Fug pana in bucatarie si respir usurat la vederea Emmei care stea linistita si pregatea micul-dejun.
-Jeff, de ce gâfâi...?
Ma sprijin cu o mana de tocul usii si respir adanc regandu-mi respiratia.
-A pai eu... Te cautam pe tine si nu te gaseam.
Trag un ranjet in speranta de a nu parea prostesc ce am zis si ma indrept spre masa asezandu-ma pe un scaun.
-Ok... Nu ma gaseai, interesant... De ce nu ma-i strigat?
-Nu stiu... Hai sa nu mai vorbim despre asta.
-Ok, micul-dujun e aproape gata.
-Super! Imi e o foame de mor.
Trebuia sa gasesc o replica banala. Nu aveam chef de vorba azi. Gandurile imi erau ravasite. Trebuia sa pun tot ce s-a intamplat cap la cap.
-Dupa ce terminam de mancat reincepem antrenamentul! Azi mergem sa vanam pe strada. O sa inveti sa fii silentioasa si sa-ti ascunzi urmele.
-Aha, suna interesant... Spune Em absenta si baga furculita cu omleta in gura.
A urmat un timp indeluat in care am tacut amandoi. Presiunea plutea prin camera si simteam tot mai mult nevoia sa sparg linistea.
-Em... Pot sa te rog ceva?
-Desigur, ce e ?
-De acum inainte sa nu te indepartezi prea mult de mine si daca o faci sa ai mare grija la cei din jur, ok?
-Ok, nu-ti mai face atatea griji. Sunt totusi un criminal, lumea din jur ar trebui sa se teama de mine, nu invers.
-Da... Ai dreptate, cred ca nu ar trebuisa mai fiu asa paranoic. Poti sa ai si singur grija de tine...
-Da.
Em se s-a ridicat si a dus vasele in chiuveta. Am terminat si eu si am urcat in dormitot, m-am schimbat si cand m-am intors in sufragerie Em era deja gata de plecare. M-am incaltat si eu rapid si am plecat spre un cartier mai putin populat.
Am ajuns in cele din urma. Erau doar cativa oameni pe toata strada.
-Tu o iei pe femeia de acolo. Copilul il lasam in viata, e prea mic sa-l creada cineva, iar eu ma duc sa-l omor pe barbatul ala.
M-am apropiat tiptil de barbatul care avea in jur de 30 de ani si i-am pus cutitul la gat si o mana la gura ca sa nu tipe. L-am tras intr-un tufis si i-am zis:
-Tipi si vei avea mai mult de suferit!
Acesta da din cap si-mi arunca o privire ingrozita. Incep sa-i franjurez entuziasmat pielea de pe maini si fata. Barbatul in agonie se zbatea, dar nu avea curaj sa scoata nici un sunet. Sangele incepu sa-i murdareasca tot corpul.
,, Ce dor mi-a fost de privelistea asta '' zic in gandul meu cu un sentiment de nostalgie. ,, Dar acum trebuie sa ma uit si la Em ce face. ''
L-am mai chinui putin pe barbat si i-am infipt cutitul de mai multe ori in imima, nepotolindu-mi dorinta de a ucide. Dupa ce a murit, m-am ridicat calm si l-am privit pret de cateva secumde. L-am lasat acolo urmand sa ma intorc la el pentru ai arde cadavrul si pentru a ascunde urmele. M-am uitat in jur si am vazut-o pe Em macelarind in cel mai crud mod femeia care se zbatea langa ea.
Corpul ii era plin se sange si avea taieturi adanci peste tot. Em a terminat cu o lovitura gratioasa de cutit, infigandu-l in crestetul victimei. Aceasta a cazut moarta la pamant. Cand Em s-a intors am observat iar semnul din fruntea ei. Avea iar ochii complet negri si fata ii era foarte alba. Respita zgomotos si avea un zambet sadic pe fata. M-am apropiat de ea si i-am pus mana pe umar.
-Em, esti bine?
-Da, ma simt minunat! Spune cu o voce plina de forta. De ce?
-Pai ti-a aparut iar semnul ala in frunte si ai ochii negri...
-Ce...?
Si-a sters cutitul de sange si si-a privit reflexia in el.
-Ce se intampla cu mine? De ce arat asa?
A scapat cutitul si si-a luat capul in maini. S-a prabusit in genunghi si a inceput sa tremure.
,,Din perspective Emmei''
Simteam in tot corpul o prezenta malefic ce voia sa puna stapanire pe mine. Capul ma durea groazmic si tremuram toata. Imagini cu mine care ard de vie mi se deruleaza in fata ochilor. Incep sa tip de durerea ce pune stapanire pe tot corpul meu. Cad la pamant, inchid ochii si totul se pierde in ceta.
CITEȘTI
The chalice full of purple water ( rewriting )
HorrorRazbunarea e dulce... iar ei doi știu cel mai bine asta. Povestea se învârte în jurul celei mai ciudate relații interumane care a existat vreodată, între Jeff și Emma, 2 indivizi cu trecuturi odioase, dar care se unesc pentru îndeplinirea unui scop...