-1

1K 38 13
                                    

"Gerçekten bunu yapmak zorunda miydin?!" diye bagirdi elindeki bira sisesini yere firlatirken. Rafe, gercekten ofkeliydi neredeyse gozunun asil rengi gitmis, yerini simsiyah renge birakmisti. Madison, korkarcasina oldugu yerde geri geri adim atti. "Ben ne yapmisim?" diye sordu.

"Jj.. jj denen yoksulla gordum seni. Aranizda ne var? ya da ne yok?"

"Sen ne sacmaliyorsun Rafe? Jj benim arkadasim senin sandigin gibi bi sey yok, ha olsa bile seni ilgilendirmez."

"İlgilendirmez oyle mi? Bak sen, buna sen mi karar veriyorsun?"

"Evet, baska sorun var mi?"

"Şu bilmis tavirlari kes artik!"

"Bana bagirmayi kes artik Rafe. Cocuk azarlamiyorsun kendine gel artik. Biz ayrildik farkina var artik rahat birak beni." Madison sert adimlarla evin bahcesinden cikip oradan uzaklasmisti. Rafe ise dolaptan bi sise daha bira cikarip icmeye devam etti.

-----

Madison;

O kadar hizli adimlar atiyordumki ne ara eve vardigimi farketmemistim. Cocuklar kulübede oturmus bi seyler tartisiyorlardi. "Selam" demistim sacimi kulagimin arkasina sıkıstırarak. "Selam guzelim" Jj' ye gulumseyip digerlerini dinlemeye basladim. "Hayir john B sana defalarca soyledim o is oyle olmayacak." diye ikazlarda bulunuyordu Kiara.

"Ne fark eder Kie her sekilde olmayacak mi zaten?"

Kie, omzunu silkip ne yaparsan yap dercesine mirildandi. Konusmalara o kadar cok dalmistim ki yanima gelen jj'yi dakikalar sonra farkettim. "Canin sıkkın ne oldu anlat hadi."

'Bir seyim yok Jj iyiyim." diyerek yalandan gulumsemistim. Kaşlarını kaldirarak yuzumu inceledi. "Eger yalan konusursan bunu anlarim Mads sorun ne?"

Elimi Jj'in omzuna atip oksadim. "Gercekten iyiyim." basini sallamisti ama yuzu hic inanmisa benzemiyordu. O sira elim, cebimde  titreyen telefonuma gitti arayan Rafe'ti mesgule atip arkadaslarima geri dondum ama o israrla aramaya devam ediyordu, ve bende mesgule atmaya...

Rafe: Su siktigimin telefonunu ac artik. (17.32)

Rafe: Sen o picin sirtini mi oksadin az once yoksa ben kor mu oldum?
Rafe:  Her ne kadar kotu olsa da ikinci secenegi tercih ederim. (17.35)

Rafe: Tanri askina mads bak su telefona. (17.36)

Rafe: Benimle bile bu kadar konusmadin. (17.38)

Rafe: Kahretsin benden bu yuzden mi ayrildin gercekten? (17.39)

Rafe bir suru mesaj atmisti ayni anda nasil yapabiliyordu tum bunlari..

Sohbete girip teker teker mesajlari okudum. Her ne kadar cevap vermek istemesemde vermek zorundaydim yoksa beni birakacagi yoktu.

Madison: Beni arayip durma artik.
Madison: Hatta mumkunse numarami dahi sil rafe.

Madison: Ayrica sana aciklama yapmak zorunda degilim.
Madison: İsine bak

Rafe: Beni oraya getirme mads.
Rafe: gelirim biliyorsun

Madison: Sen bu saatten sonra bi bok yapamazsin rafe.


*rafe😼 kisisini engellediniz*

ayyy helö nasilsinizz??? yine duramayip yeni kurgu yazmaya basladim umarim begenirsinizzzz 💗

Toxic | Rafe CameronHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin