Hep beraber masada oturuyorduk."Elvan ne zaman gelecek?" Ayça'nın beklemekten sıkıldığını belli eden sesini duyduğumda bakışlarım ona döndü.
Yanımda Eric oturuyordu.
Onun yanında Aksa.
Aksa'nın yanında ise Rana oturuyordu.
Rana'nın yanında Eren.
Eren'le benim aramda ise Ayça.
Derin nefes aldım, siyah uzun ve sivri tırnaklarım masaya belli bir ritimde vuruyordu.
Tam konuşacaktım ki salonun kapısında babam belirdi. Ayça "Oh sonunda" diyerek ağzının içinde mırıldandı ve babama gülümsedi. Babam Rana ve Eren'in arasından masaya yaklaştı ve ellerini masaya dayadı, hepimizin üzerinde gözleri gezindi.
"Bugün iki hedef var, dikkatli olacaksınız."
"Uzatma plana geç." dedi Aksa.
Babam onu duymamış gibi devam etti. "Ana hedefimiz Dağhan KılıcıKeskin-"
"Gerçekten kılıcı keskin mi?" Babam Eren'e ters bir bakış attı ve sabır nefesi çekip devam etti.
"Aksa Dağhan'ı etkilemeye çalışacak. Ben zamanında Aksa'yı oraya göndereceğim. Aksa Dağhan'ı çok kolay bir şekilde etkilediğinde güvenini kazanacak ve sisli bomba atacak."
Kaşlarımı çattım, ardından devam etti. "Sisli bomba atıldığında büyük ihtimal ortalık savaş alanına dönecek," bakışları Aksa'yı buldu. "Sen her yer sis içindeyken Dağhan'ı öldüreceksin."
Aksa tatmin olmuş bir şekilde gülümsedi. "İşte bunu bekliyordum."
Babamın bakışları diğerlerinin üstünde gezindi. "Siz orada korumaları ve gereksiz duranları yaralayacaksınız. Aksa'ya kurşun gelmesi an meselesi."
Bu sefer bakışları bende durdu. "Sen asıl diğer hedefle ilgileneceksin. Hedefimizin ismini şimdi vermeyeceğim, onu sadece gözlemleyeceksin ve mimiklerini dikkatle inceleyeceksin."
"İsmini neden söylemiyorsun?" dedi Rana.
"Çünkü ismi sürekli olarak değişiyor, gerçek ismini bilen çok az kişi var."
"Ben araştırırdım." diye mırıldandı Rana. Babam bana baktı ve devam etti.
"Bende orada olacağım. Hedefimiz kumral saçlı ve bayağı açık tonda kahve gözleri var. Kulaklıkla iletişim kuracağımız için sen hedefi gördüğünde haber vereceğim."
Onayla başımı salladım. "Sadece mimiklerini nasıl kullandığını ve davranışlarını gözlemleyeceğim, öyle mi?"
"Aynen kızım." Tekrar doğruldu ve bakışları üzerimizde gezindi. "Hata yapan olursa affetmem."
Eren göz devirdi ve mırıldandı. "Affetmezmiş."
Eric kolunu Aksa'nın omzuna attı ve kendine çekip saçlarını karıştırdı. "Biricik kız kardeşim Dağhan'ı etkileyecek, öyle mi?" Bunları söylerken dalga geçer bir ses tonuna sahipti.
Aksa saçlarını düzeltirken ağzında ufak çaplı bir küfür yuvarladı, abisine baktı ve göz kırptı. "Aynen öyle. Benim için ölecek kıvama getireceğim."
Onların çatışmasını dinlerken babam yanıma geldi, cebime küçük naylon bir poşet sıkıştırdı ve salondan çıktı.
Derin bir nefes aldım. Aksa fark etmişti ve kısa bir saniye göz göze geldik. Bakışlarını kaçırdı.
Ayça gözlerini yumdu ve başını geriye doğru attı, alt dudağının kenarını dişledi. "Şimdi nasıl da seksi olurum, erkekte bulurum kendime."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ajan Carmilla
ActionGözlerim açıktı ama ruhsuz gibi tavana bakıyordum, bakışlarımı hemşireye çeviremiyordum. "Sorun ne?" Babamın sesi duyulduğunda zorlukla bakışlarımı ona çevirdim. "Kızınız duyguları pek hissetmiyor, hiç heyecanı yok ve gözlerini bile kırpmıyor." "Kız...