FAREWELL BEAUTY SHADOW

21 1 0
                                    

Assalamualaikum and hello guy!! It's me, Eka.

FINALLY!!! Setelah 2 tahun, akhirnya sye brjaya siapkan juga story yg pnuh dgn pancaroba ni. Ehhhhhh😆. Why 2 years? Well. I was actually having a really hard time smasa sye tulis crita ni. Mana dgn masanya yang langsung tkde. Stress dgn kerja. Lepastu, writer block pulak! Like a real bad writer block🥲.

But, alhamdulillah. I manage to find my time. To find back my dearself. Jumpa juga ending yg mungkin sesuai dgn crita ni. I'm so sorry kalau ending crita ni tidak seberapa untuk korang baca but I already try my best.😓😓

Sye nk crita sikitlah psl story ni. Antara story yg prnah sye buat, story nilah yg paling mencabar otak sye. Idea nak buat story ni msa mula-mula dulu memang cantik jer dia mengalir tapi! Bila dh smpai hujung, mulalah dia buat hal. Mcm nak tak nak je idea tu kluar. Lagi satu, ada certain part dlam crita ni sye mmg tak plan langsung. It's just on the spot. Apa yg sye boleh masukkan, sye masukkan. Tu yg jalan crita mungkin agak kucar-kacir di situ.

I admit, story ni agak messy dan harap kalau korang baca story ni, korang tak rasa mcm sye tgh merapu. 🤭🤭 Inilah yg akan jadi klau buat story, tak plan rangka dia dulu😌😌 tapi, sye mmg tk reti nk rangka crita dulu pun🤣 I just leave it to my imagination~

Anyway, sye suka watak Younghoon sbnrnya🤭🤭🤭 comel jer.... Korang suka tak??? 😆😆 Sorrylah klau sye buat dia jdi crybaby dlam story tpi dia mmg crybaby pun... Golden retriever type of boyfriend with the face of badboy🤭🤭🤭🤭 Ok.. cukup² menggatal.

Whatever it is.. sye happy giler bila story ni akhirnya temui jalan penamatnya. Kisah Yuju dan Younghoon berjaya saya habiskan after been through so many things..

Lepas ni, as usual. Kita jumpa pulak kat His Series. Back to our bangtan. Story siapa pula? Let's just wait and see.

So now, I'm glad to announced that..

BEAUTY SHADOW will end here~

Thank you for giving so much love and this story. I love you guys so much. See you 🥰🥰







BEAUTY SHADOW [Completed✔️]Where stories live. Discover now