"Allison hadi! Çıkmamız lazım."
'Öküz gibi bağırma hayvan' demem isterdim ama diyemedim. Şuan alışverişe gidecektik ve ben hazırlanıyordum. Ross ise aşağıda öküz gibi bağırıyordu.
Saçımı bir tokayla bağladım. Yine aynı kıyafetler vardı üstümde. Hemen aşağı indim.
"Sayende ağaç oldum, yakında kök salacağım." Bunu demesini fırsat bilerek lafı yapıştırdım.
"Odun olduğunu kabul ediyorsun yani." diyerek imalı bir bakış attım.
"Allison, canımı sıkıyorsun."dedi tıslayarak.
"Iıı peki o zaman hemen çıkalım." dedim ve kolundan çekiştirerek kapıdan çıkardım. Ardından arabaya bindik ve alışveriş merkezine sürmeye başladı.
•°•°•°•°•°•°•°•°•
Arabadaydık. Konuşan yoktu. Farkettim de manikür yaptırmalıyım, evet evet kesinlikle. Uzun bir yoldan sonra mağazaya gelmiştik. Ross arabadan inerek ilerledi. İnsan olan kapıyı açardı ama açmadı.
Açmayacağını anladığımda arabadan inerek onu takip ettim. Büyük bir AVM'ye gelmiştik. Harika şeyler vardı. İleride bulunan giysi mağazasına götürdü beni.
Erkek ve kadın giyim birlikteydi.
"Git ne alırsan al,ben burda bekliyorum." dedi.
"Sağol yaa çok yardımcı oldun."
"Önemli değil, bebeğim." dedi ve gülümseyerek göz kırptı. Iyk!
Mağazada bulunan koltuklardan birine yerleşti, telefonuyla uğraşmaya başladı.
Melez evlat, tam bir- oww şu gömlek harikaymış dostum. Hemen ileride gördüğüm gömleğin yanına gittim. Kot gömlek favorimdi. Elimde bedenini ararken yanımda duyduğum sesle soluma döndüm.
"Selam." Tesadüfün bu kadarı. Tahmin edin bakalım kim? Tadaaa Logan! .
"Ah selam, Logan."
"Adımı hatırlamana sevindim." dedi ve gülümsedi. Kabul ediyorum. Taş çocuk.
"Çünkü daha dün tanışmıştık." dedim ve güldüm. Elini alnına koydu. Mahçup tavrı... etkileyici, kesinlikle. "Doğru.Ee ne yapıyorsun burada?"
Gömleği göstererek "Yeni kıyafetler lazım." dedim.
"Peki buraya tek mi geldin?"
"Aslında-" Araya Ross girdi.
"Hayır,benimle geldi." Sağ tarafımda durdu,elini belime koydu. Bunları yapması beni şaşırtırken bana baktı. Boyu benden yaklasık 5 cm uzundu.
"Allison, bu kim SEVGİLİM?" Duyduklarım beni kısa bir şoka uğratmıştı. Üstelik o kelimeyi basırarak söylemişti. Güçlükle yutkundum.
Hala şaşkındım. Neden böyle bir şey yapmıştı ki? En az benim kadar Logan da şaşırmıştı.
"Y-yani siz sevgili misiniz?
"Logan aslında biz-" sözümü tamamlayamadan Ross tekrar devreye girdi.
"Evet Logan. Eğer bir daha seni benim kızımın yanında görürsem kafana bir mermi sıkar ve o mermi boş kafandan nasıl geçecek izlerim."
Ross'un bunu demesiyle ağzım 'O' şeklini aldı ve ne kadar psikopat olduğunu anladım. Bir Ross'a bir de Logan'a bakıyordum. Logan'ın tepkisini ölçmeye çalışıyordum ama anlayamıyordum. Logan ağzını bir şeyler söylemek için açmıştı ama tekrar kapamak zorunda kalmıştı.
"Şimdi git buradan yoksa dediklerimi şimdi uygularım." Dedi. O piç gülüşü hala suratındaydı.
Logan uzatmak istemedi ya da korktu bilmiyorum ama marketten çıktı. Hemen Ross'un elini belimden çektim.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun?!" Hiçbirşey olmamış gibi ellerini cebine soktu.
"Sadece seni koruyorum bebeğim."
"İstemiyorum tamam mı?! Senin bu lanet korumanı istemiyorum!" Fazla bağırmıştım. Sol kolumu kavradı. Kulağıma eğildi.
"Bana bir daha sesini yükseltme yoksa Logan'a dediklerim senin için de geçerli olur." Fısıltı halinde söylemişti. LANET! Kafamı salladım. "Güzel. Şimdi kıyafet al ve hemen burdan gidiyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESCAPE (R5Fanfic)
FanfictionHer şeyin başlangıcı o anlaşmaydı. Peki sonra ne olacaktı?