Κεφάλαιο 12

1K 127 2
                                    

800+ και ντάξει..ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ!! <3 :D
Enjoy :D

"Πες μου.." Της λέει ο Harry ψιθυριστά. "Άστο..δεν είναι σημαντικο Harry!" Τον κοιτάει στα μάτια. "Είσαι σίγουρη?" σηκώνει το φρίδι του. "Ναι..είμαι σίγουρη" απαντάει αποφασιστικά εκείνη.

Η αλήθεια όμως είναι πως αυτό που ήθελε να του πει είναι πολύ σημαντικό. Ήθελε να του πει πως είναι ερωτευμένη μαζί του. Όμως φοβάται. Φοβάται μην δεχτεί την απόρρηψη. Φοβάται ότι εκείνος δεν νιώθει το ίδιο και δεν θα νιώθει ποτέ όπως εκείνη.

"Καλά.." Τα χείλη του Harry αφήνουν ένα απαλό φιλί στο κουτελό της. "Καληνύχτα Liz" της λέει στο αυτί. "Καληνύχτα" λέει εκείνη.

{...}

"Liza,ξύπνα" το χέρι του Harry σκουντάει απαλά την Liz. "Μμμ" μουγκρίζει εκείνη και γυρίζει την πλάτη της στον Harry. "Liz.." Αναστενάζει εκείνος και την πλησιάζει.

Ανεβαίνει απο πάνω της και της δίνει ένα φιλί στο αριστερό της μάγουλο. Ακουλουθεί το δεξί, μετά το κούτελο, η μύτη,το σαγόνι και τέλος το στόμα της. Η Liz ανστενάζει σιγανά και ανοίγει σιγά σιγά τα μάτια της.

"Καλημέρα.." Λέει εκείνη ενώ η φωνή της είναι βραχνιασμένη από το ύπνο. "Καλημέρα.." Της χαμογελάει εκείνος κάνοντας εμφανή τα λακκάκια του. Οι μπούκλες του είναι ανακατεμένες απο τον ύπνο ενώ τα πράσινα μάτια του σε συνδιασμό με τα κόκκινα κερασί χείλη του σε κάνουν να τον ερωτευτείς με την μια.

"Είναι Σάββατο έχεις δουλειά?" την ρωτάει και εκείνη κουνάει αρνητικά το κεφάλι της. "Ωραία..οπότε θα είμαστε μαζί όλη μέρα?" της χαμογελάει και εκείνη γνέφει.

Πρώτη φορά είναι τόσο χαρούμενος,τόσο γλυκός,τόσο καλός μαζί της. "Να πάω να φτιάξω πρωινό?" την ρωτάει και εκείνη τον κοιτάει παραξενεμένη. "Ναι..δεν έχω πρόβλημα" του χαμογελάει. "Οκ..πάω" της δίνει ένα πεταχτό φιλί στο στόμα και σηκώνεται από το κρεβάτι προχωρόντας έξω από το δωμάτιο.

Μήπως και αυτός είναι ερωτευμένος μαζί της? Μήπως τελικά να του πει την νιώθει.?

Γειάάάάάάάάά να και ένα μικροσκοπικό πάρτ. Συγγνώμη απλά δεν μπορούσα να βάλω μεγαλύτερο. Σορρυυυ!! Σας αγαπώ πολύ πολύ πολύ!! See ya !! <3 :D

Bad»h.sDove le storie prendono vita. Scoprilo ora