💜😈『𝙿𝙰𝚁𝚃𝚈\4/』🔮🌆

1.3K 154 318
                                    

𝑃𝐿𝐸𝑆𝑆👾𝑉𝑂𝑁𝑇⭐𝐴𝑁𝐷🧚🏻‍♀️𝐶𝑂𝑀𝑀𝐸𝑁𝑇💭𝑀𝑌 𝐿𝑂𝑉𝐸🧜🏻‍♀️☔.

Don't put yourself in my place. You don't teach high places✿︎ఌ︎

┐⁠(⁠ ⁠˘⁠_⁠˘⁠)⁠┌

خۆت مەخەرە شوێنی من تۆ فێری شوێنی بەرز نیت✿︎ఌ︎
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
«ᴘᴏᴠ.ɴ.ᴛ»
هەر کە دەرگاکەم کردەووە شێتیک بەڕەو رووم هات دەستەکانی هێنایە پیشەوە کە هەموو قلیش بوو وە ڕەنگی ڕەش بوو وە نینۆکیکی درێژی ناشیرنی هەبوو بەڕەو رووم هات.

منگە منگی گەوڕەی لێ دەهات منیش هەر دەگەرامەوە دواوە چونکە بە مەبەستی هێرش کردنە سەرم هاتە پیشەوە.

ناوت:دوور کەوە تکایە.(کاتیک بەردەوام بوو لە گەڕانەوە بۆ دواوە)

شێتەکە:خوێنم دەوێت خوێن بۆنی خوێنی شیرن دەکەم.(کاتیک هەر دەهاتە پیشەوە)

ناوت:ببوورە تکایە لێم دوور بکەوە.(بەترسیکی زۆر زۆرەوە لەدڵی خۆی دەێ وت هەر بەڕاستی ئەوانە مرۆڤن چۆن دەبێت خوێن بخوات یان بۆنی خوێن بکات؟!)

شێتەکە زەردەخەنیکی تۆقینەری کرد ددانە ڕەشەکانی کە هەندێک شوێنی خوێنی وشکی تێدابوو بەدیار کەوت من هەر بەڕاستی سەرم سوورماوە هەتا ددانەکانیشی بە هی مرۆڤەکان ناچێت ددانەکانی وەکوو کەڵپی بچووک وایە.

شێتەکە:ههههه باشە باشە دکتۆرەی نوێ پێت چۆنە رێکەوتنیک بکەین ئەوە لەسەر ژیان و نەمانی تۆیە همم.(بەدەنگیکی گاڵتە جاری و ترسناک چاوەکانی گەوڕە کردەبوو وای کرد ناوت تەزوویەک بە جەستە بچووکەکەی دابێت لەبەر چاوە سوورەکانی ئەو شێتە).

ناوت:چ.چ.چییە؟!(بـەلەرزەوە هەر چەندە نیدەوێست ڕازی بێت بەڵام ناجار بوو ئەگەرنا دیکوژێت).

شێتەکە:باشە بچکۆڵ ئیستا پرسیاریک بکە لەسەر خۆت ئەگەر زانیم ئەوە جەستەت وێران دەکەم بە حەزاب دەڪوژم بەڵام ئەگەر دۆراندم ئەوە تۆ ئازادی باشە؟!(خەندە شێتانیەکەی لەسەر لێوە وشکە مۆرەکانی دوور نەدەکوتەوە)

ئیستا چی بلێم هەر بەڕاستی کەسانی ئێرە شێتن بەڵام شێتیکی بکوژانە..ئیستا چی بکەم پیویستە پرسیاریکی قورس بکەم دەرباری خۆم دەبێت پرسیاری ژیانی خۆم بکەم وانیە.!ن.نا ناخێر نابێت کێ نالێت بەنەهێنی چاودێرم دەکات...دەی ناوتی گەمژە.(هەموو ئەو قسەنانە لەناو دڵی خۆی دی وت بەڵام بیرۆکەیەکی بۆ هات)

ناوت:باشە جۆری خوێنم چییە؟!(بەفیزەوە برۆیەکی بڵند کرد)

شێتەکە چاوەکانی فراوان بوون منیش بەردەوام بووم لەوەی بە فیزەوه سەیری بکە بەڵام لەناکاو شێتەکە دوومچاوی گۆرا...دەستی بە قاقەی پیکەنین کرد باشە ئەوە بەچی پیدەکەنیت دوومچاوم ١٠٠٪ گۆر.

ناوت:چی پیکەنیناوی هەیە؟!(بەسەرسورماوی).

شێتەکە:ههههههه ئاخ منداڵی داماو ههههه ئەی هەژاری ساویلکە هههه تۆ سەیری ئەو پرسیارە ئاسانە هههه ئایی دوای دوو هەفتە دووبارە خوێنی دکتۆریکی گەرم و شیرن دەخۆم.(بەپیکەنینیکی قیزەون)

🥀😈𝐇𝐘𝐏𝐎𝐂𝐑𝐈𝐒𝐘🙂💔Where stories live. Discover now