5. Bölüm

647 27 32
                                    


-EREN MİLAT TARAFINDAN-

3 Yıl Önce...

"Ama benim annem öldü, napacağım?" dedi minik, ince sesiyle.

Yutkundum. Gözlerim doluydu ve ağlamamam gerekiyordu.

"Ben bakarım sana."

"Ama sen annem olamazsın..." dedi. Onca şey olmasına rağmen, hâlâ nasıl ağlamıyordu?

"Ben senin annende olurum, babanda."

"O nasıl olacak?" Yutkundu.

"Saçlarını tararım... Yanağından öperim, masallar okurum. Bir baba ne yaparsa onları yaparım. Yemekte yaparım sana."

"Gerçekten mi?" Gözleri boş bir duvara bakar gibiydi ancak sesinde azda olsa kaygı vardı. Hissediyordum.

"Gerçekten."

Kenetlediği ellerine parmağım dokunduğunda irkildi. Ancak o kadar savunmasız, o kadar çaresizdi ki benden başka sığınacak yeri yoktu.

Benimde ondan başka bakabileceğim kimsem yoktu.

Ellerini sarmaladığımda gözleri ellerimizde kaldı. "Ellerin soğuk ama sana güvenebilir miyim?"

"Ellerim soğuk olursa güvenemez misin?" diye sordum.

"Benim evim sıcaktı da. Güven ve huzurda veriyordu. Onu hissetmek için dedim ben."

:)

-MİLA TARAFINDAN-

"Kardeşini kaçıracağız."

Hepimiz iri iri gözlerle ona bakarken Aksa alttan alttan sırıtıyordu.

"Ciddi misin?" dedi Rana.

"Evet." Babam tam devam edicekti ki telefonu çalmasıyla bize durun anlamında işaret parmağını kaldırdı ve karşı tarafı dinlemeye başladı.

"Ceci oraya mı geliyor?" dedi babam kaşları çatık bir şekilde. Bir süre daha karşı tarafı dinledikten sonra telefonu kapattı. Hepimize baktı ve boğazını temizledi. "Gideceğimiz, daha doğrusu Dilara'nın gideceği restoranta Ceci geliyormuş ve davet düzenleyecekmiş."

Eric nefesini sesli ve verdi ve göz devirdi. "Bir bu eksikti."

"Gidecek miyiz?" dedi Ayça.

"Biz gitsek bile Dilara orada olmayacak." dedi babam düşünceli bir şekilde. O sırada Eric'in telefonu çaldı ve salondan çıktı.

"Başka yere mi gider yoksa sonraki günü mü bekler?"

"Sonraki günü bekleyecek." derken telefonunu bıkkınlıkla cebine soktu. "Şu Ceci mafyayı söndürsek rahatlayacağız."

"Bence de." derken kendimi koltuğa attım. "Ne güzel maceradan maceraya atlayacağım. Her yerden bu adam çıkıyor. Başka yer mi bulamamış?"

"Bırak son kez istediğini yapsın." dedi Eren kendi de benim yanıma otururken.

"E bende bari biraz hava alayım." dedi Aksa. Göz göze geldiğimizde bakışlarını kaçırdı ve odasına çıktı.

Elim enseme gitti ve Eric o sırada içeri girdi. "Julia geliyor." Büyük ihtimal oturup boş gözlerle etrafa baktığımızdan göreve gitmeyeceğimizi anlamıştı.

Ajan CarmillaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin