Only friend..

1.4K 59 2
                                    

Aangekomen op school moet Yassin meteen naar zijn klas toe want hij zit er al een jaartje op hij "geen gekke dingen doen ga naar de aula en stes je niet je red het" hij gaf me snel een kus op me voorhoofd en liep weg ik zag nog een paar wijven vies naar me kijken en ik hoorde een meisje zeggen "kifesh kk kehba zomaar gaat ze ineens met Yasin wat denkt zij wel niet tfoe" ik keek haar vies aan en liep weg in de aula zag ik weer me wederhelft chaimaaaa oh my gosh zij is echt de enigste die ik vertrouw en ik heb geen vriendinne behalven Chaima zij is echt een toppertje ik ken haar ook sinds kleins af aan en sinds dien kan ik niet meer van haar af kort om she is my only friend en ook de beste. Ik wou naar haar toe rennen en maar toen kwam ik opeens kei hard tegen een jongen aan hij schreeuwde "kijk is waar je rent joh gek het is hier geen speeltuin" ik schaamde me kapot en die meisjes zaten nog steeds te kijken en me uit te lachen. Ik wist niet wat ik moest doen en zei maar snel sorry hij keek recht in me ogen en zij "oh sorry dat ik zo tekeer ging was niet me bedoeling wollah" ik zei dat het niet uit maakde en dat het ook mij schuld was. Chaima zit alles op een afstand mee te luisteren en gaat bijna kapot van het lachen. "Ik heet Omar en wie ben jij? " net toen ik wat wou zeggen ging de bel en trok Chaima me mee . Wauw wat was hij knap dammm maar zo mocht ik niet denken ik heb al een vriend salah me mannetje (dacht ik.....)

True love?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu