𝑃𝐿𝐸𝑆𝑆🦊𝑉𝑂𝑁𝑇⭐𝐴𝑁𝐷🍂𝐶𝑂𝑀𝑀𝐸𝑁𝑇💭𝑀𝑌 𝐻𝑂𝑇🔥🥵🍁.
Calm down and manage the good days✿︎ఌ︎
╮(. ❛ ᴗ ❛.)╭
ئارام بگره ڕۆژه خۆشهکان بهڕێوهیه✿︎ఌ︎
❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁
«ᴘᴏᴠ.ɴ.ᴛ»نا نابێت ئەو بێت نابێت چۆن دەبێت بەڵام ئەو زۆر قۆزە هەر بەڕاستی فایلەکەی بەتاڵە!!!!.
بەڕێوبەر:بۆچی وا شۆک بووی بیخوێنەوە ناوت!!(بەفیزەوە)
ناوت:ب.ب.بەڕێوبەر بەتاڵە.(لەترسان هەموو جەستە و زمانی دەرزی هەتا قسەکردنیشی لەڵای قورس بوو)
بەڕێوبەر:ئۆ باشە ژیانی تۆش لە مترسیە..باشە فایلەکەی تر بخوێنەوە بەڵام نزا بکە بەتاڵ نەبێت.(بەسامناکی).
(ناوت لەدڵی🫀:ئەی خوایە ئەو چ دۆزەخیکە خوایە گیان تکایە با ئەوەشیان بەتاڵ نەبێت)
چاوەکانم داخست هەستم بە زەردەخەنە نەفرەتیەکانی ئەوان دەکرد فایلەکەی ترم کردەووە بەخێرایی چاوەکانم کردەووە.
ئاهـ سوپاس بۆ خوا بەتاڵ نییە.
ناوت:ب.بەتاڵ نیە.
بەڕێبەر:باشە بخوێنەوە.
ناوت:(ناوی:کامیرۆن) (تەمەنی:18ساڵ)(باڵای:187)(تاوانەکەی:منداڵیک و دایکیکی کوشتووە بۆیە لەزیندان بووە بە ئەشکەنجەی زۆر توشی شێت بوون بووە).
بەڕێبەر:کامیرۆن چەند دکتۆر یان پزیشکت کوشتووە؟!
کامیرۆن:ئمم هههه بە نزیکەی 40پەرستار و 39دکتۆر بەو دکتۆرە ناسکەش 40 ئۆ ناوازیە ئاوا یەکسان دەبێت ههههه.(کامیرۆن و جیمین دەستیان بە پیکەنین کرد)
بەڕێبەر:شێتی زولی نە.(بەبێزاری)
جیمین:چیت وت سۆزانی هم دوبارەی بکەوە دەتەوێت میشکە بچووکەکەت لێبکەمەوە وە خوێنەکەی بخۆم هااا خۆت بەچی دادەنێت هەتا ئیستا هەزارەهان کەسم کوشتووە دەتەوێت تۆش زیاد بێت.(بەتورەیەکی زۆر وە هاواریکی بەهێز)
نازانم چی بکەم بەڵام منیش دەبێت تۆزیک قسە بکەم ئەوانە نەخۆشی منن نابێت بیدەنگ بم.
ناوت:بێدەنگ بە ئەوە بەڕێبەر تیگەویشتی!!(بەدەنگیکی بەرز)
بەڕێبەر بە سەرسامی سەیری کردم کامیرۆن چاوەکانی فراوان بوون جیمین بەرە بەرە دوومچاوی دەگۆرا بۆ توڕەبوونیکی زۆر هەر وەکوو ئاگر دەدرەوشایەوه سەری توزیک هێنایە پیشەوە بەچاوەکانی منی تۆقاندەبوو.
گەرامەوە دواوە توند فایلەکانم گرت هەرگیز ئەوندە نەترسام.
جیمین:چییە بچکۆڵەکەم مردنت دەوێت ئەوە قسەم لەگەڵ دەکەیت تۆ تەنها ناوم دەزانی بەڵام کەسایەتیم نا بۆیە بیدەنگ بە هەتا زمانم نەبریوی وە پێتی قود دەم باشە؟!(بەدەنگیکی کز و گرەوە)
YOU ARE READING
🥀😈𝐇𝐘𝐏𝐎𝐂𝐑𝐈𝐒𝐘🙂💔
Action☽︎جـیـرۆڪ:تـرسـنـاڪ،خـۆشـەویـستـی،رق، تـوڕەیـی،خـوێـنـاوی،تـاوانــبار،نـهـێـنـی، ڪوشـتـن،ئـازار،سـیـڪس،گـومـان،دوو ڕوو،رۆمـانـسـی☾︎ هـەسـتـت چـۆن دەبـێـت ڪە خـوێـنـدنـەڪەت تـەواو دەڪەێـت و دەبـیـتـە دڪتـۆر بـەڵـام دواتـر نـاوت لـە نـەخـۆشـخـانـەیـڪی...