safe place
________________jeongin:
nerdesiniz amkasiri aciktim
yemekhaneye gelin de yemek yiyelim artik
ben seungminle siniftayim asil sen neredesin
ben bizim koridordayim
jisung nerede
jisung:
gencler ben tuvalete gidicemsiz inin gelirim ben
tamam o zaman
biz seungminle yanina geliyoruz innie
oradan yemekhaneye ineriz
jeongin:
tamam bekliyorum ben____________
Jisung, hızlıca tuvalete gidip rastgele bir kabine girdi ve kapıyı kapattı. Kabindeyken, birkaç adım sesi duydu ve ardından kendi kabinin kilitlenme sesini. Biri seslendi.
"Burada kal bakalım Han Jisung. Bize karşı çıkıp bir de üstüne bize çıkıştınız. Bu iyi bir ders olur sana." dedi ve kahkaha atarak oradan çıktı. Sesin sahibini Jisung tanıyordu. Lee Minho. Onu buraya kilitleyen oydu.Kapıyı açmayı denedi ama yapamadı. Kapıyı zorlarken birden sıcak bastı. Alnından boncuk boncuk terler akmaya başladı. Kapıyı hala zorlarken elleri titremeye başladığında, kapıya yaslanarak yere çöktü. "Hayır, hayır, şuan kriz geçiremem, sırası değil hayır." dedi. Kalp atışları hızlanmaya başladığında, kriz geçirmeye başladığını anladı. O daracık tuvalette krizini engellemeye çalışırken oldukça zorlanıyordu. "Yardım edin." dedi kısık sesle. Birinin gelmesini beklemekten başka bir çaresi yoktu.
Jeongin, Felix ve Seungmin ise yemekhaneye çoktan gelmiş ve yemeklerini yarılamışlardı. Jisung'un hala gelmemesi akıllarını kurcalamaya başlarken, Jeongin konuştu. "Tuvalet deliğine falan mı düştü acaba? Niye hala gelmedi?" Seungmin ayağa kalktı. "Yok, ben gidip bakacağım." dedi. Jeongin ve Seungmin de onunla birlikte ayaklandı. Hızlı adımlarla üst kattaki tuvalete gittiler.
"Jisung, neredesin sen?" dedi Felix. Jisung'un kısık sesi duyuldu. "Buradayım, çıkarın beni buradan." dedi kısıkça. Sesin geldiği kabinin dışarıdan kilitlenmiş olduğunu gördüklerinde, Jeongin hızlıca kapıyı açtı. Jisung'u yerde gördüğünde ise sesli bir küfür savurdu ve konuştu.
"Siktir! Siktir! Siktir! Anksiyete krizine girmiş." Seungmin'e döndü. "Seungmin, çabuk Jisung'un çantasından ilacını al gel." Seungmin başını salladı ve hemen sınıfa koştu. "Ne anksiyetesi, Jisung'un anksiyetesi mi var?" dedi Felix. Jeongin başını salladığında, Felix hemen Jisung'un yanına çöktü ve yavaşça onu ayağa kaldırdı. "Derin nefes al ve sadece bana odaklan. Tamam mı?" Jisung yavaşça başını salladı. "Şuan güvendesin. Biz hep yanındayız. Yalnız değilsin. İyisin ve hep iyi olacaksın." dedi Felix. O sırada Seungmin elinde ilaç ve bir şişe suyla geldi. İlaç ve suyu Jisung'a verdi. Jisung ilacı içtikten sonra derin derin nefesler almaya başladı. Jeongin, Jisung'u lavaboya yaklaştırdı. Musluğu açtı ve elini ıslatarak Jisung'un yüzüne sürdü. Aradan birkaç dakika geçtikten sonra, Jisung iyice toparlamıştı.
"İyisin, değil mi?" diye sordu Seungmin. Jisung başını olumlu anlamda salladı. "Kim seni tuvalete kilitledi?" diye sordu Jeongin. Jisung, nefretle cevap verdi. "Lee Minho." Felix hiddetle konuştu. "Şimdi ağızlarına sıçtım."
_______________
hoppa ilk olayi cikardim.
anksiyete ile ilgili hicbir bilgim yok, hepsini google'dan arastirdim yanlisim varsa duzeltin lutfen.
bir sonraki bolumu 1-2 saate -belki daha kisa bi sure- salarim. icimin yaglari eridi :)
e o zaman gorusuruz, kendinize iyi bakin, stray kids ile kalin!! <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
new enemy, hyunlix
FanfictionLee Felix, yeni geldiği okuldaki zorbalardan olan Hwang Hyunjin'in yeni düşmanıdır. enemies to lovers, yarı texting yarı düz yazı. started - 01.02.2023 finished - 16.04.2023 #1hyunlix [11.03.2023] #1minsung [09.12.2023] #1enemiestolovers [24.03.2023...