3

990 20 0
                                    

Неусетно съм заспала докато с Марк си говорех ме. Събудих в девет сутринта от слънчевата светлина, която влизаше от огромните прозорци. След като се разсъних малко стана и отидох в банята. До къто миех лицето си, мислех за случилото се с мен и Марк. След като излязох от банята отидох и се облякох, реших да облека къса черна пола и къса бала блуза с бели обувки. Оправих косата си и сложих ежедневният си грим.

Взех талефона си и слязох за закуска. Влизайки в трапезарията видях Марк, който отпиваше от кафето си. Когато се задави с кафето си и леко се закашля.

-Добро утро, Марк.
-Добро да е, как спа?
-Прекрасно, защо? -Защото снощи заспа докато говорех ме, явно си била изморена.
-Къде е мама?
-Отиде да се преоблече, разля кафето си.

-Ан, изкам да поговорим за нещо.
-Е, какво е то? -Виждам, защото си доста известна в Инстаграм имаш 1 милион  последовате ли.
-Да, и какво от това?

-Аз нямам проблем, обаче има някой снимки който не ми харесва да са там, за напред внимавай какво качваш.

-Кой си ти че да ми казваш, какво ще качвам?
-Сладурче не ми дръж тъкъв тон! Ще го каза още веднъж, внимавай какво качваш за паред.

-Я, се успокой. "Тази няма да стане, никой не ми казва какво да правя" казах си на ум, днес ще къча такава снимка която ще го побърка...

-Ехо, добро утро мила, съжалявам че се забавих но разлях сутрешното си кафе върху дрехите си. Извика мама
-Спокойно, Марк вече ми каза.

-След закуска, какво ще правиш? Попита мама
-Незнам, защо? -Защото, Аз и Марк сме на работа а ти все още си в лятна ваканция.

-Интересно ми е, какво работи Марк? Попитах знаейки защото ще го ядосъм.

-Той е Адвокат. Отвърна майка ми а Марк ме погледна ядосано.

-Интересно, Марк би ли разказал нещо свързано с работата ти?  Много искам да знам защо избра точно Адвокат да си.

-Избрах това защото... Елизабет виж колко е часът ще закъснееш за работа! Каза той отклонявани темата.

-Прав си, трябва да тръгвам, Ще се видим по-късно. След като мама излезе с Марк останах ме съми. -Лошо ти се пише малката, но имаш късмет защото имам важна среща на която трябва зъдължително да присъствам. -Защо е толкова важна? -Сигурен съм защото не искаш да знаеш.
-Ако не исках да знам нямаше да те питам.
-Имам важна срещу с Рей Лукас син на Еди от най-големи те ганстери и дилари на дрога, за съжаление той беше убит.

-Марк?
-Какво!
-Убивал ли си хора?
-Да, но те всички си го заслужаваха!! -А би наранил и мен?
-Не и ако ме слушаш.
-какво изкаш да кажеш ще ме убиеш?
Той стана от мястото си и дойде до мен, и ме погали по косата.
-Какви ги говори, няма да позволя от главата ти да падне и косъм.
-Чуй ме сега, обичам когато имам всичко под контрол включително и теб, обужавам грубият секс, убичам когато една жена ми
се подчинява!...

Аз просто споях и го гледах
-Марк, мисля защото не съм за теб. Да найстина те харесвам, но не мисля да ли ще мога да ти давам удоволствието, което искаш и са ти давали другите жени. Та аз съм го правила веднъж и беше ужасно.

-Спокойно, мога да те науча!
-Незнам, мисля че с мама ще ти е по добре от колкото с мен.
-Тук грешиш тя не е нищо от това което изкам, с нея съм заръди теб... заприказвах ме се прекалено много, трябва да тръгвам защото вече закъснявам.
-Добре тръгвай.
Той ме дръпна към себе си и ме целулна страстно.
-Мога да вкусвам тези устни всяка минута.
-Вярвам ти, и сега тръгвай преди да си закъснял още повече.

In love with my mafia StepfatherWhere stories live. Discover now