa en reed snel naar school daar aangekomen was ik nog net op tijd. Ik wou in de aula nog snel een broodje kopen omdat ik thuis niks heb ontbeten. Snel wou ik naar de aula gaan voordat de bel ging. En BAM ik kwam kei hard tegen iemand aan zonder naar die tegen te kijken flipte ik hm al toen ik naar boven keek zag ik een super mooi meisje. Mashallah wauw gewoon ze had blauw groenig ogen en een bos blonde bruinen krullen en super mooie tanden. Voor dat ik het wist zei ik dat het me spijt en ze zij dat het haar fout was. "Ik ben Omar en wie ben jij?" Voor dat ze nog wat kon zegen ging de bel en trekte een meisje haar mee ik kreeg gewoon echt een goed gevoel van binnen gewoon toen ik haar zag. Is dit mij elmekteb ?....
JE LEEST
True love?
RandomHoofdpersoon Soumia:18 Broer Soumia Yasin:20 Vriend van Soumia/Yasin Salah:20 Vriendin Soumia Chaima:18 Omar:19