Oy vermeyi unutmayın lütfen 💚🦒
Altay'ın ağzından
Saat şuan gecenin 2si ve ben temizlik yapıyorum. Yarın annemlerin geleceği için uyuyamamıştım, o yüzden kalkıp temizlik yapmaya karar verdim. Elimdeki bez ile televizyonun da tozunu aldıktan sonra adımlarımı banyoya yönelttim.
Uzun zaman sonra annemi görecektim. Gerçekten çok özlemiştim onu. Elime bir kaç ilaç ve bez alıp banyoyu silmeye başladım. Bitirdikten sonra geri yatak odamıza döndüm. Yatağımızda uyuyan Demiri görünce hızla sıcak yatağıma girdim ve sevgilimin göğsüne sokuldum.
Demir hafif gözlerini aralamıştı. Beni kolları arasına aldı ve saçlarıma bir öpücük kondurdu.
"Altay'ım, heyecenlısın biliyorum ama uyuman lazım."
Uzanıp yanağına sulu bir öpücük bıraktım. Kollarımı boynuna sım sıkı doladım ve gözlerimi kapattım. Büyük elleri belimi okşamaya başlamıştı. Çok geçmeden uykuya yenik düşmüştüm.
.....
"Babalayım?"
"Ösgüy uyanmıyoylay."
"Babaaaaaaaaa!"
Bebek telsizinden gelen sesler ile gözlerimi açmıştım. Etrafıma bakındığımda Demiri görememiştim. Tam yataktan kalkıp bebeklerimin yanına gidecektim ki, telsizden Demir'in sesi geldi.
"Günaydın güzellerim."
"Baba biş sizi çağıydık, ama siz geymediniz."
"Baban uyuyor hala meleğim, bende aşağıdaydım duymadım."
Sıcak yatağımda telsizden sevgililerimin konuşmasını dinliyordum.
"Babam neden uyuyor?"
"Gece uyumamış bebeğim."
"Ama geceleyi uyunuy ki."
"Evet bebeğim, baban uyanınca kızalım ona."
Gözlerimi devirdim ve yorganı kafama kadar çekip yeniden uykuya daldım. Bir kaç saatin ardından uyanmıştım. Etrafıma bakındığımda kapıdan içeriye emekleyerek gelen Özgün'ü görmüştüm. Ağzında emziği ile dizleri üzerine oturmuş, bana bakıyordu.
Ona gülümsem ile ellerini çırptı ve yatağa tırmandı. Kendini üzerime atması ile güldüm.
"Baba biliyoy musun ben kaçtım!"
"Kimden kaçtın meleğim?"
"Demiy babam Ösgüy'ün bezini değiştiriyor bende o sıyada buyaya kaçtım!"
Güldüm ve minik kaçağımı kendime doğru çektim. Bir kaç dakika sonra odaya kucağında Özgür ile Demir gelmişti.
"Hadi Altay artık kalkman gerekiyor. Annenler birazdan burda olur."
Kafamı olumlu anlamda salladım ve yataktan kalktım. Yemekleri dün akşam yapmıştık bile o yüzden yemek derdimiz yoktu.
"Siz kahvaltı yaptınız mı?"
"Yaptık, babam bize yumuyta yediydi."
Özgür yüzünü buruşturarak konuşmuştu. Onun bu haline güldüm ve banyoya doğru ilerledim. Bir duş alacaktım.
"Altay dur önce küçükleri yıkayalım ondan sonra sen yıkanırsın."
Demir'i haklı bularak kucağımda bebeklerim ile banyoya girdim. Onları sıcak küvete oturttum ve hızlıca yıkadım. Mis gibi olan bebeklerimi Demir'in kucağına bıraktım ve kendim de hızlı bir duş aldım.
Aşağıya sevgililerimin yanına indim. Bebeklerim oyun alanında arabaları ile oynuyorlardı. Demir de sofrayı kurmak ile meşguldu.
"Güzelim, kahvaltı yapacak mısın?"
"Canım bir şey istemiyor. Onlar gelince sizinle yemek yerim."
Demir kafasını salladı ve ellerini belime yerleştirdi. Dudaklarını dudaklarıma bastırması ile kafasına peluş ayı yemesi aynı anda oldu. Artık alıştığımız için bir şey demeden bebeklerimizin yanına ilerledik ve onları da öptük.
......
"Altay, sakin ol."
"Nasıl sakin olayım Demir? Çok özledim."
Annemler sonunda gelmişti. Yaklaşık bir saattir annemin yanından ayrılmayıp ağlıyordum. Küçüklükten beri ana kuzusuydum. Bebeklerim şuan öğle uykusundaydılar.
"Anne, neden burda kalmıyorsunuz?"
"Rahat edemeyiz oğlum, sizi de rahatsız etmeyelim."
"Biz rahatsız olmayız, ama siz bilirsiniz tabi."
Biraz sohbet muhabbet derken bebeklerimiz uyanmıştı. Ben tam ayağa kalkacakken, Demir beni durdurmuştu. Ona anlamayan gözler ile bakıyordum.
"Annemler baksın bence."
Onlara döndüğümde parlayan gözler ile bizi izliyorlardı. Tam emin olamadığım için 'bizde gidelim' demiştim. Annemleri tanımadıkları için korkabilirlerdi. Hepimiz birlikte bebek odasına girdik ve bebeklerimizin şaşkınlığına güldük.
İkiside annemlere utangaç bakışlar ile baktılar ve minik ellerini kaldırıp salladılar. Annemler de onlara el sallayıp kucaklarına almak istediler.
Aslı teyze Özgün'ü kucağına almış aşağıya gidiyordu. Özgür annemin kucağına gitmek istememişti. Kırmızı yanaklarından hemen sebebini anlamıştım.
"Anne sen bizi bir beş dakika dışarıda bekleyebilir misin?"
Annem olayı anlamış gibi kafasını salladı ve dışarı çıktı. Demir bebeğimizi kucağına aldı ve onu bez değiştirme masasına yatırdı. Hızlıca bezini değiştirdikten sonra kapıyı açtık ve Özgür'ü annemin kucağına verdim.
Hepimiz aşağı kata inip oyun alanına oturduk. Şimdi onların tanışma zamanıydı.
......
"Aşyı babaannemiz şimdi Demiy babamın annesi ve Meyyem babaannemiz Aytay babamın annesi."
"Allahım senin ağzını yerim, ne güzel konuşuyorsun sen."
Özgür utanarak yüzünü boynuma gömmdü. Onun bu haline gülümsedim ve sırtını okşamaya başladım. Bebeklerimiz babaannelerini sevmişe benziyorlardı.
-
-
-
-
Yorum sınırı koyayım mı yoksa siz ben istemeden atar mısınız? 😇
(Asla tehdit değil)Oy vermeyi unutmayın lütfen 💚🦒
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OUR LİTTLE BABİES
De Todo{TAMAMLANDI} ❁ Eşcinselliğin ve Ageplay'in normal karşılandığı bir evrende. ❁ Ageplay kitabıdır. ❁ BxBxbxb içerir. ❁ Cinsellik bulunmamaktadır. ❁ Homofobikler uzak dursun!