Selam arkadaşlar oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum acemiyim, yanlışlarım olucak , uzatmayacağım iyi eğlenceler!
———————————————————————————————————————————————
Aradan yaklaşık bir hafta geçer
-arabada-
Ö: "Ee okulun ilk günü için heyecanlı mısın?"
Y: "Hayır."
Ö: "Mutsuz musun?"
Y: "Bilmiyorum"
Ö: "Heyecanlı değilsin peki... o zaman nasılsın?"
Y: "Bilmiyorum." Stresten delirmek üzereyim
Ö: "Nasıl olmak isterdin?"
Y: "Mutlu, sanırım."
Ö: "Peki neden mutlu değilsin?"
Yağmur sorulardan sıkılmıştı yola çıktıklarından beri Ömer en az 7 soru sormuştu zaten stresden ölüyordu bu onu daha çok geriyordu...
Yağmur'un anlatımıyla;
Geldik... Ömer arabadan inmeden gitti işi varmış. Okulun bu kadar kalabalık ve büyük olacağını tahmin etmiyordum tam dört katlıydı pardon beş binanın altında camlar var yani yerin altındada bir kat daha var kırmızı tuğlalardan yapılmış ve değişik resimlerle doluydu eğer burda yüzlerce insan olduğunu bilmeseydim sevinebilirdim güzel bir binaydı.
Ömer hatırladığım kadarıyla C şubesinde olduğumu söylemişti okulun sınıflarının yukarıda olduğuna göre mantıken 9-10-11-12 diye sıralandırılmıştır diye düşündüm ve birinci kata bakmadan ikinci kata yöneldim etraf resimlerle doluydu her yerde çizimler vardı gözüme rehberlik odası takıldı içeriden bağırma sesleri geliyordu(?) kapısındaki çizimler gülen yüzlerle doluydu sanırım bütün kapılar öyleydi 'burası akıl hastanesi falan mı?'
düşündüğüm gibi olmuştu 10-C buradaydı büyük ve havadar bir sınıftı içeriye adım atmakta zorlanıyordum ama yapmam gerektiğinin farkındaydım sınıfta iki kız camın kenarında sohbet ediyor bir çocuk telefonuyla uğraşıyordu. Bu dönem benim için zor olacaktı çünkü herkes birbirini tanıyordu ama ben kimseyi tanımıyordum... en arka sıraya geçmeyi düşündüm ama duvara bakıyordu bu yüzden bir önündeki ikili sıranın cam kenarına bakan tarafına oturdum ve kulaklığımı çıkarıp müzik dinleyerek etrafı incelemeye başladım hoş bir mekandı umarım insanlarıda öyledir diye düşündüm ardından zil çaldı herkes sınıfa toplanmıştı.
'Bir dakika ya oturduğum sıra aslında başkasınınsa!? Bunu hiç düşünmemiştim!' Dua etmeye başladım umarım kimsenin değildir diye düşündüm bir süre sonra herkes yerine oturmuştu sanırım bu sıra kimsenin değildi az da olsa rahatlamıştım sonra bir çocuğun yanıma yaklaştığını gördüm suratına bakmamaya çalıştım ve oda bakmaz diye umdum ama öyle olmadı yanıma oturdu çantasını sıraya taktı ve içinden bir defter çıkardı bir sayfasını açıp bir şeyler karalamaya başladı
Arada bir Yağmur'un suratına bakıyor geri karalamasına dönüyordu.
Ve öğretmen geldi
Ör=Öğretmen öğrenciler=Ön
Ör: "Günaydın arkadaşlar!"
Herkes ayağa kalktı tabi bende
Ön: "Günaydın hocam!" Çok sesliydi, rahatsız ediciydi. Oturduk.
Ör: "Evet arkadaşlar yeni bir dönem yeni sınavlar yeni konular ve yeni dostluklarla dolu dolu bir dönem olacak bizim için. Sıkıldığınızı biliyorum bu yüzden uzatmayacağım ayrıca bu dönem bize yeni bir öğrenci daha katılacak!" diyerek sıralarda gözleriyle beni aramaya başladı, ve neredeyse gözümün içine bakarak "Bize kendini tanıtmak istemez misin?" Dedi eliyle tahtanın önünü göstererek. 'Evet istemem' dedim içimden fakat yapmak zorundaydım
Tahtaya çıktım ellerimle oynamaya ve kaşınmaya başlamıştım ne söyleyecektim ki?!
Y: "Adım Yağmur... umarım sorun yaşamayız... sanırım bunu bilmeniz yeterli." Dedim ve sustum herkes gözümün içine bakarken bir şey anlatamazdım hoca anlayış gösterdi ve yerime geçmemi söyledi ardından herkes benim için isimlerini söyledi yanımdaki çocuğun ismi Deniz'di güzel bir isim denizi uzaktan izlemeyi severim fakat girmek? Şaka yapıyor olmalısın. Ders işlemedik hoca herkese tatilde nereye gittiğini n'yaptığını soruyordu onlarda cevaplıyordu... sıra bana gelmişti ne diyecektim? Tatilim yarısını yetimhanede geri kalanını evde kendinden yaşça büyük insanlara ilk yardım yaparak geçirdim mi?
Y: "Pek dışarı çıkmadım evdeydim."
Ör: "Peki evde ne yaptın?" Düşün düşün düşün ne diyebilirdim ne diyebilirdim! Aklıma ilk gelen şeyi söyledim
Y: "Gitar çalıp şarkı söyledim..." herkes bir anda bütün dikkatini bana verdi neden böyle bir şey seçmiştim ki? Ya söylememi isterse! Öğretmen dahil 21 bana bakan göz varken nasıl söyleyebilirim!
Ör: "Ne kadar güzel bir hobi... sesini duymak isterim." Dedi ve başka birine sordu kalbim ağzımdaydı hafifte olsa ellerim titriyordu ve gözlerim kilitlenmişti. Deniz denen çocuğun normalden fazla yakınlaştığını fark ettim bu daha da gericiydi terlediğimi hissettim
D: "Biraz sakin ol..."
Y: "Sakinim zaten." Fısıldayarak konuşuyorduk
D: "Hadi ya?" Dedi ve elimi gösterdi haklıydı titriyordum, bunu fark etmesi utanç vericiydi acaba benim hakkımda ne düşünüyordu kesin iğrenmişti başka ne olabilirdi ki diye düşünürken zil çaldı kurtuluş sesi gibiydi öğretmen Denize bana okulu gezdirmesini söylemişti ama ben gidecek durumda değildim zorda olsa bir sonraki teneffüs gezmeyi teklif ettim kabul etti.
Müzik dinleyemezdim telefonları toplamışlardı, mp3 çalarım yoktu bende rastgele düşüncelere daldım. Teneffüs çok hızlı geçti ne olduğunu anlayamadım şimdiki dersimiz resimdi Deniz çok heyecanlı görünüyordu anlaşılan resim çizmeyi seviyordu. Bir dakika ben neden onu düşünüyorum ki bundan bana ne?
Portre çiziyorduk ben basit bir kadın suratı çizmiştim Deniz'inkine baktım, ağzımın açık kaldığını hissettim muhteşem çizmişti! Böyle çizmeyi nerden öğrenmişti? Hayran kalmıştım... Deniz resmine baktığımı fark etmişti, bana döndü gözlerime bakıyordu resmine bakarken eğildiğim için bana döndüğünde aramızda çok az bir mesafe vardı bende ona bakıyordum, kızarmıştım. Bir şey söylememi beklediği belliydi fakat hiç bir şey söyleyemedim, anlamıştı.
D: "Peki... nasıl olmuş?" Afalladım bir süre ne olduğunu anlamadan bakmaya devam ettim anladığımda gözlerimi kaçırdım
Y: "Güzel olmuş..." mükemmeldi! Fakat ben anca güzel diyebildim... Deniz hiç duraksamadan konuşmaya devam etti
E: "seninkide güzel olmuş fakat gölgelendirmen yüzünden bazı yerler anlaşılmıyor." Diyerek resmimi ortamıza çekti ve yanlış olan yerleri gösterdi. Sınıf çok mu sıcaktı bana mı öyle geliyordu? Terlemiştim... bu derste böylece geçti ve teneffüs geldi okulu gezmek...
Anladığım kadarıyla müdürün odası en üst yani 4. Katta müdür yardımcıları 3. Öğretmenler odası 2 ve idareyle güvenlik 1. Kattaydı yemekhanede -1. Kattaydı dahasını bilmeye gerek yoktu.
O teneffüsten sonra çok bir şey olmamıştı...
-Arabada-
Ö: "Okulu beğendin mi?"
Y: "Evet." Ömer şaşırmıştı her şeye dediği gibi bunada hayır diyeceğini düşünmüştü...
Ö: "Peki... ilk günün nasıldı?"
Y: "Güzeldi." Ömer şaşırmaya devam ediyordu.
Ö: "Hiç arkadaşın oldu mu?"
Y: "Sanırım... evet yani bilmiyorum."
Ömer sormaktan yorulmuştu ama sormayı bırakmayacaktı çünkü Yağmur cevaplar dışında hiç konuşmuyordu...
———————————————————————————————————————————————
Bu bölümde sadece okulu tanıtıp ilk gününü yazdım yani çok bir olay olmadı ama yakın zamanda olacak ;)...
Desteklerinizi yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum! İyi günler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evlatlık
Teen FictionKüçükken yetimhaneye gelmiş ve gençliğinde evlat edinilmiş, sorunları olan bir kız... Bakalım neler olacak. ⚠️sh, ed, sa⚠️