....

1.4K 73 7
                                    

Wauw wat een grote school dacht ik bij me zelf. 'Soum hier heen sukkel let op!'. Sorry, snel liep ik achter Chaima aan. In de les bleef ik maar de heletijd aan die jongen denken, hij had wat, iets wat mij gewoon nieuwsgierig maakte maar wat.. De docent zij nog een paar dingen maar dat volgde ik niet echt, 'hoe zou hij heten' 'hoe oud is hij' 'denkt hij ook aan mij?' ... HO STOP dacht ik in me zelf, wat doe ik me zelf aan? Ik ben ziels gelukkig met salah zo mag ik niet denken, Salah is de enigste, 'ik moet die jongen gewoon uit me kop halen' zei ik de heletijd in me zelf. De laatste tijd gaat het niet zo goed met mij en salah, daarom wou ik hem staks als k uit ben gaan verassen bij hem op werk, Ik hou van salah alleen van hem (dacht ik ....)
Toen we uit waren gingen ik en Chaima naar beneden snel trok ik me woolrich aan en wou weg gaan voor dat ik die jongen weer zie, want dat heb ik nu niet nodig het gaat al slecht tussen mij en salah maar zeker weet ik wel salah is van mij. Snel ging ik naar de bus hokje en appde me broer dat ik met de bus ging, hij vroeg nog een paar dingen hoe school was en ik antwoorde daar op. Zie zo de bus kwam en check de in, snel loop ik naar achter want dat was me lievelings plek. Ik deed me oortjes in en deed het nummer Broederliefde - Jij en ik en viel in slaap in de bus. Niet wetend wat er gaat gebeuren....

True love?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu