Liz
"Σ' αγαπάω Liz" η φωνή του αντηχεί στα αυτιά μου. Ακινητοποιούμαι και νιώθω πως θα καταρρεύσω. Νιώθω πως δεν μπορώ να κρατηθώ άλλο. Γυρίζω σιγά σιγά να τον κοιτάξω τα μάτια του γεμάτα ελπίδα και φως με κοιτάνε. "Δε-Δεν έχεις ν-να πεις κάτι?" δυσκολεύεται να μιλίσει.
Προφανώς και έχω κάτι να πω. Και εγώ τον αγαπώ, τον λατρεύω, δεν μπορώ να ζήσω χωρίς αυτόν. "Ha-harry.." Παίρνω μια βαθιά ανάσα. "Δεν νιώθεις το ίδιο εε?" λέει απογοητευμένος. Προφανώς και νιώθω το ίδιο βλάκα. "Όχι..εμ Harry.."περπατάω σιγά προς το μέρος του. "Μπορείς να με πας σπίτι?" του λέω εξαντλημένη. Νιώθω εξαντλημένη. Νιώθω χάλια. Νιώθω πως θα λυποθυμίσω εδώ και τώρα.
"Liz..."αναστενάζει. Τα μάτια του είναι βουρκωμένα. Νομίζει ότι δεν τον αγαπώ. Προφανώς και το νομίζει αυτό αφου δεν του το έχω πει καν. "Harry έτις και τολμήσεις να κλάψεις!" Του λέω δυνατά. Elizabeth is back! Ew όχι Elizabeth Liz.! "Και εγώ σε αγαπώ Harry πολύ πριν με αγαπήσεις εσύ!" Του λέω και τα μάτια του λάμπουν.
"Liz.." Λέει χαρούμενα και με αγκαλιάζει. Τον αγκαλιάζω και εγώ. "Ει Harry σε ψάχνω στο μισό σπίτι" μια γυναικεία φωνή ακούγεται από πίσω μας. Η Bella! "Ω..γεια σου Liz!" Με θυμάται. Τραγικό. "Γειά σου και αντίο σου!" Λέει ο Harry θυμωμένα. "Ωω..ναι συγγνώμη ξέχασα ότι βρήκες αυτή να πηδήξεις τώρα και με παρατήσες.σορρυ!" Λέει και ξέρω πως προσπαθεί να μας χωρίσει αλλά το θέμα είναι ότι αρχίζω να θυμώνω όσο μου θυμίζει τον Harry με αυτήν.
"Λοιπόν..άκου επειδή δεν ακούς τον Harry θα στα πω μπας και με ακούσεις.! Δεν είναι η γαμημένη δουλειά σου να έρχεσε να με διακόπτεις όταν μιλάω με το αγόρι ΜΟΥ! Και τώρα πάμε σπίτι Harry για να κάνουμε αυτό που είπε η Bella!" Της λέω ενώ στο τέλος τραβάω τον Harry από το χέρι και εκείνος χαμογελάει στραβά. "Εσύ θα οδηγήσεις!" Του λέω θυμωμένη και εκείνος γελάει γνέφοντας.
"Αγορι σου?" με ρωτάει καθώς έχει αρχίσει πλέον να οδηγάει. "Είπα αγόρι μου?" τον ρωτάω με ένα αθώο βλέμμα. "Ναι και τονίσες το 'μου'!" Λέει χαμογελόντας. "Ααα δεν το κατάλαβα!" Νιώθω πάρα πολύ άβολα. "Λοιπόν..εγώ το άκουσα όμως!" Λέει προσπαθόντας να κρατήσει ένα γελάκι.
"Ντάξει Harry το είπα..δεν φταίω εγώ που γνωριζόμαστε τόσο καιρό και δεν μου έχεις ζητήσει ακο-" σταματάω αυτό που λέω καταλαβαίνοντας ότι μόλις είπα τις σκέψεις μου δυνατά. "Θες να γίνεις το κορίτσι μου?" λέει χαμογελόντας και τον κοιτάω απορρημένη. Το είπε έτσι? Άκουσα καλά! "Ναι προφανώς και ναι!" Λέω γρήγορα. "Χαίρομαι!" Χαμογελάει και σταματάει το αυτοκίνητο έξω από το σπίτι μου. "Καληνύχτα!" Μου λέει.
"Εμ..δεν θα έρθεις μέσα?" ρωτάω πριν βγω από το αμάξι. "Θέλεις?" αχ σοβαρά το ρωτάει αυτό? "Εμ..για να σκεφτώ...ΝΑΙ!" Λέω στριφογυρίζοντας τα μάτια μου. "Καλά θα έρθω!" Λέει τελικά. Προχωράμε έως την πόρτα και ψαχουλέυω στην τσάντα μου τα κλειδιά. Όταν τα βρήσκω ξεκλειδώνω και βρισκόμαστε μέσα. "Har-" πάω να μιλίσω αλλά με σπρώχνει απότομα στην πόρτα κολλόντας τα χείλη του με τα δικά μου. Τα χέρια του ακουμπάνε την μέση μου ενώ τα χέρια μου τύλιγονται γύρω από το σβέρκο του.
To be continued...
Hello loves! Γλυκάκι ήταν το κεφάλαιο! 2 more chapters till the end! Αρχίσαν οι εξετάσεις εε? Fuck -.- Ελπίζω πάντως να σας αρέσει το κεφάλαιο! Ψηφίστε και σχολιάστε! <3 Και θέλω να πω τρια πράγματα.
1. Δεν φαντάζεστε τι θα γίνει στο τέλος!
2. Καλή επιτυχία στα μαθήματα!
3. Get ready for a new story with Niall Horan!!Love ya! <3
-N xx
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Bad»h.s
ФанфикΉταν κακός μέχρι που γνώρισε εκείνη. Εκείνη τον άλλαξε. Nef_1D BAD™ Wattpad presents 2015© DON'T...