28

330 27 30
                                    

Filloi ta hapte dhe brenda asaj kutie aq te madhe kishte nje tjeter kuti me te vogel,mbas saj dhe shum e shum te tjera derisa ne fund ngeli nje kuti e vogel...

--E morri ne dore dhe e hapi ne te kishte nje USB dhe dhe pusulle e vogel..

-Shpresoj qe t ju shijoje filmi🎁...

-E morri dhe shkoi menjehere drejt e ne  sallon dhe e vendosi ne laptop...

-Qe te gjithe u afruan te shihnin sec fare kishte...

-U shokuan nga ajo qe pane Lea duke i injektuar droge dhe krahet e nxirre nga gjilperat...
Momente ku ajo kerkonte droge pasi trupi i saj i kerkonte dhe nuk mundej...

Kalonte kriza nervore dhe ne fund binte pa ndjenja...

Pamje mbas pamje ata shokoheshin gjithnje e me teper...

Mbasi mbaroi e gjithe videoja nje ze i montuar doli ne fund...

-Si tu duk dhurata ime ???A te pelqeu??

-Ndyresire po thonte Xavier...

-E di qe ne keto momente do bertasesh ama me degjo deri ne fund...

-Mund te bejme nje marveshje dhe motra jote vjen ne shtepi...

-Po pyet veten se c fare esht ja ta them une..

-Me jep ate bukuroshen qe ke prane vetes dhe une te liroj motren..

Mire u takofshim,me telefono tek numri qe ndodhet tek fundi i kutise kur te vendosesh....

Dhe pak shpejt se deri neser ne mengjes ke kohe...

Dhe videoja u mbyll qe te gjithe po shihnin drejt Solit...

-Duhet ta gjejme menjehere Lean,sepse nuk e bej dot dicka te tille nuk mundem,po bertiste Xavier...

-Ej vella qetesohu do e gjejm...

-Mbasi kishte pare dhe degjuar gjithcka degjohet zeri i saj duke u dridhur...

-Me co mua nuk ka problem-po thonte duke buzeqeshur hidhur...

-Nese ata me duan mua atehere shpetoje Lean dhe me dorezo tek ata...

Xavier i afrohet dhe me dy duar i kap fytyren...

-Nuk mundem bukuroshja ime, nuk mundem dhe e perqafoi fort,e ajo vetem e vetem po qante ne krahet e tij..

-Duhet ta besh per motren tende,nese fati do qe te jemi bashke atehere ne do te jemi por ajo nuk ka faj...

-Nuk e bej dot dhe u largua drejt e ne zyre...

-Mbas tij shkoi dhe Enea...

-Pse duhet te jem ne kete situate En pse nuk heq dot dore nga asnjera,nuk di se c fare te bej...

-Do e gjejme dicka vella do e shpetojme dhe nuk do te deryrohesh te heqesh dore nga asnjera...

-Shpresoj...dhe ulet i deshperuar ne karrige..

-Nderkohe Lea ndihej pak me mire nga ushqimi qe ai djaloshi i kishte sjelle nje dite me pare..

-Dera u hap dhe ai perseri ishte atje...

-E ngriti koken dhe buzeqeshi sepse e dinte qe ishte i vetmi qe nuk e lendonte sepse te tjeret per ate ndodheshin aty...

Perseri i kishte sjelle per te ngrene po gjithashtu dhe nje krem...

-I liroi duart dhe po i lyente me krem,asaj i digjnin dhe ai e vuri re dhe vazhdoi me kujdes...

U mendua pak dhe me pas e pyeti..

-Pse ke hyre ne kete pune kur je kaq i ndjeshem???

-Sepse kam nevoje dhe paguhet  mire pasi kam nje familje per te mbajtur...

-Nuk me pelqejne keto gjera ama jam i detyruar dhe e pa drejte e ne sy...

-Ha pak qe te largohem sepse do e vene re mungesen time..

-Mbasi ajo hengri ai morri tabakane dhe vendosi te largohej..

-Hmm faleminderit...

-Leon -tha duke qeshur ai...

-Nuk ka azgje Lea-tha ai..

E ajo i buzeqeshi ndersa ai u largua...

Ishte ne dhomen e saj dhe po mendohej 
Lea nuk i meritonte keto qe po i ndodhnin duhej te ishte ajo ne vendin e saj...

-Shkoi ne sallon dhe aty ishin qe te gjithe u afrua dhe shkoi drejt Xavierit duke u ulur prane tij e ai e perqafoi fort...

-Dashuri me co mua ne vend te Leas nuk do merzitem fare me ty se e di qe je i detyruar dhe syte iu mbushen me lot...

-E ai po e shihte me adhurim femren krah tij dhe e puthi ne buze...

Por i nderpreu zilja e telefonit nje numer i panjohur telefonoi dhe te gjithe e mbajten vemendjen aty...

Alo-tha Xavier....

Kush mendoni se i telefonoi Xavierit???

Si mendoni a do e dorezoje Solin Xavieri ne kembim te Leas???

Black Rose Where stories live. Discover now