-Sol-tha ai i habitur,po ti c fare ben ketu..
-Ndyresire -i thot Lori dhe ai kthehet drejt saj..
-Novikovi i madh di se c fare te zgjedhe apo jo??
-Ti je nje ndyresire ja se c fare je Elis,nje pleher i cili nuk matet dot me Xavier dhe kerkon te tregoje forcen me femra.
-Un e di piken e dobet te Xavier dhe prandaj do e sulmoj aty dhe nje nder to je dhe ti..
Si mendoni c fare lidhje ka Elisi me familjen e Xavier???
-E mira ime pse je ne kete gjendje???i afrohet Solit dhe e prek ne fytyre.
-Per shkakun tend ndodhem keshtu Elis vetem per tendin...
-C fare doje ne Rusi ti per me teper tek keta?dhe ben me shenje drejt Lorit.
-Tani e kuptoj-tha e zhgenjyer prej tij,ti nuk qenke interesuar fare per mua..
-Kam rreth dy jave e rrembyer more qe diten e fundit qe folem bashke..
-C kaa dhe kete e ka bere Xavier???
-C Xavier thua,une i jam mirnjohese pa mase Eneas qe me shpetoi dhe me mori ne shtepi ku me konsideruan te familjes..
Kurse Lori po i degjonte ne heshtje qe te kuptonte sadopak lidhjen midis tyre...
-Me liro tashme dhe dua te me cosh ne shtepi -dua te kthehem ne Itali tashme..
-Eh kjo eshte disi e pamundur..
-Dhe pse esht kaq e pamundur kjo gje?pyeti dyshuese ajo.
-Sepse une e kam enderruar gjith jeten qe te jesh prane meje dhe tani qe me erdhi rasti nuk kam per te lene..
-Mos je gje semure??
-Po jam semure dhe e gjitha kjo esht per ty sepse te kam dashur qe ne momentin e pare qe te kam pare,edhe pse ti kurre nuk me ke pare me ate sy por thjesht si nje shok...
Gjithmone jam perpjekur qe te ta tregoj ama ti nuk ke dashur kurre ta shohesh,dhe une nuk kisha se c fare te beja tjeter pervec se te qendroja krah teje si shoku yt...
-Ti vertet qe je i semure Elis ti e dije dhe e di shume mire qe une nuk te shoh me shume se shok dhe nje gje nuk e kam kuptuar asnjehere por po me duket e drejte tani...
-Pse e thua kete??
-Mabeli gjithmone thonte se ai nuk esht i besueshem dhe nuk te pelqente por une i thoja se gabon dhe e qortoja per kete pjese,ama ajo paska pasur te drejte..
-Kush te ka futu gjithe keto brockulla ne mendje Xavier ee??
-Pse gjithmone Xavier eshte shenjestra jote???
Si mendoni pse Elisi urren Xavierin???
-Ti nuk je as sa gjysma e Xavier, he more Elis sa te genjen mendja...
-Pusho tiii...
-E di qe e verteta nuk te pelqen asnjehere ama nuk kemi se c fare te bejme,keshtu esht dhe po qeshte...
-Do te vij perseri mos u merzisni dhe morri te dilte por ndaloi nga zeri i Lorit...
-Hej Elis dhe dicka tjeter kam per te then..
-Per pune oresh Xavier do te na gjeje prandaj te sugjeroj te heqesh dore vete se do e pesosh...
Ai e perplasi deren dhe u largua ndersa Soli kishte ngelur e hutuar...
-Pse me ndodhin mua te gjitha keto,a nuk e meritoj qe te jem e lumtur sadopak??
-Do te jemi ja sa te shpetojme prej ketu ,Xavier dhe Enea kane per te erdhur jam e sigurt...
-Pse duhet te bie un gjithmon ne dore te budallenjve-tha duke shfryre dhe me pas asnjera nuk foli,por ra nje qetesi teper e madhe...
Ne vile
Qe te dy ata ishin cmendur nga lajmi qe kishin marre dhe asnjeri nuk ishte ne gjendje qe te degjonte asnje fjale me teper...
Erion menjehere dua qe ta gjesh vendodhjen e atij maskarai te semure.
-Po perpiqem vella ama sic e sheh eshte teper e veshtire sepse nuk e ka as telefonin me vete...
-Duhet te kete ndonje menyre pra duhet-thonte Enea duke ferkuar fytyren teper i deshperuar..
-Qetesohu En do i gjejme ta premtoj dhe e perqafon fort te vellain..
-Erdha perseri une...
-O zot zeri me i urryer qe ekziston -thot me te vogel Lori...
-Mire se erdhe mor Elis -i thot plot nota ironie dhe ne gezohemi qe te shohim..
-Nuk erdha per ty moj idhnake por per kete embelsiren time dhe i afrohet Solit qe ta preke ,kurse ajo e anos koken ne krahun e kundert..
-Ik zhduku Elis se nuk dua qe ti shoh syte me kuptove..
-Pse keshtu embelsire deri dje me besoje cdo gje...
-Ama sot e pashe fytyren tende te vertete...
-Sheff po na sulmojne i thote dikush ne telefon dhe dera hapet menjehere...
-Suprizz..
-Ama ai ishte pozicionuar mbrapa Solit duke i ven armen ne bark...
-Me duket se supriza eshte per ty Xavier Novikov dhe qesh djallezisht...
-Lere te lire aate ti problemin e ke me mua,vajzat nuk kane fare faj...
-Jo jo dikush do ta paguaje dhe mendoj se kjo bukuroshe nuk e meriton..
Per here te pare ne syte e saj dalloi nje hije trishtimi dhe syte plot me lote,humbi ne kaltersine e syve te saj kur nje krisme degjohet...
-Xavierrr u degjua e bertitura e saj...
C fare mendoni se ka ndodhur...