" البارت الخامس "
رواية # الصقر و البريئة #
______________________________________✨ لا ترفع سقف احلامك.....
اجعل احلامك بلا سقف.... ✨❤️………………………………………………
و مرت الايام بسرعة بالنسبة لـ ليليان و كان كل يوم يمر كانت على يقين أنها ذاهبة إلى سجن و ليس مجرد زواج ........
……………………………………………
عند أيهم في قصرة كان يتجهز لكي يذهب إلى ليليان.........
كان أيهم بمنظر جذاب فكان يرتدي حلته المميزة و كانت تعطي له شكل رائع وجميل فكان لونها بالكامل رصاصي و كان أسفلها قميص ابيض و كان يفتح اول ثلاث ازرار...
فكان يقف أمام المرأه فاستمع لخبط على باب غرفته .....
ايهم بهدوء: ادخل ..
فدخلت أخته و على وجهها ابتسامه جميلة ......
ريم بمرح : يا عريس يا عريس اي الجمال ده يبني في جمال كده بس اخويا قمر يا جماعة ثم تابعت بطفولة و هى تداعب وجنتيه ...... يا خلاسي يا خلاسي على ده عريس ...
ايهم بضيق : اي يا خلاسي دي انت بتلعبي عيل صغير و بعدين من اول ما دخلتي عريس عريس اي........ثم تابع بسخرية لم تلاحظها....... ده انت متحمسة اكتر مني انا .
ريم بمرح و بلاهة : اه أصل انا فرحانه علشان هى هيبقى معايا و نعمل مقالب فيك و كده ..
ايهم بصدمة مصطنعة : مقالب اه يا مفترية.....ثم قال بمكر..... يعني الزيت الكان محطوط في علبة الشامبو ده انت الحطاه .
ريم بمسكنه مصطنعه : انا يبني انا ده انا غلبانه حتى ده انا مش بطلع من غرفتي غير للمدرسة أو علشان اكل شوفت ..
ايهم بتوعد : اممممممم .....تمام ابقى اشوف الموضوع ده بعدين ....المهم ماما و بابا جهزوا علشان منتأخرش .
ريم بتذكير : اه صح ده هما خلصوا و بعتوني علشان اقولك يلا .
ايهم و هو يضربها خلف عنقها بخفة : و كل ده و عماله تكلمي يلا يلا ....و تركها و ذهب ...
ريم بوجع و هى تضع يدها مكان ضربته : الله و انا مالي يا لمبي يلا يلا المهم نروح علشان نشوف العروسة . و ذهبت خلفه .
تركها أيهم و نزل إلى والديها و نزلت بعدها أخته و ركبا السيارة و خلفهما العديد من سيارات الحراصة .
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂
في بيت ليليان كانت ترتدي فستان جميل للغاية و كان يجعلها فاتنه و مثيرة جدا فكان الفستان بعد ركبتها بقليل و كان بـ أكتاف متدلية و كان لونه رصاصي و كانت تضع حزام لونه اسود على خصرها فكان يعطي لها منظر رائع و كانت تضع القليل من مستحضرات التجميل ....
أنت تقرأ
الصقر و البريئة
Romanceظلت ترجع للخلف و هو يقترب منها حتى شعرت بشئ خلفها و كانت الشجرة خلفها مباشره...... ابعد كده انت بتقرب ليه ........نظر لها بمكر ......ثم قال ببرائه مزيفة ....... انا بقرب يا ليلو ده انا حتى لسة معملتش حاجة ........ ...