καλό παιδί

14 5 0
                                    

Η Ισμήνη εκείνο το απόγευμα ήρθε σπίτι μου . Ήθελα να της πω ότι έγινε το πρωί με κάθε λεπτομέρεια και να καθίσουμε να το αναλύσουμε αλλά χρειάστηκε να της τα εξηγώ κωδικοποιημένα γιατί είχαμε τον Γιώργο, τον αδερφό μου μαζί. Δεν ήθελα να ακούει αυτά που κάνω και μετά οι γυναίκες ή οι άντρες που θα του αρέσουν στον μέλλον να τον κάνουν ότι ήθελαν.

Παίζαμε Μονόπολη στο σαλόνι ενώ οι γονείς μου καθοντουσαν στην τραπεζαρία και κάπνιζαν. Κάθε φορά που εγώ και ο Γιώργος τσακωνόμασταν για το αν έπρεπε να πληρώσουμε ενοίκιο στον άλλον οι γονείς μας μαζί με την Ισμήνη μας κοροιδευαν "ναι ο κλόουν μετά την ακολούθησε έξω την φίλη μου, στις κερκίδες και εκείνη προσπαθούσε να τον αγνοήσει"

Ο Γιώργος έριξε τα ζάρια και έβγαλε εξάρες "γιατί αγνοούσε τον κλόουν, τι της έκανε;" Η Ισμήνη προσπαθούσε να μην γελάσει με την ερώτηση του αδερφού μου ενώ ρουφούσε με το καλαμάκι της το τσάι ροδάκινο που της είχα βάλει "γιατί φοβάται τους κλόουν εντάξει;" Είπα εκνευρισμένη γιατί μου είχε πάρει όλα τα λεφτά "τέλος πάντων και μετά την ρώτησε αν τον αγνοεί" συνέχισα και εκείνη με διέκοψε "μου τα έχεις πει αυτά" ξερόβηξα προσβεβλημένη και έριξα και εγώ τα ζάρια με την σειρά μου.

Χαμογέλασα χαιρέκακα αφου κατάφερα να περάσω την αφετηρία και να κερδίσω 200 ευρώ "κάτσε δεν στα έχω πει αυτά, και μετά την κοίταξε μια στο ένα μάτι και μια στο άλλ-" "για τον Θεό, Έλι, Παναγία μου δηλαδή θα μας πεις και με τον τρόπο που σήκωσε τι φρύδι του;" Ρώτησε αγανακτισμένη η μαμά μου και την κοίταξα ντροπιασμένη.

"Αφού έχεις μόνο την Ισμήνη το ξέρουμε ότι εκείνη η φίλη που λες είσαι εσύ" είπε ο αδερφός μου, όλοι εκτός από τον πατέρα μου ήταν εναντίων μου τώρα "μα πραγματικά έχω βαρεθεί να ακούω για αυτόν τον κλόουν" τώρα όλοι ήταν εναντίων μου "καλά λοιπόν πείτε μας εσείς κάτι ενδιαφέρον" είπα τσαντισμενοι και όλοι σκέφτηκαν για λίγο "πήγα στην εκκλησία την Κυριακή" ξεκίνησε να λέει η μαμά μου "δεν χρειάζεται να ακούσω άλλο ξέρω ήδη ότι είναι πολύ πιο ενδιαφέρον από ότι θα έλεγες εσύ" είπε ο μπαμπάς μου και εγώ εκνευρισμένη πήρα το τηλέφωνό μου μέχρι να είναι η σειρά μου να παίξω.

Η μαμά μου συνέχισε την ιστορία της για το ποσό αγενής ήταν ένας χριστιανός που είχε έρθει στην εκκλησία και εγώ συνέχισα να κοιτάζω την οθόνη του κινητού μου μέχρι που μου ήρθε ένα μύνημα.

Ahilleas: hmaste sto parko me ta paidia 8es na er8eis me thn ismhnh?

Έμεινα λίγο σαστισμένη να το κοιτάω χωρίς να έχω μπει στην συνομιλία μας ακόμα "θα παίξεις;" Με σκούντιξε ο αδερφός μου και εγώ πετάχτηκα όρθια κάνοντας τον τα τρομάξει "ο κλόουν μ-" η Ισμήνη άφησε το ποτήρι της κάνω στο σουβέρ και είπε "φτάνει πια λέμε" "όχι όχι ακούστε ΜΟΥ ΈΣΤΕΙΛΕ ΜΎΝΗΜΑ" η μαμά μου με την Ισμήνη ήρθαν σχεδόν τρέχοντας από πάνω μου και τους έδειξα την ειδοποίηση "τι να του απαντήσω;"

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Apr 05, 2023 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

Break the rules Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt