I say, "A little of your beauty haحs come to me✿︎ఌ︎
Ꮚ˘ ꈊ ˘ Ꮚ
من دەلێم: کهمێک له جوانی تۆ هاتوه بۆ منیش ✿︎ఌ︎
♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔♔
«ᴘᴏᴠ.ɴ.ᴛ»«دوای یــەڪ مـانـگ🕯️⏳»
هەموو شتیک گۆراوە وە منیش ئیستا بە تەواوی لەو نەخۆشخایە لێ راهاتووم وە هەموو کارەکانم بەباشی دەرۆن تەنها تۆزیک ترسم لە جیمین و کامیرۆن هەیە زۆر بە سەیری ڕەفتار دەکەن.
وە لەگەڵ نەخۆشەکەی ترم《جـیـۆن جـەنـڪـووڪ》....ئەو باشترین نەخۆشمە وە هێمن ترینە بەڵام زۆر بێدەنگە تەنها دوو هەفتەیە توانیومە قسەی لەگەڵ بکەم بەڕاستی کوڕیکی زۆر باشە وە زۆریش قۆزە قژیکی درێژی هەیە زۆرم بەدڵە وە سەبارەت بە تاتۆیە زۆرەکانی دەستی ئەو وتی بەزۆری پیان کردووە بەڕاستی جێگای بەزەیە.
ئیستا خەریکم خواردنەکەم دەخۆم و موبایل دەکەم ئێمە تەنها لەکاتی پشوو بۆمان هەیە موبایل بکەین ئیستا لەناو تۆری ئینستەگرامم بەڕاستی ئەو خەڵکە زۆر خۆش دەژین تەنها من نەبێت بەڵام گرینگ نیە بەڵامەوە.
دواتر چاوم بە کەناڵیک کەوت لە پەخشی راستەوخۆ قسەیان دەکرد منیش جۆینم کرد وە بینەر بووم.
(B.T/!️پێشکەشکار به پ.ک دەنووسم ئۆکەی)
پ.ک:سڵاو بینەران و بیسەران ئێمرۆ مەترسیدارترین پیاوی کۆریا دەگەرێتەوە دڵنیام هەمووتان دەزانن لەگەڵ کێمە وە خەڵک پرسیاری زۆریان بۆ دروست بووە ئاخو ئەو پیاوە گەوڕەیە ئەو هەموو ماوەیە لەکوێە و چۆن ئەو هەموو پارەیی دەست کەوتووە؟؟کەس دەربارەی ئەو مافیایە نازانی تەنها ناوی ئەویش ناوی جـ...(ناوت بڕۆکانی گرژ کرد چونکە ڤیدۆیەکە راوەستا سەیری wi.fiکەی کرد کوژاوەتەوە چاوەکانی بە بێزاری سووراند)ناوت:نەفرەت دووبارە لەبەر کار کوژاندیانەوە بزانین ئەو جاڕە چیان دەوێت.(بە بێزاری و توڕەیەوە ئەو زۆر بێزار بووە لە یاسایەکانی ئەو نەخۆشخانەیە)
هەموو دکتۆر و پەرستارەکان هەڵساین و جوین بۆ گۆرەپانەکە هەموو دکتۆر و پەرستارەکان رێز بووین وە بەڕێبەر هات باڵایەکی درێژ و جلە رەشە رسمیەکەی ئەو ئافرەتە بەڵام وەکوو پیاو ڕەفتار دەکات ئەوەش شتیکی ناوازەیه لەودا.
بەڵام ئەو بۆ پارە هەموو شتیک دەکات هاتە بەڕامبەرمان.
بەڕێبەر:ئەو ماوەیەتان زۆر قورس بوو بۆتان وە بەپێی یاسای نەخۆشخانەی"THE CRAZY DEAE"بێت لە هەر مانگیک موجەتان پێ دەدرێت و هەفتەیەک دەگەرێنەوە ماڵی خۆتان دوای هەفتەکە دینەوە سەر کاری خۆتان.(بەدەنگیکی بەرز هەتا هەموویان گویان لێ بێت بەڵام هیشتان هەر بە ساردی قسە دەکات)
YOU ARE READING
🥀😈𝐇𝐘𝐏𝐎𝐂𝐑𝐈𝐒𝐘🙂💔
Acción☽︎جـیـرۆڪ:تـرسـنـاڪ،خـۆشـەویـستـی،رق، تـوڕەیـی،خـوێـنـاوی،تـاوانــبار،نـهـێـنـی، ڪوشـتـن،ئـازار،سـیـڪس،گـومـان،دوو ڕوو،رۆمـانـسـی☾︎ هـەسـتـت چـۆن دەبـێـت ڪە خـوێـنـدنـەڪەت تـەواو دەڪەێـت و دەبـیـتـە دڪتـۆر بـەڵـام دواتـر نـاوت لـە نـەخـۆشـخـانـەیـڪی...