10 μέρες μετά...
Liz
"Λοιπόν το έκανες;" Με ρωτάει γρήγορα η Lucy και στραβοκαταπίνω. "Ναι.." Λέω σιγανά. "Και τι βγήκε;" Λέει γεμάτη αγωνία. "Βγήκε θετικό!" Λέω ξεφυσόντας. Η Lucy γουρλώνει τα μάτια της και με αγκαλιάζει. "Πρέπει να το κρατήσεις!" Φωνάζει. "Ποιό να κρατήσει;" Η φωνή του Harry μας κάνει να αναπηδησουμε. "Εμ..εγώ εμ..σας αφήνω μόνους σας." Λέει η Lucy και προχωράει προς το δωμάτιο. "Εμ..ακου Harry" λέω και με πλησιάζει. "Τι να ακούσω μωρό μου;" Τα χείλη του τρίβονται με τα δικά μου ενώ τα χέρια του ακουμπάνε την μέση μου, σπροχνωντάς με προς τα πίσω με αποτέλεσμα να ακούμπισω πίσω στον πάγκο της κουζίνας. "Οπα περίμενε, Harry...!" Του λέω σπροχνωντάς τον ελαφρά.
"Τι έγινε αγάπη μου;" Ρωτάει μπερδεμένος. "Harry...σε παρακαλώ μείνε ψύχραιμος!" Του λέω και με κοιτάει στα μάτια. "Εμ..είμαι έγκυος!" Λέω και τα μάτια του δεν ξεκολλάνε από τα δικά μου ενώ στην συνέχεια αρχίζει να γελάει. "Αγάπη μου, ήταν καλό το α-" σοβαρεύει ξαφνικά και κάνει ένα βήμα πίσω. "Τι..τι λες; Liz ακούς τι λες;" Φωνάζει ενω με την παλάμη του πιάνει τις μπούκλες απο το προσωπό του φερνοντάς τες προς τα πίσω. "Harry..μάλλον δεν χρησιμοποιήσαμε προφυ-" πάω να πω αλλά με διακόπτει. "Σκασε γαμώτο...σκάσε!" Λέει ενώ με το χέρι του βαράει δυνατά το τραπεζάκι.
Αναπηδώ από το ξαφνικό αυτό ξεσπασμά. "Ha-" πάω να μίλισω αλλά με διακόπτει και πάλι. "Σκάσε Liz ειλικρινά...δεν..δεν..φεύγω...θα γυρίσω αργά το βράδυ μην με περιμένεις!" Λέει ένω προχωράει προς την έξοδο και φεύγοντας χτυπάει την πόρτα πίσω του. "Liz..." Η Lucy τρέχει προς το μέρος μου. "Lucy ζαλίζομαι!" Της λέω πιάνοντας το κεφάλι μου. "Liz...ηρέμισε αγάπη μου έλα πάμε να ξαπλώσεις!" Με βοηθάει να περπατήσω μέχρι τον καναπέ. Τα μάτια μου κλείνουν σιγά σιγά μετά από αυτό όλα μαύρα.
~•~•~•~•~•~•~•~~•~•~•~
ΤΕΛΟΣ
Το κεφάλαιο αυτό παίζει να είναι το μικρότερο που έχω γράψει. ΤΟ ΞΕΡΩ πως είναι υπερβολικά μικρό απλά δεν έχω χρόνο γιατί αύριο φεύγω διακοπές. ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ γρήγορα γιατί θα έχω ιντερνετ (δωξα τω θεω). Η συνέχεια θα μπει σε άλλο βιβλιο και θα σας ενημερώσω οταν ανεβει. Το νέο λοιπόν βιβλιο λέγεται Promises και θα χαιρόμουν υπερβολικα πολυ αν συνεχίζατε να με στηρίζατε οπως κανατε και σε αυτην την ιστορια η οποια δυστυχώς δεν μου βγήκε όπως ήθελα. Συγγνώμη και πάλι για το κεφάλαιο στα αλήθεια ειναι μαλακία απλά..τελοσπαντων. ΕΥΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ. 💖💗
-N xx
ESTÁS LEYENDO
Bad»h.s
FanficΉταν κακός μέχρι που γνώρισε εκείνη. Εκείνη τον άλλαξε. Nef_1D BAD™ Wattpad presents 2015© DON'T...