1. Bölüm

26 5 1
                                    

Yeni Bir Ben
Bugün büyük bir veda günüydü benim için.
Sanki gençlik yıllarımın en dinamik; umutlar, hatalar ve heyecanlarla dolu dönemine son bir bakıştı benim için. Sanki tecrübesiz ve sevimli bir benden uzaklaşıyormuş gibi hissediyorum. Aslında o ben'i hiç bırakmak istemediğimi fark ettim...

Evet, bu geçirdiğim uzun öğrencilik yıllarımda çok tecrübe yaşadım, çok hata yaptım, bazen düştüm bazen zirveye ulaştım, çok fikir değiştirdim, çok fazla şey öğrendim. Kendimi tanıdım, etrafımı tanıdım, kişileri, dünyayı, varlığı bana anlatılanın dışında bir kez daha tanıdım ve anladım...
Bu yıllarıma veda etmek istemiyorum. Hüzünlüyüm.

Biliyorum, başlangıç için bir bitişin olması gerektiğini biliyorum. Bugünün yeni bir ben'e başlangıç olduğunun fazlasıyla farkındayım ve bunu iliklerimde hissediyorum. Eski ben'i bırakmakta zorlanıyorum. Yeni bir dünyaya hazır değilmişim gibi... Belki de sadece yorgunum.

Belki de artık bazı şeylerin eskisi gibi olmayacağını bildiğim için korkuyorum. Artık verdiğim kararların ve yaptığım hataların geri dönüşünün veya telafisinin daha zor olduğunu biliyorum.

Yeni bir başlangıca hazır olmadığımı anlamakta geç kalmışım. Eğer önceden fark etseydim kabullenmek bu kadar yorucu olmayabilirdi.

Hüzünlüyüm. Yeni başlangıcımı doğumumda olduğu gibi gözyaşlarımla selamlıyorum.

Hoşgeldin yeni ben!

Umarım seçtiğin ve seçeceğin yollar seni hep doğruya, güzele ve huzura ulaştırır.

SADECE BİR PAPATYA ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin