Merhabaa yine ben biliyorum ayda yılda bir bölüm atıyorum ama bfşajfşekfşe
Medya:Angelo BrunoEvimdeki gizli odada bazı şerefsizlerin bilgilerine bakıyordum.Ben herşeyini bulurdum onlar öldürürdü. Bilgilerini seri katillere, düşmanlarına,onları öldürmek isteyen herkese satardım.Çünkü onlar yaşamayı hak etmiyorlar.Özel yapım bilgisayarımda gezinirken telefonumda alarm çalmaya başladı.Ne olduğuna bakmak için telefonu elime aldım.Ekranda İzinsiz giriş yazıyordu,güldüm.Beni sadece bir hacker sanmaları ne kadar üzücü.Evin kamera görüntülerine baktım, siyah giyimli maskeli birisi vardı.Yüzü gözükmüyordu fakat vücut yapısından erkek olduğunu anlamak zor değildi.
Hemen çekmeceden 2 tane susturuculu silah aldım biri elime diğeri belime.1 tanede bıçak alıp botumun içine koydum.Sessizce gizli çıkıştan yatak odama ulaştım.Adam oturma odamdaydı, adımları eğitimli birisi kadar sessizdi ama ben duyardım.Kim benim evime girebilecek kadar cesaretliydi?Düşünmeme bile gerek yoktu.İki silahıda elime alıp sesli adımlarla oturma odasına yürüdüm.Kanepemde rahat bir tavırla oturmuş sigara içiyordu.Gözleri beni süzdü,"Ne işin var burda Cihan Akkaya,benim evimde ne işin var?" Sesli bir şekilde güldü samimi bir gülüş değildi."Seni görmeye gelemezmiyim?" Asıl gülme sırası bendeydi. "Yaptıklarından sonra seni en sevdiğim şekilde öldürmediğime dua etmelisin bence."
"Seni getirdiğim durumu beğendim" Demesine kalmadan silahımı ayağına doğrultup ateş ettim,kısık bir ses ve Cihan'ın inlemesi yankılandı evin içinde."Bidakine kafana ateş ederim Cihan.Benimle konuşmana dikkat edeceksin,beni takip etmeyeceksin,benim evime girmeyeceksin! Anladınmı bidaha seni etrafımda görürsem zarar gören sadece sen olamazsın. Anlatabildimmi?"
O ise sadece koltukta yüzünde acı çeken bir ifadeyle beni dinliyordu."Nasıl bu hale geldin eskiden-" Hızlı bir şekilde sözünü kestim, "Senin dediğin gibi eskiden Cihan yaptığın kahpelikler bitmedimi,intikamını almadınmı,kalbimi siktikten sonra SENDE SİKTİRİP GİTMEDİNMİ!?" Bukadar süre sakin kalmama bile şaşırdım."Şimdi evimden siktirip git yıllar önce nasıl gittiysen,bidahada peşimde dolanma." Dediğim gibi silahla kapıyı gösterdim,gözlerinde garip bir ifade vardı.Sadece "Tamam" dedi ve topallaya topallaya kapıya gitti.Açtı bana baktı gülümsedi,gitti.Kapının kapanma sesi kulaklarıma ulaşırken yavaş adımlarla rafa ilerledim.Güzel bir viski aldım,diktim kafama.Aldım telefonumu, açtım Sezen Aksu-Hata evde yankılanan sesle bir kez daha diktim viskiyi.Olanları unutmak için ne kadar içmem lazımdı bilmiyordum.Şarkı devam ederken o kısım geldi daha çok içtim..
"Sende benim hatalarımdan birisin"
Öylesin Cihan
"Sen en güzel duyguların katilisin"
Öylesin Cihan
"Senin için harcanan zamana yazık"
Öyle Cihan.. . .
Bir ses geliyordu,telefonun melodisiyle gözlerimi araladım.Elimi uzatıp bulmaya çalıştım elime sert bişey geldi kulağım koydum hızlıca.Hassiktir ah,ben elime silahımı almışım amına koyayım.Hızlı bir şekilde ayağa kalktım başım döndü,kaç şişe içtim ben? Hemen telefonumu gördüm aldım şifrelerimi girdim."Bulut'tan cevapsız çağrı" Geri aradım telefon çalarken mutfağa geçtim,bir saniye CİHAN DÜN EVE NASIL GİRDİ?!
Resmen koşarak bilgisayarımı açtım kamera görüntülerine girip dün akşamı açtım. Kapının önündeki güvendiğim adamlara birşeyler diyor adamlar daha jetonu çakmadan ikisinide vuruyor fakat bu normal bir kurşun değildi bayıltıcı kurşun..İkimizin geliştirdiği kurşun
O telaşla telefonu unutmuştum.Ağrıyan başım daha çok ağrımıştı evin koruması çok güçlüydü normal birisi asla giremezdi fakat o kişi benim öğretmenimdi.Devamında koruma sistemini zayıflatmış,şifrelerimi kırmış.Evi baya güçlendirmem lazımdı birdaha böyle bir olay istemiyordum şuanlık Bulut'la konuşmam lazımdı.Mutfağa gidip küçük tencereye dolaptan yumurta alıp tencerenin içine koydum,üstüne su koyup ocağa koydum.Dolaptan biber, salatalık, domates, zeytin ve peynir çıkarttım hepsini doğrayıp tabağa koydum.Yumurtalarıda soyup doğrayıp tabağa koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lamer
ChickLitHacker bir kız, Ve italyanın en büyük mafya babası Angelo Bruno? Lakabı Dio di Satana'ydı Şeytanın tanrısı.Lakabı buydu çünkü o şeytandanda beterdi. Peki Şeytanın Tanrısı aşık olursa? Ozaman aşktan korkulurdu.