2.Ορφεας.

466 54 2
                                    

Σηκώνομαι και αφού χασμουριέμαι για κανα πεντάλεπτο ακόμα κατεβαίνω τις σκάλες για το πρωινό.

Δεν ξέρω τι ωρα ξάπλωσα χθες αλλά ξέρω ότι ήταν αργά.Και ξέρω ότι σήμερα έχω πολύ δουλειά πάλι.

Όταν μπαίνω στην τραπεζαρία ο Μπαμπάς μου ήδη έτρωγε πρωινό με την Ιουλια.

«Μέρα»λεω και κάθομαι.
«Καλημέρα γιε μου»
«Καλημέρα Ορφέα»

Η Κωσταντινα με πλησιάσει αμέσως.
«Τι καλό έχουμε σήμερα;»ρωταω.
«Τι θες;Έχει ζεστές βάφλες»
Μου τρέχουν τα σάλια και ολας.
«Με μέλι;»ρωταω.
«Και φράουλες όπως σαρεσουν»λεει εκείνη.

Το έκανα εικόνα και ολας.
«Κωσταντινα έχεις ήδη το κλειδί της καρδιάς μου.Το ξέρεις αυτό έτσι;»της λεω και εκείνη γελάει ενώ πάει μέσα να το φέρει.

Ενώ περίμενα γέμισα ένα ποτηρι χυμό.
Και είδα τα μούτρα της Ιουλίας.

«Τι έγινε Ιουλια;Τρέχει κάτι;»ρωταω.
«Απλά δεν θεωρώ πρέπον να μιλάς στο προσωπικό μας έτσι.Και να τους επιτρέπεις να σου μιλάνε στον ενικό»

Ξεκινήσαμε πάλι.

«Μάλιστα.Ευχαριστώ για την γνώμη σου.Αν την χρειαστώ ποτέ θα την έχω υπόψη μου»λεω όλο πιο ευγενικά μπορώ.

Δεν ξέρω αν είναι ιδέα μου αλλά νιώθω ότι ο μπαμπάς από όλες τις γυναίκες που παντρεύτηκε σταμάτησε στην πιο Ξινή.

«Και καλό είναι να μην κατεβαίνεις στην τραπεζαρία με τις πιζαμες από εδώ και πέρα.Θα Έχουμε επισκέπτες.Ντροπή.»λεει η Ιουλια.
Επισκέπτες;

«Τι επισκέπτες θα έχουμε;»ρωταω.
Εκεινη δεν απανταει.Μόνο που κοιτάει με τρόπο τον μπαμπά μου.

«Μπαμπά;»ρωταω μετά.

Εκείνος αφήνει το πιρούνι κάτω.
«Θα έρθει η Ναταλια εδω»λεει σοβαρός.

Η ποια;

«Και ποια ακριβώς είναι η Ναταλια;»ρωταω αφού δεν μου λεει κάτι το όνομα της.
«Η αρραβωνιαστικιά σου»απανταει η Ιουλια με ύφος.

Ορίστε μας;

«Η κόρη του Φίλου μου Ορφέα.Τον θυμάσαι τον Μενέλαο.Που λέγαμε ότι θα παντρεύτειτε όταν ήσασταν μικροί...»
«Που δώσατε λόγο εννοείς»τον διορθώνει η Ιουλια.

Τι έγινε σήμερα;
Πολλές πληροφορίες.

«Ναταλια εννοείς την μικρή με τις κοτσίδες και τα σιδεράκια.Με τα μεγάλα γυαλιά μυωπίας;»ρωταω.
«Μικρή δεν θα το έλεγα.Την ίδια ηλικία έχετε πάνω κάτω.Και αφού μεγάλωσες εσυ μεγάλωσε και αυτή .Το μόνο λογικό»λεει η Ιουλια.

Κάπου Ανάμεσα (#4 ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΑ)Where stories live. Discover now