Madison;
yaz donumu partisi vardi ve Topper sabahin korunde beni uyandirmisti. Gozlerimi hâlâ acamadim fazlasiyla aciyordu cunku. "Mizmizlanmayi kes mads hazirlanmaya baslasan iyi edersin."
"Gelmesem ne kacirirdim ki?"
"Beni kizlara yem mi ediceksin gercekten" alt dudugini yukari dogru kivirmis bana bakiyordu. "İsine gelmez mi?"
"Kiza gore degisir."
"İgrencsin." karnina dirsegimi gecirip ust kata ciktim. Hizlica dus alip elbise secicektim. Kiyafetlerimi hazirlayip banyoya girdim. Bedenime carpan soguk suyla irkilmistim. Sicakligi ayarlayip sacimi kopurttum daha sonra vucudumu yikadim. Hizlica duralanip ciktim.
Dolaptan siyah uzun saten elbisemi cikartim. Ayakkabi olarak da çokta siritmayan spor ayakkabilarimi da elbisenin yanina koydum. Hizlica sacimi kurutup sekillendirdim. (buralari kisa kesicem yoksa uzarda uzar 🤦)
-----
Topparla parti alanina vardigimizda icerinin gereksiz kalabalik oldugunu gordum. Gecen sene de oldugu gibi bi sene de yine Cameronlar düzenlemişti. Rose ve bos arkadaslari ...
Gozum Sarah'i ararken kose de durup bana bakan Rafe'le goz goze geldim
İste tam su anda burdan isinlanmak istedim. Cunku Rafe'i gormek su dunya da yapmak istedigim son sey bile değildi. O yanima gelirken hic umursamadan Jj'in yanina gittim. Yanima gelip bana sovse yeriydi."Yine goz kamastiriyorsunuz hanimefendi."
"Sizde oyle bayim." diyip gulusmustuk. Rafe, duvara yaslanmis oylece bize bakiyordu ya da daha dogrusu Jj'ye bakiyordu.
Saatler gecmisti ve hâlâ ayakta dikiliyordum. Bacaklarimin artik beni tutmadigini anlayinca iceri gecip bi pufa oturdum.
"Yalnzsin bakiyorum. Kavalyen birakmis seni." Rafe'in sesini duymamla oflamam bir olmustu.
"Seni ne kadar ilgilendirir?"
"Haklisin" diyip gozlerini kacirmis yanimda ki pufa oturmustu o da. İkimizden de ses cikmiyordu. Ta ki Rafe yine soru soruncaya dek.
"Ne kadar surucek bu? Dayanamiyorum artik Madison."
"Aa neden? gecen saydiriyordun. Ha unutmuatum bir tek oradan saydirabiliyorsun bana."
"Baslama tekradan. Bana dusman gibi davranma katlanamiyorum."
"Dusman gibi mi? Rafe ne dusmanligindan bahsediyorsun sen?"
"Ne bu halin o zaman neden boylesin?"
"Ben sadece.. bilmiyorum. Senden uzak kalmaya calisiyorum sadece."
Rafe,anlamsiz gozlerle bana bakiyordu. "cunku birbirimize iyi gelmiyoruz rafe sadece kendimizi kandiriyoruz. seni hâlâ cok seviyorum. ama ben yapamiyorum artik."
Rafe, anlarmiscasina basini sallayip yanimdan kalkip gitti. Arkasindan gitmemek icin tutuyordum kendimi. Topper ve Kelce kapida beni beklediklerini gordum. Oflayarak oturdugum yerden kalkip yanlarina gittim. Kelce, giydigi ceketi çıkartıp omuzlarimi orttu.
Eve geldigimizde direkt odaya cikip ustumu degistim. Artik su lanet elbiseden kurtulmak istiyordum. Hizlica cikarip yatagin ustune firlattim. "Mads, agri kesici var mi?" diye seslendi Topper. Odadan cikip yanina indim. "Kiler dolabında vardi dun baksana oraya."
Dolaptan bira alip agzini actim. Topper endiseli gozlerle bana bakiyordu. "Merak etme hepsini bitirmicem soz."
1,5 yil once neredeyse olumden dondugum icin Topper bu konu da endiseliydi. Fazla da icmiyordum zaten. Birayi da alip bahceye ciktim. Havuz kenarina cokup bacaklarimi suya soktum. Makyajimi duzgun cikartmadigim icin perisan gorunuyordum. Biri gore dayak yiyip evden atilmis sanardi. Sarah'a fotograf atmak icin whatsappa girdim. Rafe' de engelimi kaldirmis mesaj atmisti.
Rafe: Demeyi unuttum.
Rafe: Harika gorunuyordun.Mesaji gorunce siritmama engel olamamistim.
Madison: Tesekkur ederim.
Madison: Sende oyleydin.
Madison: Lacivert takim asiri guzel gorunuyordu uzerinde.Mesajlari aninda gormustu. sohbetten ciktim hemen bende.
Rafe: Üzerimden senin cikartmani isterdim.
(bu mesaj silindi.)Bildirim cubugundaki mesaji gorunce icimden cigliklar atiyordum.
Rafe: Tesekkur ederim :)
Madison: Rica ederim :)yazdim ve uygulamadan ciktim. Su an evinin altina gitsem cok mu boku cikmis olurdu? Cunku ona deli gibi sarilmak istoyordum.
helöö <3
umarim begenirsinizzzz 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Toxic | Rafe Cameron
Teen Fictionyou will never have to hurt the way you know that i do