Shoot me in the face

1.6K 84 30
                                    

En daar stond hij dan, ik liet me tas vallen en keek hem met open mond aan, me moeder keek raar aan ze zei 'Benti dit is Salah je kent hem wel toch? Van vroeger, ewa hij lijkt me een goeie jongen voor jou, omdat je nu oud en wijs genoeg bent'. En lachte naar me, hij lachte heel vies naar me, ken je die lach? die lach dat iemand gewoon wraak op je wilt nemen? ewa die lach percies, ik werd helemaal gek, ik kreeg 1000 vragen door me hoofd 'Benti wat is er je ziet er bleekjes uit?'. Voegde me moeder er aan toe 'WEETJE WAAROM IK ER BLEEKJES UIT ZIE OMDAT JIJ ME LAAT TROUWEN MET DEZE KLEINE KIND, MET DEZE VIEZE VUILEN ACHTERBAKSE HOND' schreeuwde ik naar me moeder 'MIJN HUIS UIT NUUUU' zei ik tegen Salah. Ineens, ineens voel ik een harde, harde klap op me gezicht 'ZO GEDRAAG JE, JE MAAR BIJ JE VRIENDJES A KHEBA, WAT DENK JIJ WEL NIET A KEHBA, WEG VERDWIJN UIT ME OGEN NUUUU'. Schreeuwde me moeder, die klap, die klap begon al die ellende, die klap was voor mij de druppel, ik pakte me tas met kleren die nog van de ziekenhuis waren, en snel rende ik weg, weg verweg ik rende rende, ik wist me god niet waar ik was. Ik kwam uit in een park. Het regende, stormde en het waaide heel erg, ik zag een speeltuintje en ging zitten op een bankje. Ik zat te huillen en te huillen en te huillen, tot dat ik zijn stem hoorde zijn zachte rust gevende stem, waar het allemaal mee begon 'hey soum ben jij dat?' Ik durfde me niet om te draaien. En opeens draaide ik me om en zag zijn blauwe heldere ogen 'Omar?' zei ik huilend, maar toch verscheen er een glimlach op me gezicht, hij kwam naar me toe en knuffelde me strak, hij gaf me zijn parajumper. Het was stil, heel stil 'soum?' 'Ja?' Wat is er gebeurt?' Ik vertelde hem van a tot z. Van Salima in het kantoor, tot nu, hij schrok en keek me met open mond aan, hij wist niet wat hij moest zegen 'uhh wauw Soumia wat ben je een sterke meisje, wollah laat niemand maar dan ook niemand je klein maken, Allah is altijd bij je als je jij je even niet op je gemak voelt. En je kan me alles zegen Soumia, want kijk, ik voel wat voor e, en dat is niet zomaar ehhhh.. ik ben zelf niet van die haram relaties dus wou ik je had komen vragen inshallah, maar jammer genoeg is er iemand voor ' zei hij met een rood koppie, wollah die worden die worden maken hem af nu, nu was ik dol op deze jongen wauw❤️😳 ik kreeg een glimlach van oor tot oor 'Oh Omar wat moet ik zonder jou, ik voel ook wat voor jou, dit was nooit geplant, echt niet me moeder was nooit zo .maar ik ga nooit maar dan nooit met hem trouwen, ik hou van jou' zei ik met een tomaten hoofd 'inshallah komt onze tijd Soumia ik hou van jou alleen van jou, kom jellah ik breng je wel naar huis praat goed met je moeder en vader en probeer hun Altijd te gehoorzamen'. Samen liepen we naar me straat toe in stilte, nee geen akward stilte, nee het was gewoon een lekkere stilte, we begrepen elkaar gewoon 'Soum ik moet gaat, onthou wat ik zei ik hou van je'. 'Ik ook van jou Omar ik ook van jou'. Zei ik bijna onverstaanbaar hij liep weg en daar ging ik dan ik deed de deur open en liep het goed af of slecht?.....

True love?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu