49

286 27 44
                                    

-Tashme ishte ne makinen e saj dhe ishte nisur drejt vendit qe Elis i kishte cuar lokacionin....

Ishte teper e frikesuar ama cdo gje do e bente per hir te vajzes se saj,nuk jetonte dot me humbjen e saj dhe per kete arrsye kishte filluar qe te rezikonte  cdo gje....

-Rruga ishte teper e gjate dhe e frikshme,nuk kishte asnje njeri dhe dukej qe te conte ne nje vend te izoluar dhe larg pjeses se qytetit...

Nuk i kishte mbetur me asnje pike force,sepse ato qe kishte kaluar e kishin bere nje njeri teper te lenduar,ama per familjen e saj ishte e gatshme qe te bente gjithcka....

Mbas 2 oresh mberriti dhe perpara syve kishte nje vile teper te madhe,nga pamja e pare dukej si nje mbreteri por brenda saj mbante njerez me shume ligesi...

-Afrohet tek dera dhe provon ta hape ate por ishte e kycur,ndersa ne nje cep te murit ishte e vendosur nje leter ku kishte nje shigjete dhe poshte letres nje celes...

E mori dhe ngadale me duart qe i dridheshin e hapi lehte deren,hodhi syte perreth ama cdo gje ishte qetesi dhe nuk kishte asnje kembe njeriu aty...

Ne televizionin qe ndodhej ne sallon shfaqet nje mbishkrim...

-Ngjit shkallet dhe eja ne katin e 3 dhoma e pare ne te djathte...

E frikesuar fillon qe te ngjite shkallet ama e dinte se azgje e mire nuk e priste...

Hyn brenda dhe aty e gjithe dhoma kishte nje refleks te kuq dhe neper te gjithe muret mbizoteronin fotot e saj dhe te vogelushes...

Ne nje kuti te vendosur prane nje fotografie ku ishte ajo dhe Elisi atehere kur ishin miq,(pra kur ishin ne nje shkolle bashke)kishte nje pusulle te vogel...

-Eja sepse kam nje suprize tjeter per ty,kete here do te shkosh tek dhoma qe esht drejt kesaj...

La letren dhe  tashme u drejtua aty ku ai i kishte thene,kur hyn brenda ndjen nje arome parfumi teper te rende qe ajo tashme e urrente,pra ishte dhoma e tij...

-Ishte e zbukuruar me trendafila dhe qirinj dhe ne nje pjese te garderobes shkruhej,
Per ty...

Ngadale e hap dhe aty ishte nje dollap me veshje vetem per te ..

-Ti je i cmendur,ne dore te kujt kam rene..po thonte me zerin qe i dridhej...

Papritur nje ze degjohet ne dhome...

-Si po te duken suprizat e mia??dhe po qeshte si djalli...

-Por prit se ende nuk kam mbaruar,tani ngjitur kesaj dhome eshte dhe nje e fundit qe dua te shkosh dhe zeri u fik ne ato momente...

-I poshter...tha me vete Soli...

Shkoi dhe aty ishte e dizejnuar nje dhome per goca,teper e bukur...

Ne mur ndodhej e ngjitur nje pusulle,

-Kthehu tek dhoma qe ishe ne fillim...

-C fare ka ne mendje te beje ky,me mua po tallet-dhe lotet po i binin ne faqe pa ndalur...

-Shkon perseri aty por habitet nga ajo qe sheh,nje fustan nuserie ishte aty...

-Behu gati tani sepse po na pret dasma e dashur grua-dhe zeri kete here po vinte nga ekrani qe ishte i montuar ne dhome...

-Kurre nuk e bej dicka te tille,c fare thua more maniak,psikopat...fliste e revoltuar tashme ajo...

-Nccc nuk te leverdis qe te flasesh keshtu nese nuk do qe princesha jote ta pesoje dhe aty shfaqet vogelushja e cila luante me lodra ama ne kraharor te saj shenjonte nje pike e kuqe...

-Maskara ajo nuk ka asnje faj ,lere vogelushen time dhe mua me bej cfare te duash...bertiste dhe qante pa ndalim tashme...

-Ok po te lej 5 minuta te mendohesh dhe me pas do te kthehem perseri...

-Nuk e bej dot dicka te tille nuk mundem,dhe nuk dua...

-Si te bej??dhe kishte kapur koken me te dyja duart...

Perseri ne dhome degjohet ai zeri acarues per veshet e saj...

-Si vendose Sol,mos na harxho kohen me teper...

-Ne rregull do e bej ama me sill vajzen,tha tashme e mekur nga te qarit...

-Ishte bere gati dhe tashme po qendronin perpara punonjesit per tu celebruar...dhe vajza ishte prane te emes...

-Te nderuar dasmore jemi mbledhur per te kurorezuar ne martese Solin dhe Elisin....

-Znj.Sol Ferreri a e pranoni ju Z.Elis per burre ne te mire dhe ne te keq derisa vdekja t ju ndaje...

Ndersa ajo nuk kthente pergjigje ama ishte ajo pika e kuqe ne kraharor te vajzes  qe e beri te fliste e mbytur ne lot...

-Un...un...

A do te pranoje Soli te martohet me Elisin???

Black Rose Where stories live. Discover now