İlk defa uzun soluklu bir "kitap" yazmayı deneyeceğim yani acemiyim, mantıksal veya yazım yanlışları olacaktır
Sizden ricam görmezden gelmeniz ve desteklemeniz.<3
Karakterler:Yağmur, Damla(x)Ömer, Nefes(x)Rüzgar ve sap Emre (baş harflerini kullanarak yazacağım.)
Başlayalım:)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~✿~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-arabada-
E: "Kanka bak emin misin bu çok ciddi bir karar şakaya gelmez."
Ö: "Ya Emre daha kaç kere söyleyeceğim eminim."
E: "Emin değilsin Ömersin."
Ö: "Daha demin şakaya gelmez diyene noldu ayrıca bu ne b*tan bir espiri oğlum."
E: "Tamam tamam ciddiyim ama iyice düşündün dimi çünkü çok büyük bir sorumluluk."
Ö: "Evet Emre iyice düşündüm, bunun çok büyük bir sorumluluk olduğunu biliyorum ve kararım kesin."
E: "Tamam... Damla'ya söyledin değil mi?"
Ö: "Evet Emre söyledim."
E: "Peki ya diğerleri?"
Ö: "Bak Emre zaten yeterince stresliyim ve konuşmanla daha çok geriliyorum ayrıca hayır sen ve Damla'dan başka kimse bilmiyor."
E: "Tepkilerini tahmin edemiyorum..."
Ö: "Tamam bir de şöyle düşün bir gence yardım etmiş olacağım."
E: "Bir de genç yani!"
Ö: "Sana bir şey anlatmaya çalışanda kabahat."
E: "Ya tamam abi bir şey demedim."
-Biraz daha sohbet ettikten sonra yetimhaneye gelirler-
Ö: "Geldik." Dedi etkilenmiş bir sesle
E: "Evet geldik."
-içeri girdiler-
D=Danışman
D:İyi günler efendim, nasıl yardımcı olabilirim?
Ömerin bilgilerini vs. Alıp birkaç kriter istedikten sonra gençlerin kaldığı bölüme götürülürler.
Ömer'in anlatımıyla;
Kapı açıldığı gibi etrafımıza toplaşan gülen yüzleri görmek hem heyecan verici hemde üzücüydü evet üzücüydü çünkü hiç biri burada olmayı hak etmiyordu, hepsinin bir ailesi olmalıydı... odada kalanların neredeyse tamamı bize bakıyordu, bir kız hariç emre çocuklarla kaynaşmaya çalışırken ben tüm dikkatimi o kıza vermiştim muhtemelen 15-16 yaşlarında, üstünde kalın, koyu yeşil bir sweat altında siyah bir pantolon vardı ve çok zayıf görünüyordu bir dakika evet kalın bir sweat giyiyordu ve hava 22 dereceydi! Kulaklıklarını takmış camın geniş kenarında oturmuş etrafı izleyerek müzik dinliyordu.
Benim amacım bir çocuğa yardım etmek ve tabi evdeki sessizlikten kurtulmaktı şimdilik pek sessizliği bozacak gibi durmuyordu ama sorunları var gibiydi yardım etmek istediğim için onu seçecektim.
-işlemleri vs. Yapıldıktan sonra arabaya bindiler kız neredeyse hiç Ömer'in suratına bakmamıştı ve tek kelime etmemişti sadece adın ne sorusuna Yağmur demişti, bu kadar.-
Ö: "Pek konuşkan değilsin sanırım?"
E: "Sanırım mı?"dedi Emre tabi ardından koluna sert bir darbe aldı, Ömer tarafından.
E: "Ah! Ne vuruyorsun be acıdı!" Diye bağırdı Emre bu sırada Yağmur onları dinliyordu ve Emre'nin bağırmasıyla anlık bir şekilde ellerini sıktı bu onu tetikliyordu... Ömer bunu fark etmişti fakat sesini çıkarmadı ilerde öğreneceğini biliyordu.
Ö: "peki ilk izlenimiz nasıl Yağmur hanım?"
Y: "Ne kadar saçma kişiliklere sahip olduğunuzla alakalı iyiki çocuk yapmamışsınız , ona acırdım." Böyle diyordu ama aslında hoşuna gitmişti fakat bunu belli etmemekte kararlıydı, nedenini kendide bilmiyordu ancak yapacaktı.
Ö: "sizden baba olmaz diye düşünüyorsun yani..."
Y: "düşünmüyorum söylüyorum ve haberin olsun ben yalan söylemem" ileride hoşuna gitmeyecek şeyler yapacağını biliyordu bu yüzden kurduğu cümlelerin yarısında dürüst olduğuyla alakalı şeyler söylemeye çalışacaktı...
-eve gelirler-
Ö: "Aç mısın?"
Y: "Hayır."
Ö: "İstediğin bir şey var mı?"
Y: "Hayır."
Ö: "Evi gezdirmemi ister misin?" Dedi Ömer fakat ses tonu diğer zamanları göre kalındı ve sert bunu isteyerek yapmamıştı geçen hafta Damla ile kavga etmişlerdi ve Damla Ömer'in dediği her şeye hayır demişti beni seviyor musun sorusuna bile...
Y: "Olur..." Ömer ne yaptığını anladı ve hemen gülen suratına geri döndü, geçmişini azda olsa öğrenmişti yani... sadece babasının şu an hapishanede olduğunu ve onunla sorunları olduğunu biliyordu
-evdeki tüm odaları gösterir(tanıtıcaktım ama bölüm çok uzun olsun istemiyorum.)-
Yağmur anlık bir şey olduğunu düşündü yani öyle düşünmesi gerektiğini biliyordu kendini inandırmaya çalışacaktı. Ardından Yağmur'un odasına eşyaları yerleştirdiler
Ö: "Peki... evi nasıl buldun?"
Y: "Güzelmiş..." dedi sakin bir ses tonu ve neredeyse olmayan mimiklerle fakat evi çok beğenmişti! Daha önce hiç bu kadar harika bir ev görmemişti.
Ö: "Ben film izleyeceğim, gelmek ister misin? Abur cuburda var." dedi son cümlesinde sırıtarak
Y: "Abur cuburları hiç sevmem ve sağol ama ben uyuyacağım." Dedi, Yağmur gerçektende abur cubur sevmezdi belkide neredeyse hiç yemediğindendi... Ömer sağol demesinin bir gelişme olduğunu düşündü ve salona geçip film izlemeye başladı Yağmur kulaklıklarını takıp biraz müzik dinledikten sonra uykuya daldı. Ertesi günde pek bir gelişme olmamıştı Ömer'in dikkatini çeken şey Yağmur'un hiç bir şey yemek istememesiydi sadece bir öğün yemişti oda zorla bir kase çorbaydı yedikten hemen sonra tuvalete gitti Ömer neden olduğunu anlamadı ama kafasına takmadı...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bölüm bittii umarım beğenmişsinizdir çok uzatmak istemiyordum ama 733 kelime oldu 🌝
Ve tekrar söylüyorum bunlar tamamen bir hayal ürünü, çok ciddiye almayın
Ybde görüşürüzz -nefes almayı unutmayın-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evlatlık
Teen FictionKüçükken yetimhaneye gelmiş ve gençliğinde evlat edinilmiş, sorunları olan bir kız... Bakalım neler olacak. ⚠️sh, ed, sa⚠️