Sabah uyandığımda beşiğimde oturur bir pozisyona girdim ve karşımdaki duran diğer beşiğe baktım. Özgürün hala uyuduğunu görmem ile dudağımı büzdüm.
Yanımda duran telsizle sessizce babacığıma seslendim. Babamın odaya girmesi ile kocaman gülümsedim. Beni kucağına aldı ve Özgürü uyandırmadan sessizce bebek odasından çıktık.
"Günaydın bebeğim."
"Güyaydın babacığım."
,,Kardeşin hala uyuyor bebeğim. Babalarının odasına gidelim de biraz oyuncaklarınla oynayalım."
"Önce bez."
Beni yanağımdan öptü ve Demir babamın uyuduğu, geniş yatağın üzerine bıraktı. Elinde bez, ıslak mendil ve pudra ile yanıma geldi. Bacaklarımı aralamam ile baldırıma bir öpücük kondurdu.
Yavaşca şortumu indirip, zıbınımı açtı. Bezimin çıtçıtlarını açtı ve kirli bezi altımdan aldı. Bacak aramı yavaşca ıslak mendil ile sildi ve pudraladı. Yeni bezi kapattı ve üzerimi geri giydirdi.
"Babacıklayım? Ösgün? Neydesiniz?"
Telsizden Özgürün sesi gelmesi ile babama baktım. Bakışları bana döndü ve yanağıma bir öpücük kondurup, ayaklandı.
"Kardeşin uyanmış aşkım. Sen burda bekle hemen geliyorum." Diyerek odadan çıkmıştı.
Ben ve Özgür ilk okuldan beri arkadaştık. İkimizde little'iz ve babacıklarımızla tanıştığımızda 18 yaşındaydık. Ageplay sürecinde olalı bir sene olmuştu ve dördümüz de çok mutluyduk.
Babacığım kucağında ağlayan kardeşim ile odaya girmişti. Özgür aşırı hassas bir çoçuktu, ama babacıklarımız süper kahraman oldukları için, ikimizlede ilgilenebiliyorlardı.
Aramızda kıskançlık yoktu. Babalarımın da bu konuda büyük bir katkısı vardı tabii ki. İkimizede her zaman eşit davranırlardı.
Özgürün sakinleşmesi ile onu yanıma yatırdı. Ona doğru dönüp yanağını öptüm.
"Aylama."
Demir babam bu sırada uyanmış bizi izliyordu. Heyecan ile onun üzerine atladık ve yüzünün her tarafına öpücük kondurduk. Babam gülerek öpmemizin bitmesini bekledi.
"Günaydın bebeklerim ve sevgilim."
Küçük alanımızdayken bize sevgilim demelerini sevmiyorduk. O yüzden babam sadece Altay babama sevgilim diyordu.
"Güyaydın baba."
"Hadi uykucular aşağıya inip kahvaltı yapalım."
Demir babam yataktan kalktı ve banyoya girdi. Bir-İki dakika sonra geri geldi ve Özgürü kucağına aldı. Altay babam da beni kucağına aldı ve beraber mutfağa indik.
Babalarımız bizi yan yana duran mama sandalyelerimize oturtmuş ve şimdi de beraber kahvaltı hazırlıyorlardı.
Biz o sırada kardeşim ile arabalarımız ile oynuyorduk. Babalarımız kısa sürede kendilerine birer omlet, bize de mama yapmışlardı.
Özgüre kivili, bana da muzlu. Benim kiviye alerjim vardı o yüzden çok dikkat ediyorlardı. Babalarımız masanın başında ve sonunda oturdukları için, bize mamamızı yediriyorlardı.
Biz yemeğimizi bitirince, bizi salondaki oyun alanımıza bıraktılar ve kendi kahvaltılarını yapmak için mutfağa döndüler.
Amerikan tarzı mutfak olduğu için bizi ordan rahatlıkla görebiliyorlardı.
"Ösgün kıymızı ayabayı veyiy misin bana?"
Ona kırmızı arabayı uzattım ve "Ay." Dedim. Bana gülümsedi ve arabayı elimden aldı. Uzun bir süre beraber oynadıktan sonra sıkılmıştık.
Babalarımızın bir şirketi vardı ve her zaman evden çalışıyorlardı. Çok önemli bir olay olduğunda da birisi gidiyordu bir kaç saatliğine.
Özgürün babamlara doğru emeklemesi ile bende peşinden gittim. "Baba!"
İkimiz de dizlerimizin üzerinde karşılarına oturduk. Babalarımız bize şefkatle bakıyorlardı.
"Efendim bebeklerim"
"Sıkıydık."
Babam dudaklarını büzdü ve düşünür gibi bakmaya başladı. O sırada Demir babamın bize süt ısıttığını gördüm. Sanırım öğlen uyku saatimiz gelmişti.
"Bebeklerim şimdi uyku zamanı. Uyandığınızda beraber oynarız, tamam mı?"
Babamlara kafamızı salladık. Beni Demir babam kucağına aldı, Özgürü de Altay babam aldı.
Bizim odamıza girdik ve ortada duran kocaman koltuğa oturduk. Babamlar bizi kucaklarında yatırır pozisyona getirdiler ve biberonu ağzımıza uzattılar.
---------------------------------------------------------
Altay'ın ağzından devam ediyoruz
Uykuya dalan meleklerimizi sarsmadan beşiklerine bıraktık. Odanın kapısını sessizce kapatıp çıktık.
Demire sarıldım ve konuşmaya başladım.
"Onları çok seviyorum. Seni de çok seviyorum."
"Bende sizi çok seviyorum."
Beraber aşağıya indik ve bebeklerimizin dağıttığı oyun alanını toplamaya başladık.
Onlarla bizim şirkette tanışmıştık. Bizim sekreterlerimiz olarak işe başlamışlardı. Çok iyi arkadaş ve little olduklarını öğrendik ve onlara aşık olduk. Onlara bu süreci teklif edince hemen kabul etmişlerdi.
Onlar uyurken hızla işlerimizi bitirdik ve tam oturup dinleneceğimiz zaman telsizden ikisinin sesi geldi. Geri ayağa kalkıp, bebek odasına girdik.
Güçlü bebeğim Özgün ağzında emziği ve dağınık saçları ile çok tatlı görünüyordu. Hassas bebeğim Özgür eline peluş zürafasını almış ona sarılıyordu.
Küçük alanlarında olsalar bile Özgün her zaman daha güçlü olan. Özgürün hassaslığını biliyor ve onu korumaya çalışıyor. Bazen Özgür o kadar küçük oluyordu ki konuşmuyordu bile. Ağlayarak ve gülerek tepki veriyordu.
Biz ikisinede hayrandık.Bebeklerimizi beşiklerinden aldık ve bez değiştirme masasına yatırdık. Ben, Özgürün altını değiştirirken, Demir, Özgün ile ilgileniyordu.
"Güzel uyudunuz mu meleklerim?"
"Hı-hı baba. Ben yüyamda hayvanyayı göydüm." Özgüre gülümsedim.
"Ben yüya göymedim." Özgün dudağını büzerek konuştu. Dayanamayıp dudağına minik bir öpücük kondurdum ve hemen Özgüre dönüp onun da dudaklarını minicik öptüm.
"Üzülme bebeğim sende akşam uyurken rüya görürsün." Demir'in konuşması ile bebeğim kıkırdadı.
"Hadi bakalım şimdi oyun oynayacağız."
"Oyeyy."
Beraber aşağıya inip oyun alanına oturduk. Önümüze legoları döküp bir kule yapmaya başladık.
"Baba?"
"Söyle aşkım."
"Kuyemize maymunlar saydıysa yıkılıy mı?"
Özgünün sorusu ile Özgür dehşetle ona baktı. Gözleri dolmuştu bile. Hızla bu sorusuna cevap verdim.
"Hayır bebeğim.
1. Maymunlar saldırmaz kulemize
merak etme2. Saldırsalar bile bir şey olmaz."
"Geyçekten mi baba?"
Özgür bana dolu dolu olmuş gözleri, büzük dudakları ve kırmızı yanakları ile bakarken nasıl hayır diyebilirim ki?
"Evet aşkım."
---------------------------------------------------------
Huh ilk bölüm bitti.
Biraz farklı bir ageplay kitabı (dörtlü ilişki, iki bebek falan) ama yazabileceğimi düşünüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OUR LİTTLE BABİES
De Todo{TAMAMLANDI} ❁ Eşcinselliğin ve Ageplay'in normal karşılandığı bir evrende. ❁ Ageplay kitabıdır. ❁ BxBxbxb içerir. ❁ Cinsellik bulunmamaktadır. ❁ Homofobikler uzak dursun!