[Tᴀɴıᴛıᴍ]

58 3 5
                                    

Başımda inanılmaz bir ağrı vardı gözlerimi araladım.Beş dakika kendime gelmek için bekledim,yataktan kalkıp banyoya doğru ilerledim elimi yüzümü yıkadıktan sonra genellikle kullandığım telefonumu sakladığım kitabın arasından aldım.Klasik koruma aşamalarından sonra açabilmiştim.

Hemen diğer telefonumda bir melodi çalmaya başladı şifresini girip kapattım melodiyi.Koruma sisteminin güçlü olmasının sebepleri vardı bu telefonumdaki veya bilgisayarımdaki bilgiler ve yaptığım işler öğrenilirse hayatım biterdi.Yaşadığım hayat zaten boştu ama 4 duvar arasında ancak gerçekten bittiğimde yaşardım.Mutfağa doğru ilerleyip içeriye girdim güzel bir evim vardı ne çok büyük ne çok küçük tasarımıda sade ve güzeldi.

Kendime filtre kahve yapmaya başladım,kahvemi alıp masama oturdum ve telefonuma göz gezdirdim.İlk önce Ip adresimi gizledim sonra 10 kullanıcı arasından kendikimkine girip şifremi girdim.Hemen bildirimler düşmeye başladı önemli bir şey varmı diye bakarken Bulut'tan mesaj vardı.Hemen girip baktım,"Yeni bir iş var çok dikkatli olman gereken bugün benim eve uğra ve o gelmiş Cihan Akkaya." Mesajı tekrar tekrar okudum bı küfür mırıldandım.Cidden gelmişmiydi yıllar sonra buraya.Belki beni unutmuştur bile diye düşündüm ve bunu fazla takmamaya çalışarak ama pek mümkün değil gibiydi.Telefonumu mesajları silip kontrol ettikten sonra heryerden çıkış yaptım ve kilitledim.

Bilgisayarıma geçtim yine aynı koruma sistemleri farklı şifreler.İlk önce hesabıma giriş yaptım ve klasik koruma rutinlerini yaptım.Hemen İstanbul'daki ve İstanbul yakınındaki havalimanlarının dün ve bugünün iniş yapan uçaklarına ve içindeki müşterilere sızdım.Bu yaklaşık 30 dakika sürdü,tabiki normal birisi bunu 2,3 saatte yapardı ama ben yıllardır yazılım için yetiştirildim ve daha birçok eğitim gördüm.Müşterilerde onun ismini arattım,arattım,arattım ve en sonunda buldum dün saat 08.50 geçe inmişti.İndiği havalimanın saat 08.50 deki kamera görüntülerini inceledim evet buldum.Siyah mercedesinin arka kapısına doğru yavaş ve yorgun adımlarla ilerleyip arabaya bindi.Araba gözden kaybolmuştu.

Herşeyden çıkış yaptım ve bilgisayarımı kapattım.Neden gelmiştiki diye düşündüm sonra tekrar mutfağa geçip kendime hızlı bir şekilde yulaf yaptım saat daha 06.23 tü.Yulafımı yedikten sonra telefonumu açıp Bulut'u aradım,çalıyor...çalıyor...çalıyor tam kapatırken uykulu ses "Alo" dedi."İşi anlat yanına uğrayamam"dedim."Bunun içinmi uyandırdın beni!?"dedi ve bir kaç homurdanmadan sonra tekrar sesi duyuldu,"Akkaya'lar bir davet veriyor.Davete bizimkilerden 5 kişi ve sen katılacaksın,çünkü bu daveti mahvedersek isimleri çok büyük bir leke alacak davette ünlü isimlerin çoğu olacak- "O gelecekmi?"
Kısa bir sessizlik oldu.

"Evet,rol değiştererek gireceğiz zaten"
"Tamam" Dudaklarımdan beklemediğim şekilde güçlü çıktı bu ses,detayları anlattıktan sonra kapattım ve anahtarlarımı aldım,bilgisayarımı ve evin koruma sistemini kontrol ettikten sonra evden çıktım.Arabama doğru yürümeye başladım,güzel bebeğim her zamanki gibi çok asil duruyordu.2020 model beyaz Range Rover.Kapısını açtım ve içeriye girdim,bu bebeği almak için çok güçlü bir koruma duvarı olan şirketin özel bilgilerine sızmıştım.Arabayı çalıştırmadan önce çantamdan fazla kullanmadığım 2. telefonumu çıkardım.

 telefonumu çıkardım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
LamerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin