След като казах тези думи извадих членът му и го облизах с език. Той потрепна и изпъшка, аз продължих и забързах темпото си.
- Забога Ан, не мога да шофиран по този начин...
Въпреки това аз не се спрях, разбира се че не исках да направим някакъв пътен инцидент.. но ми харесваше както и на Марк. Той намали скоростта и за секунди затвори очи и отпусна главата си назад.
- Мамка му, как го правиш!?
Марк нежно погали косата ми и продължи да шофира, но пък аз от моя страна не се отказвах лесно. Усещах как той скоро ще свърши.. Дишането му стана неконтролируемо.
- Ан, щее!... Каза и се изпразни в устата ми. След като се поуспокои той ме погледна и каза
- Бебче съжалявам за това!
- Спокойно нищо не е станало.
- От къде ти дойде тази идея? Попита той и постави ръката си върху бедрото ми
- Хмм ами просто така, спонтанно. Казах и се засмяхме
След няколко минути бяхме вече пред имението с Марк слязохме от колата и влязохме вътре, отидох в всекидневна и оставих Брауни там качих се до стаята ми и взех възглавничката на Брауни и се върнах обратно в всекидневната. Беше сладко да видя как Марк седи на дивана и си играе с малкото паленце, оставих възглавничката му до камината. Брауни скочи от ръцете на Марк и отиде да се намести удобно на новото му легло. Взех купичките за вода и храна на Брауни, измих ги и му сложих вода и храна. Отидох при Марк и седнах в скута му а той ме гушна.
- Гладен ли си, искаш ли да направя нещо да хапнеш?
- Скъпа нямам апетит.
- Ами апетитът ти ще дойде като хапнеш нещо.
- Ахх Ани, нама да се откажеш толкова лесно нали?
- Дам, все пак цял ден не си хапвал.
- Добре но при едно условие ако ти моят десерт.
- Десерт получават само послушните деца... Казах смеейки се
Изправих се и се напътих към кухнята Марк хукна зад мен и ме плесна по дупето, направих салата от маруля и пилешко на фурна. След като бях готова му сервирах и целунах.
- Добър апетит.
- Благодаря мила, но ти няма ли да ядеш?
- Не с Джесика хапнахме.
YOU ARE READING
In love with my mafia Stepfather
RomanceТя е само на шест когато родителите и се разделят, Майка и дълго време остава сама със малката Ани. Но един ден тя среща Марк Стеитанс, и ивсичко в живота на Ани се променя... Здравейте, това е първата ми книга и се надявам да ви хареса. Извинявай...