-2

525 29 12
                                    

Topper gelip beni kulubeden almis eve dogru gidiyorduk. "Annemler ne zaman doneceklermis?"

"Bilmiyorum guzelim konusmadik hic" basimi sallayip camdan disari baktim. Gunes daha yeni batiyordu, günbatımı oyle guzeldi ki gunlerce izleyebilirdim. Eve vardigimizda direkt dusa girdim. Sicak su oyle iyi gelmisti ki butun kaslarimin gevsedigini hissedebiliyordum.

Sacimdaki havluyu cikartirken Barry'nin aradigini gordum. Uzun zaman olmustu gorusmeyeli. Aramayi cevaplandirdim.

"Selam Mady nasilsin?"

Mady nedir ya? "İyiyim Barry sen nasilsin?"

"İyiyim bende. İsin yoksa gelme ihtimalim var mi?"

"Sebep? Bir sey mi oldu?"

"Sayilir. Yani ne kadar umurunda bilmiyorum ama Rafe kotu."

Yuktunup cevap verdim. "Evet dogru tahmin ettin. Umurumda degil eger baska bi sey yoksa kapatacagim onemli islerim var."

"Ben cevabimi aldim tamam. İyi geceler."

"Sanada." diyip telefonu kapattim. Rafe kotuydu. Nesi vardi acaba? Ya da iyiy miydi? Yataga oturup aklimi kemiren sorulara cevaplar ariyordum ama onu gormeden bu imkansizdi. Lanet olsun ki yine ona karsi yenik dustum. Ustume bi hirka alip kapsonu kafama gecirdim. Alt kata inip Topper'in anahtarini alip evden ciktim. Hemen arabayi calistirip Barry'nin evine dogru surdum. Yaklasik bi 20 dakika surmustu.

Evin onune geldigimde hemen arabadan inip evin kapisini caldim. Cok surmeden kapi acildi. "Biliyordum." diyip siritti.

Barry'i itip iceri girdim. "Biraz daha kibar olmayi deneyebilirsin mady."

"Kapa cenini. Nerde o?"

Karsidaki odayi isaret edince beklemeden odaya girdim. Arkasi donuk, ustunde ki ortuyu ise kafasina kadar cekmis oylece yatiyordu. "Siktir git Barry. Seninle ugrasacak vaktim yok."

"Aslinda benim. Ama istiyorsan yine de gidebilirim tabii."

"Madison.." diyerek yattigi yerde dogruldu. "Sacmalama senin icin gecerli degil o gel hadi." yanini isaret ederek.

"Cok durmicam zaten ben seni merak ettim Barry kotu oldugunu soyledi."

"İyiyim sag ol."

"İyi o zaman gidebilirim artik." Arkami donup kapiyi araladım.

'Gitmesen? Yani daha yeni geldin."

"Rafe.." diyip ic cektim.

"Biliyorum tamam baslama yeniden ozur dilerim."

"Ozur dilemeni gerektircek bi sey yok."

" Ne yapsam sana batiyor, o yuzden."

Oylece ona baktim. "Biliyo musun gelmekte hata yaptim."

"Cok bile kaldin."

Bu dedigi anlik agir gelmisti. "Bir daha yanindan bile gecmem." diyip kapiyi vurup evden ciktim. Barry ise arkamdan sesleniyordu. Umursamayarak arabaya binip oradan uzaklastim.

Eve vardigimda bahceye ciktim. Toppar'da ordaydi. "Selam koca oglan."

"Selam guzelim nerdeydin?"

"Onemli degil yani artik oyle degil."

Basini sallayip elinde biradan yudum aldi. "Nasil gidiyo?" diye sordu Rafe' i kast ederek. "Olmasi gerektigi gibi."

"Bitti mi tamamen?"

"Bitti."

"Pek de bitmis gibi gorunmuyor." diye mirildandi.

"Nasil yani?"

"Farkinda degilsin ama Mads hâlâ ona asiksin ve o da ayni sekilde. Belki onun ki bi tik takinti olabilir ama ikinizde seviyorsunuz."

"Sende dedin iste 'takintili'."

"Ama Rafe bu biliyorsun onu taniyorsun. Hep oyleydi ve sen bunu bile bile onunla birlikte oldun. Ve simdi ilk defa gormus gibi davranma."

"Sen kimin tarafindasin?"

"İkinizinde. Biriniz kardesim biriniz yakin arkadasim bi taraf secemem ben sadece ask istiyorum." diyip guldu.

"Peki Sarah?"

"Ben onu aştım. Onume bakiyorum artik."

"Keske ayni seyi bende yapabilsem."

"Seninki tek tarafli degil ayrica.. ayricasi oyle iste. Neysen ben iceri giriyorum yatacagim. Sende fazla durma." diyip sacimdan opup iceri girdi.

Oturdugum şezlongta bacaklarimi kendime dogru cekip basimi dizlerime yasladim. Bir sure oylece durdum. Mesaj bildirimiyle basimi kaldirdim. Mesaj Barry'dendi aslinda yazan Rafe'ti.

Barry: Mads engeli mi kaldirir misin artik?

Madison: Ne diceksen burdan de.

Barry: Ben ozur dilerim.
Barry: Gercekten.

Madison; Yapip yapip ozur dileyemezsin Rafe
Madison: Duzelmeyi dene
Madison: Belki ozur dilemeyi boylelikle kesersin

Barry: Bana neden boyle kabasin?
Barry: Digerlerine gelince asik gibi davraniyorsun.
Barry: Ama soz konusu ben olunca agzima sicip gidiyorsun.

Madison: Ayni seyi sen bana yapiyordun.
Madison: Nasil oluyormus?

Barry: Ne bu bi intikam falan mi?

Madison: Nasil anlamak istiyorsan oyle anla Rafe.
Madison: Umurumda degilsin artik.

(Goruldu ✔️)

selammmmm 😼 umarim begenirsinizz 💗

Toxic | Rafe CameronHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin