-C fare do te thuash me kete???
-Azgje e rendesishme ta tregoj nje here tjeter ne rregull tani te shijojme momentin...
Dhe me aq ai e mbylli biseden...
Kishin kaluar minutat dhe ata mberiten ne nje vend te mrekullueshem qe Xavier kishte rezervuar buze detit ne driten e henes...
-Eja dhe u drejtuan tryezes se tyre...
-Soli im,shpirti im,drita ime e diellit fjalet qe une mund te them per ty jane te pakta ama dashuria ime per ty eshte e pafundme...Jam njeriu me i lumtur ne bote e kam dike si ti ne krah,asnjehere nuk e mendoja se do vija ne kete gjendje,ama jam i lumtur per kete..
Nuk e dija qe isha romantik deri me sot (dhe qesh)ama dashuria te ben te tille..
Nuk dua ta zgjas me teper fjalimin tim por dua te them..-A pranon te martohesh me mua,te jesh partnerja ime e jetes dhe bashkeudhetarja ime ne jete dhe i drejton unazen e blere posacerisht per te..
-Po sigurisht qe po dhe ai menjehere i vendos unazen ne gisht dhe e puth fort...
Ngadale i drejtohen dhomes qe ai kishte pronotuar per ate nate ishte e zbukuruar me trendafila dhe me tullumbace ne forme zemre...Ngadale e shtrin ne shtrat dhe fillon ti heqe me ngadale fustanin dhe kemishen e pantallonat e tij...
Kishin ngelur vetem me te brendshme prane njeri tjetrit dhe ai po e puthte neper te gjithe trupin...
Mbas disa minuatash ai i hoqi gjithcka dhe po e puthte kudo...
-Xavier...
-E di shpirti im e di dhe e puthi ne balle...
-Me kujdesin me te madh dhe me ngadale hyri brenda saj...
Ndjente nje dhimbje therese mes kembesh ama nuk e jepte veten dhe lotet perpiqej ti mbante...
-E vogla ime je mire??Te lendova??
-Pooo mire jaam dhe nuk me lendove,ate nate qe te dy u bene nje trup i vetem,2 zemra u bashkuan ne 1 dhe tashme mendonin se ishte e pamundur qe teshkeputeshin me..
Pa e ditur se c fare kishte rezervuar e ardhmja per ta...
Mengjes
Kishte erdhur mengjesi dhe Xavier i hap syte i pari e sheh Solin qe po flinte dhe nuk donte ta zgjonte sepse ishte teper e lodhur...E puth lehte ne koke dhe largohet qe te pergatise mengjesin...
Po gatuante por me teper beri rremuje ne kuzhine ama me ne fund ia doli te gatuante krepa me nutella dhe banane...
Soli u cua nga gjumi dhe e pa qe ai nuk ndodhej aty,vendosi qe te bente nje dush qe te relaksohej dhe me pas u vesh dhe zbriti aty ku ishte Xavier...
E pa qe ai kishte bere gati gjithcka dhe ne fund po sillte gotat me leng portokalli ne tavoline...
-Mirmengjes bukuroshe...
-Mirmengjes dashuri...
-Eja se kam pergatitur ushqimin te hame dhe me pas te largohemi mbasi kam teper pune per te zgjidhur...
Okkk...
Mbasi kishin mbaruar se ngreni ishin nisur drejt shtepise se tyre,Xavier gjate gjithe rruges i mbante doren te shtrenguar me te tijen dhe ja puthte...
Ishin teper te qete dhe nuk e dinin se tashme jo cdo gje do te shkonte ashtu si ata shpresonin...
End of flashback.
Po qendronte ne dhome para pasqyres dhe po prekte shenjen qe kishte ne shpatull,kujtimet e mberthyen si rufe ama ishte vogelushja e saj e cila nuk e lejonte qe te merzitej...
-Ma kur do vije Noeli???
Menjehere e veshi bluzen dhe iu drejtua Anheles...
-Jane rruges shpirti im do te vijne se shpejti eja te presim poshte ne...
-Po tezja ku esht???
-Ajo qendroi qe te mbaronte punet dhe une te vija ne shtepi me pare sepse ti me kerkoje...
-Je mami me e mile ne bot e di apo jo???
-Patjeter qe po karamelja ime i vogel..
Bie dera dhe Anhela shkon me vrap drejt e ta hape...
-Noel dhe e perqafon fort...
-Princesha dajes ti si te kam...
-Mile si kokrra e molles ndersa te tjeret shperthyen ne te qeshura,sepse dihej nga e kishte trasheguar ate karakter vogelushja...
-Ejani brenda u drejtohet Soli Eneas dhe Lorit..
-Zemer si je??
-Jam mire Lor po ti si je ???
-Dhe un mir gjith diten duke u marre me kete camarokun tim te vogel...
-Zemra vellait si je ti???
-Jam mire vellacko dhe e perqafon...
-Me thua te verteten???
-Po sepse ja ku esht ilaci im dhe i drejtohet vajzes...
-Po ai?
-Diten qe beri ate gje nuk ekziston me per mua..Me mir te me kishte vra se te vente gjithcka beri...
C fare i ka bere Xavier Solit???