μυρτιλόβοτκα

23 8 4
                                    

Τράβηξα το φόρεμα προς τα κάτω ώστε να εφαρμόσει καλύτερα πάνω στο σώμα μου και κοίταξα την αντανάκλαση μου στον καθρέφτη. Ήταν αρκετά ικανοποιητική ώστε να την θεωρήσω ως τελικό αποτέλεσμα και να πάω προς το σαλόνι "για να σε δω" πήρε το χέρι μου και με έκανε μια σβούρα "αχ τι κούκλα κόρη έχω κάνει"

Ο μπαμπάς μου έβλεπε τηλεόραση όσο ο αδερφός μου έπαιζε στο τάμπλετ του "πως είσαι έτσι;" Είπε ο Γιώργος και εγώ έκανα ένα κοροϊδευτικό νεύμα "δες την λίγο" σκούντιξε τον πατέρα μου "ακόμα δεν συμφωνώ να πάει σε αυτό το πάρτι" ήπιε λίγο από το κρασί που είχε μπροστά του.

"έλα ας την τώρα, αλλά θα γυρίσεις νωρίς και όχι μόνη σου και αν δεν απαντήσεις το τηλέφωνο σου θα καλέσω την αστυνομία" ξεφύσησα εκνευρισμένη "τα έχουμε ήδη πει αυτά μαμά" κάθησα στον καναπέ να περιμένω την Ισμήνη, ενώ εγώ πάντα αργώ όταν είναι να πάω κάπου νωρίς το πρωί εκείνη πάντα αργεί όταν πρέπει να πάμε βόλτα "δεν πρέπει να της πάρεις κάποιο δώρο;" Πήρα τα μάτια μου από το κινητό μου και την κοίταξα με δυσπιστία "δεν έχεις πάει ποτέ σε πάρτι;" Εκείνη κάθησε καλύτερα στην θέση της θιγμένη από αυτό που της είπα "έχω πάει απλά εμείς ήμασταν ευγενικοί" ο πατέρας μου κούνησε τον δείκτη του δείχνοντας το ποσό συμφωνούσε μαζί της.

Το κουδούνι χτύπησε και σηκώθηκα για να ανοίξω με την μητέρα μου να με ακολουθεί από πίσω "γειαα σας" την αγκάλιασα και πέρασα έξω μαζί της "τι όμορφες που είστε και οι δύο" είπε η μητέρα μου από το κατώφλι του σπιτιού. Η Ισμήνη χαμογέλασε ευγενικά και την ευχαρίστησε "άντε να προσέχετε" είπε και άρχισε να μας σταυρώνοι καθώς φεύγαμε. Αυτό ήταν το πρώτο πάρτι που ήμουν καλεσμένοι σε όλο το λύκειο.

Ήμουν τυχερή που η Μαρκέλλα ήταν στο ίδιο τμήμα μαζί μου και ευτυχώς μας κάλεσε όλους "έχω αγχωθεί" με κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω και πέρασε το χέρι της γύρο από το δικό μου ώστε να περπατάμε αγκαζέ "το βλέπω" δεν ξέρω τι έβλεπε ακριβώς αλλά δεν την ρώτησα "από την έκφραση σου, καλά άμα αγχώνεσαι να πας σε ένα πάρτι την χάσαμε την μπάλα" συνέχισα να περπατάω χωρίς να μιλάω και εκείνη με τράβηξε προς το μέρος της ενθαρρυντικά "έλα θα είναι και ο Αχιλλέας εκεί"

"Ααα αφού θα είναι και ο Αχιλλέας, μην λες τέτοια και πηγαίνουμε και στο σπίτι της Μαρκέλλας, θα μας διώξει και θα έχει και δίκιο" σούφρωσε τα χείλη της σαν να μην πίστευε σε αυτά που ακούει "από όσο ξέρουμε εμείς απλά έκαναν κάτι ούτος ή άλλος ο Αχιλλέας δεν κάνει σχέσεις το έχει δηλώσει"

Break the rules Donde viven las historias. Descúbrelo ahora