𝑃𝐿𝐸𝑆𝑆👸🏼𝑉𝑂𝑁𝑇⭐𝐴𝑁𝐷🌻𝐶𝑂𝑀𝑀𝐸𝑁𝑇💭𝑀𝑌 𝑆𝑈𝑁🌅💛✨.
You're not a bad person, you're a very good person who's been through bad things, and you're going to leave✿︎ఌ︎
( ˘ ³˘)♥︎
تۆ کەسێکی خراپ نیت، تۆ کەسێکی زۆر باشیت کە شتی خراپت بەسەر ھاتووە ئهویش تێ ئهپهڕێ✿︎ఌ︎
☀︎︎☀︎︎☀︎︎☀︎︎☀︎︎☀︎︎☀︎︎☀︎︎☀︎︎☀︎︎☀︎︎☀︎︎☀︎︎☀︎︎☀︎︎☀︎︎☀︎
«ᴘᴏᴠ.ɴ.ᴛ.»ئۆلیڤیا هاتە لام ڕاوەستا.
ئۆلیڤیا:کارەکان چۆن دەرۆن؟؟(کاتیک ئەویش سەیری شێتەکانی دەکرد)
ناوت:خراپ.(بە ساردیەکی رەق)
ئۆلیڤیا:بـۆچـی؟!(کاتیک برۆکانی خۆی گرژ کرد)
ناوت:چی بۆچی ئێرە زۆر خۆشە؟؟خەونەکەم تێك جوو سەیری حاڵم بکە!!سێ شێتم لەڵایە دوو دانەیان فایلیان بەتاڵە بەوە دڵخۆشم بم کە ژیانم لە مترسیە!!!(بە دەنگیکی تۆزیک بەرز هەتا نیتوانی کۆنترۆڵی دەنگی بکات لە توڕەیان هەموو شێتەکان بە شێوەیەکی بکوژانە سەیریان دەکرد)سەیری چی دەکەن خواردنەکەتان بخۆن.(بەهاوار و توڕەیەوە ئۆلیڤیا چاوەکانی فراوان بوو یەکیک لە شێتەکان هەڵسایەوە)
شێتەکە:هیی سۆزانی پیس ئەوە ئاخیر جارتە لەسەر ئێمە هاوار بکەیت ئەگەرنا دەستەکانت هەموو دەبرم و سەریشت لێ دەکەمەوە.(بەدەنگە گڕ و ناخۆشەکەی)
(نووسەر سارۆ:نە بابە لۆ ئەتوو چی؟؟😒
شێتەکە:حەنتەرم نووسەر لۆ؟؟😌
نووسەر سارۆ:دەزانی ئەمن ساحیبی هەموو ئەو گەشتەیمە؟؟😏
شێتەکە:مەبەستت چیە؟؟😕😐
نووسەر سارۆ:دوای دەزانی هیهیهیـ🤌🏻😈)
ئۆلیڤیا:ببوورە تکایە دەتوانن خواردنەکەتان بخۆن.(ئۆلیڤیا قۆڵی ناوتی گرت بردیە سوچێکی جیشخانەکە)ئەوە تۆ شێت بووی؟؟
ناوت:بۆچی ئەوانە چین؟؟(بەتوڕەیەوە)
ئۆلیڤیا:ئەگەر شتێکت لێ هات ئەوجە پەشیمانی رووت تێ دەکات سەیری بکەو بیبینە.(بە توڕەیەوە ئەو بەڕاستی خەمی ناوتیەتی بەڵام ناوت هەر سوورە لەسەر قسەکانی)
ناوت:دێ بینین.(بەبێ باکی دووبارە گەرایەوە شوێنی خۆی)
کەسیک دەرگای جیشتخانەی کردەووە بینیم رابەرەکەیە ئەو وەکوو دەستە ڕاستی بەڕێبەرە وە رینمووی شێتەکان و پەرستا و دکتۆرەکان دەکات تاکوو یاسەیەکانی نەخۆشخانەکە پێرەو بکەن.
ر.ک:ئیستا کاتی نان خواردن کۆتایی هات ئیستاش بۆ ناو گۆرەپان وە دکتۆر و پەرستارەکان ئێوە دەتوانن خواردن بخۆن.(بەدەنگیکی بەرز تاکوو هەموویان گویان لێ بێت)
هەموو شێتەکان هەڵسانەوە وە منیش دەرگا گەوڕەکەم کردەووە شێتەکان هەموو بەڵامەوە تێپەرین ئەو شێتەی کە قسەی پێ وتم بە درندانی سەیری کردم و رۆیشت هیستان کۆمەڵێک شێت مابوون لە ناکاو دەنگیک هات تەزوو بە لەشم هاتەوە.
YOU ARE READING
🥀😈𝐇𝐘𝐏𝐎𝐂𝐑𝐈𝐒𝐘🙂💔
Action☽︎جـیـرۆڪ:تـرسـنـاڪ،خـۆشـەویـستـی،رق، تـوڕەیـی،خـوێـنـاوی،تـاوانــبار،نـهـێـنـی، ڪوشـتـن،ئـازار،سـیـڪس،گـومـان،دوو ڕوو،رۆمـانـسـی☾︎ هـەسـتـت چـۆن دەبـێـت ڪە خـوێـنـدنـەڪەت تـەواو دەڪەێـت و دەبـیـتـە دڪتـۆر بـەڵـام دواتـر نـاوت لـە نـەخـۆشـخـانـەیـڪی...