Часът беше единадесет с Марк все още бяхме на банкетът и изпращах ме гостите. След като изпратих ме всички, дойде ред и на нас да си тръгваме.
-Ан бебче всичко наред ли е? Попита той
-А-аааа? Да просто съм замислена. ОтвърнахС Марк се качих ме в колата и потеглих ме.
- Ан знам че си чула разговора между двете жени, и също така знам че имаш много въпроси обещавам да ти разкажа всичко.
- Благодаря, това значи много за мен.
Той хвана ръката ми и продължи да шофира с Макр се прибрах ме вкъщи, докато той разговаряше с охраната аз отидох в стаята си след няколко минути и Той дойде.
- Марк ще ме помогнеш ли с роклята?
- да бебче.
Той седна на леглото а аз се обърнах с гръб към него, той разкопча ципът и роклята падна от тялото ми.
Останах по бельо, Марк хвана ръката ми и ме обърна към себе си той ме гледаше дълбоко в очите, прекрасна си "Ан съжалявам че в началото се държах толкова идиотски с теб, благодаря че ме промени" той ме целуна по челото.
С Марк се изкъпах ме, след като излязох ме от банята той отиде да се облече и да вземе лаптоп си, аз облякох пижамата си и направих нощната си грижа за лице.
Той дойде и легна на леглото, Марк гледаше нещо в лаптопа.
- какво правиш?
- оправям документи скъпа.
Отидох и си легнах до него "Марк кога ще ми кажеш коя е Клаудия?"
- Знаех че рано или късно ще трябва да ти кажа.
" Клаудия беше любовта на живота ми, бях лудо влюбен в нея и я обичах. Преди четири години черната ръка я отвлече, когато отидох да я спася ме хвана, гледах как я изнасилваха пред очите ми... На края я застреляха в главата"
- Съжалявам. Казах с насълзени очи видях болка през която е преминал, но защо ме излъга за Соня в началото?
- Не аз съжалявам, защото те излъгах трябва да ти кажа просто истината и да не те лъжа. "Без повече лъжи"
" Обещавам ти, няма да позволя да ти се случи нещо. Няма да позволя да изгубя и теб, ти си най-важното нещо в живота ми, отново се чувствам жив."
Макр затвори лаптопа и ме гушна с топла прегръдка, той ме целуна по челото.
- Бебче, май забравяш нещо.
- Какво? Попитах
- Утре ще вземем малко кученцето.
- Забога Марк, напълно забравих!
Събудих се от сладки целувки по нослето, отворих очи и видях усмивката на Марк беше толкова сладък.
- Добро утро ангелче.
- Добро утро бебчо.
- Аз ставам да пия кафе, ще съм в офиса си докато се облечеш и приготвиш.
- Добре а кога ще закусим?
- Това исках да те питам! къде искаш да закусва ме навън или вкъщи?
- Навън.
- Тогава вдига и дупето си от леглото и се приготви.
Бързо станах и отидох в банята, измих лицето и зъбите си. Облякох черен чорапогащник с сива карирана пола и късо бяло потниче, сложих грим, вързах небрежен кок и пуснах два кичури пред лицето ми, на края облякох дълго кафяво палто и обух бели боти. Взех черна чанта и излязох от стаята.
Отидох в офиса на Марк, както винаги той беше готов, беше облечен в тъмно син костюм с прибавен Ролекс на ръката.
- Ее! Тогава ли си? Попита докато гледаше в компютърат, той повдигна поглед и ме видя
"Изглеждаш прекрасно" Каза той стана от стола си идвайки към мен и ме целуна по устните.
..........................
Пак се върнах, и много много съжалявам че не бях качвала от толкова време, също така съжалявам че 12-та част е толкова кратка. Докато редактирах видях колко грешки съм имала и въпреки това вие не се подигравах те с мен защото имам правописни грешки. Благодарна съм че сте до мен.
И имам нова книга " broken wings " ако имате интерес хвърлете й едно око.
Също така направих група в фейсбук в която може да се присъедините, линкът е във профилът ми.
Обичам ви и доскоро.❤️❤️🦋
YOU ARE READING
In love with my mafia Stepfather
RomanceТя е само на шест когато родителите и се разделят, Майка и дълго време остава сама със малката Ани. Но един ден тя среща Марк Стеитанс, и ивсичко в живота на Ани се променя... Здравейте, това е първата ми книга и се надявам да ви хареса. Извинявай...