Πήγα την Ισμήνη μέχρι το σπίτι της γιατί ήταν χάλια σε σχέση με εμένα και γύρισα προς το δικό μου. Δεν άνοιξα κατευθείαν, περίμενα λίγο απέξω και πήρα μια ανάσα για να προετοιμαστώ για αυτό που με περίμενε στην άλλη άκρη της πόρτας.
Έστριψα τα κλειδιά μου και με έβρισα για την ηλίθια απόφαση μου να μεθύσω η οποία θα με έβαζε σε μεγάλους μπελάδες. Μπήκα στο σπίτι όσο πιο ήσυχα και ανάλαφρα μπορούσα ελπίζοντας πως με κάποιον τρόπο θα περάσω απαρατήρητη.
Η μαμά μου καθόταν στον καναπέ με τα χέρια της σταυρωμένα κάτω από το στήθος της ενώ μόλις ήρθα κοντά της πήρε το τηλεκοντρόλ και έκλεισε την τηλεόραση για να μιλήσουμε "πας καλά;" Ήταν εξοργισμένη αλλά ψιθύριζε για να μην ξυπνήσει την υπόλοιπη οικογένεια μου "συγγνώμη" είπα χαμηλόφωνα "αλήθεια τώρα πας καλά; Παραλίγο να πεθάνουμε από την αγωνία μας με τον πατέρα σου" κοίταξα την κενή θέση δίπλα της που σήμαινε ότι ο μπαμπάς μου είχε πάει για ύπνο αλλά αποφάσισα να μην το σχολιάσω.
"Προφανώς και πήγε για ύπνο όταν επιτέλους απάντησες το τηλέφωνο σου, δουλεύει ξέρεις όπως και εγώ" κοίταξα το πάτωμα καθώς περίμενα να συνεχίσει την ομιλία της για το ποσό ανεύθυνη είμαι "δεν θα ξανά πας σε πάρτι να το ξέρεις" αυτή η πρόταση έκανε για λίγο το αίμα στις φλέβες μου να καίει γιατί ήξερε ότι δεν είχα πάει σε κανένα πάρτι ποτέ και πόσο ήθελα "ναι, λογικά" την ειρωνεύτηκα.
Ήξερα ότι αυτό δεν θα με βοηθούσε πουθενά αλλά δεν μπορούσα να μην της απαντήσω "τι είπες;" Έφερε το κεφάλι της προς το μέρος μου και καλά για να ακούσει καλύτερα "είπα, ναι, λογικά" σηκώθηκε όρθια και με έδειξε με τον δείκτη της "ναι πες και άλλα, χειροτερεύεις την θέση σου" αναστέναξα ενώ στάθηκα στον τοίχο του σαλονιού κουρασμένη από την όλη κατάσταση "κάτι άλλο ή μπορώ να πάω για ύπνο;"
Πήγαινε πάνω κάτω από την κουζίνα στο σαλόνι για να βάλει τα άπλυτα πιάτα από το βραδινό τους στον νεροχύτη "ναι έχω και άλλα να πω, να μην γύριζες στις έξι ώρα σπίτι σου, ξέρεις εμείς δεν έχουμε την πολυτέλεια να κοιμόμαστε μέχρι τις τρεις το μεσημέρι, έχουμε δουλειές" έβλεπες πόσο θυμωμένη ήταν από τον τρόπο που έπλενε τα πιάτα, μόνο που δεν έσπασαν στα χέρια της "εγώ πήγα στο πάρτι δεν σου είπε κανείς να ξενυχτήσεις" σκούπισε τα χέρια της στην πετσέτα δίπλα της και κλείδωσε την εξώπορτα "μόνο τον εαυτό σου σκέφτεσαι, κανέναν άλλον μέσα σε αυτό το σπίτι" τα μάτια μου έκλειναν από την νύστα αν δεν είχε σταματήσει να ψιθυρίζει θα με είχε πάρει ήδη ο ύπνος "ναι ωραία μπορούμε να τσακωθούμε αύριο γιατί θέλω πραγματικά να κοιμηθώ;"
YOU ARE READING
Break the rules
Teen FictionΕλισάβετ Βασιλειάδου ή αλλιώς Έλι τίποτα το ιδιαίτερο. Η παρουσία της δεν ενδιαφέρει πολύ κόσμο και πάντα κρατάει χαμηλό προφίλ. Αχιλλέας σταμούλης ή αλλιώς το πιο δημοφιλές αγόρι στο σχολείο, μπορεί και σε όλη την πόλη. Η παρουσία του είναι το μόνο...