Capitolul 38

1.5K 128 10
                                    

-Ray, ce faci? Daca te vede Jeff o sa...

-Emma, nu intelegi. Tu faci parte din ,,familia'' ,,Black Eye ''.

-Stai, ce? Ce e aia?

Atunci Ray și-a da t ochelarii jos. Avea partea care e de obicei alba a ochilor, neagra, la fel ca mine, iar pupila era verde. Și-a dat si haina jos de pe el si a ramas in tricou. Și-a descoperit umarul si am vazut ca avea acelasi semn ca mine.

-Em, nu intelegi? Noi doi suntem singurii oameni rămași din Black Eye! Si tu esti ai o putere incredibila!

-Ray, ia-mă încet. Nici nu ne cunoastem bine ca tu-mi spui ca suntem rude? Ce-i asta?

-Of, se pare ca tu nu sti nimic despre asta... trebuia sa stii deja de mult... Ma rog, nu asta conteaza. Trebuie sa-ti povestesc tot. Hai sa mergem in casa.

Am ajuns si m-am pus pe camapeaua gigantic din sufragerie. Mi-am dat hanoracul jos de pe mine si am ramas in tricou. M-am asezat comod si am incercat sa-mi pun gandurile cap la cap, dar degeaba. In scurt timp a venit si Ray cu doua cani de cafea in mana.

-Poftim.

,, Ok, dintr-o dată e drăguț? Clar e ceva dubios aici, "

-Mersi... Deci, explica-mi ce se petrece aici, sunt foarte confuză...

-Of... Nici nu stiu cum sa incep.

Acum câțiva ani, noi, cei din Black Eye am fost descoperiti de oameni. Noi fiind nevoiti sa ucidem ca sa supraviețuim, a trebuit sa ne ascundem, dar cineva ne-a tradat si asa a inceput ,, razboiul '' intre aceasta ,, familie '' si oameni. Ne-au vânat unul cate unul pana nu au mai ramas nici un membru. Macelul a durat un an intreg. Din Familia mea am ramas doar eu, in urma unui ,, accident '' de masina in care parinti mei au murit, cel putin asa am intes de la matusa mea inainte sa moara si ea. Mi-a mai spus ca am si o sora dar asta nu conteaza, cred ca a murit si ea de mult in asa zisul ,, razboi ''. Si pe mine au incercat sa ma omoare si asa am capatat asta, si isi da bandajele jos.

Avea o parte a odrazului crestata asa adanc ca i se puteau observa dinti.

-De atunci traiesc ascus incercand sa nu fui descoperit de oameni si cautand alti membri ai familiei ce au supravietuit. Si uite, te-am gasit pe tine!

-Stai asa... Parinti, tai au murit intr-un accident de masina?

-Da, de ce?

-Pai si ai mei...

-Bine... Asta e ciudat...Pe ce data mai exact?

-Pe 23 ianuarie...

Ray a luat o figura serioasă si încerca sa zica ceva, dar nu reusi, apoi ma fixa cu privirea

Ray a luat o figura serioasă si încerca sa zica ceva, dar nu reusi, apoi ma fixa cu privirea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Ray, s-a intamplat ceva?

Acesta încearcă iar să zica ceva dar tot ce reuși sa spuna, cu o voce ragusita si asa de slaba ca abia se auzi, a fost:

The chalice full of purple water ( rewriting )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum