-Pritt-tha ai dhe ajo u drejtua me syt me lot...
-Mere ftesa e dasmes dhe i zgjati ate ne dore dhe ajo e hodhi per toke...
-Dhe dicka...
-Cdo gje qe ke pare apo ka ndodhur ketu nuk dua te nxjerresh asnje fjale jashte tek ndonjeri,edhe pse dyshoj mos nuk e ke bere...Ajo nuk foli asnje fjale por thjesht u largua thikat qe ajo merrte ne zemer ishin te nje pas njeshme dhe plaget sa vinin dhe thelloeshin por ai nuk donte t ja dinte per to...
Kaq pak kishte arritur ai ta njihte,kaq pak e kishte dashur dhe nuk e besonte sa e nenvleresonte ne prani te asaj femre...
Tashme kishin hipur ne avion dhe Soli nuk ishte aspak mire,Enea e kishte vene re kete gje ama nuk donte ta ngacmonte me teper...
-Shpirt nese je lodhur shko pusho pak ne dhome...
-Do te shkoj En pasi nuk jam fare mire,dhe menjehere shkoi drejt banjos sepse i perzihej...
I vinte keq qe ta shihte ate vajze ne nje gjendje te tille,ama do te bisedonte mire me te vellane kur te shkonte ne shtepi dhe do i thonte disa fjale qe te mbledhe mendjen tamam...
Kurse Soli ishte shtrire ne dhome dhe kishte perqafuar barkun e saj fort...
-Tashme jemi vetem ne te dyja e vogla ime,do te kujdesem ume per ty dhe do te fal dashuri te pafund..
-Edhe pse nuk do te rritesh prane babait tend asnjehere nuk do te flas keq per te....
-Por me fal qe nuk po te fal dot nje familje vogelushja ime dhe ashtu duke qare e zuri gjumi dhe me plagen e shpirtit me te madhe qe kishte hasur ndonjehere...
Itali
Kishte mberritur ne Itali mbas disa muajsh largim,Eneas i kishte thene qe te largohej se dhe ai ishte lodhur teper prane saj..-Ishte para shtepise se saj dhe i ra ziles,zemra i rrihte fort qe do te takonte familjen e saj....
Deren ia hap Lola(dado e saj kur ishte e vogel dhe punonjese ne shtepi)..
-Vogelushe??
-Dado dhe e perqafon fort...
-Si je shpirt a je mire e pyet ajo plot mall??
-Jam mire po ju??Ku jane prinderit e mi dhe motra ime?
-Eja se jane ne sallon dhe shkon drejt tyre ata mbeten te habitur kur e shohin,asnjehere nuk e kishin menduar dicka te tille sepse filluan ti humbin shpresat..
-Moter-dhe i afrohet me vrap drejt saj.
-Ti?
Mbasi perqafon dhe babain e saj ulet dhe i tregon nga fillimi gjithe historine,ajo qante dhe ata bashke me te..
-Ne do te na kesh gjithmone mbeshtetje mos u shqeteso-i tha i ati dhe e puthi ne balle..
End of flashback
Ishte duke qendruar i vetem ne zyre dhe po shihte me ngulm foton e vajzes se tij kur ishte vetem 1 vjec te cilat ia conte Enea..
Ishte habitur dhe ne momentin kur ajo i kishte vendosur vajzes emrin qe ai donte..
Ahh sa kishte gabuar,sa do te donte te kthente kohen pas ama nuk mundej...
Donte ti kishte prane vetes ama tashme nuk mundej....
Amerike
Po qendronte ne dritare dhe po shihte jashte dhe prane saj vjen Lori ajo lotet i fshiu por rezultoi pa sukses,sepse ajo e pa...
-Shpirt si ndihesh???
-E keputur nuk ndihem fare mire,me plas zemra kur vajza ime me pyet se kur do te vije babai i saj...
-C fare ti them Lor me thuaj c fare ti them,se ai nuk te ka dashur qe kur ishe ne barkut dhe nuk te pranoi asnjehere si femijen e tij,apo se nuk te ka telefonuar asnjehere...
-Me vjen keq qe po e genjej,por nuk dua qe ti humbas shpresat, mundohem qe ti fal dashuri sa per te gjithe ama dhe ajo ka nevoje per dashurine e tij...
-Me vjen keq qe kalove te gjithe kete,por ne beso je femra ne e forte ne bote dhe per kete une te admiroj...
-Shum faleminderit zemra ime per mbeshtetjen dhe e perqafoi fort...
-si do te reagoje nese ai do te dilte para teje???
-Nuk do e fal kurre sidomos per c fare kam kaluar,ate nate....
C fare mendoni se ka kaluar Soli???